Gå til innhold

Mamma til et hjertebarn


shoppedilla

Anbefalte innlegg

IKM nå i kveld... og ja, her er det ikke mensen! Den har jo kommet som bestilt tidligere og jeg har vært ganske aktiv i dag så rart at det ikke har kommet noe enda! Vet ikke, men føler den alltid kommer kjappere når jeg er i aktivitet. Har heller ingen tegn på at tanta skal komme, ingen murringer liksom.. Men heller ingen gravidsymptomer! Jeg tester i morgen om det ikke har skjedd noe i løpet av natta :) Typisk da, denne perioden vi skulle hoppe over for å ikke få julebaby også har det kanskje klaffa? Må flire litt av det..
For å være helt ærlig tror jeg at tanta kommer frem til jeg ser en positiv test.

I dag fikk vi ut hagemøblene våre og har grillet skikkelig grillmat for første gang i år :D Var så deilig! Maten ble spist inne da. Nå driver jeg og surfer rundt på nettet for å finne ting jeg kan kjøpe for å gjøre det koselig ute. Har ikke råd til noe da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og da var denne perioden over.. verdens mest uønskede gjest banket på mens jeg sa god natt til samboeren min :( okey, så passet det greit å ikke sitte med termin 20 des da :) satser på en 2016 baby :) 16 er uansett favoritt tallet mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller? Nei, nå er jeg forvirra... Kom bitte litt blod i går kveld, ingenting i natt, men litt de gangene jeg har vært på toalettet i dag. Sist jeg var på do kom det ingenting. Har ikke testet denne gangen og bør vel bruke morgenurin så må vente til i morgen, men kan det ha klaffet likevel? Nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å vite, typisk kroppen å tulle seg litt til for å forvirre oss. :ler:

Sitter jo her som tidenes spørsmålstegn, og stakkars samboeren min har i dag fått tidenes leksjon om min mensen.. Hvordan den bruker å være og hvordan den er nå :fnise: Det hele foregikk ute på plattingen vår, og vi bor i blokk med masse folk som gikk forbi! Tenkte meg ikke om en gang :fnise: Jaja, så vet alle det da xD Får bare vente å se, nesten som påskekrim bare uten at noen har dødd og det er etter påske og det er ikke krim bare spenning :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter jo her som tidenes spørsmålstegn, og stakkars samboeren min har i dag fått tidenes leksjon om min mensen.. Hvordan den bruker å være og hvordan den er nå :fnise: Det hele foregikk ute på plattingen vår, og vi bor i blokk med masse folk som gikk forbi! Tenkte meg ikke om en gang :fnise: Jaja, så vet alle det da xD Får bare vente å se, nesten som påskekrim bare uten at noen har dødd og det er etter påske og det er ikke krim bare spenning :P

Det er kanskje ikke høysesong for krim og ingen mord - men det er litt blodig! :fnise: Blir spennende å høre fortsettelsen de kommende dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okey... Jeg har tidenes dårligste tålmodighet så jeg testa nå... Mens jeg venter på svaret setter jeg på en maskin med tøy for skittenstøyskurven renner fortsatt over etter påsken.. Så står jeg og tenker at jeg kommer aldri til å se en skyggestrek og skjønne det!

Men hva er dette? post-43033-0-09375300-1428514063_thumb.j

Hverken samboer eller jeg vet hva vi skal tenke eller si akkurat nå! Annet enn OH MY GOD! Vet ikke hva mer jeg skal skrive heller... Kommer ikke til å sove i natt eller konsentrere meg på skolen i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å skrike og hoppe og juble! Er det sant? HELT sant? Nå må jeg etterhvert finne på måter å fortelle foreldrene våres det på... Jeg må vel ringe legekontoret etterhvert og? Først og fremst skal det kjøpes en clareblue digital.. Skal jeg spandere på meg med eller uten ukesindikator? Den blir jo først tatt på fredagsmorgen da. Stresser ikke til apotekt nå? Eller? Må prøve å få beina på jorda igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det der ser ut som en skyggestrek!

Gratulerer :danser:

Vanskelig å se på pc'n, men så det godt på mobilen.. Kan ta bilde av testen sånn den ser ut nå, for nå er det ingen skygge! :fnise: Men nå har den jo ligget over tiden også da..

Takk :D

Ojoj, jeg ser to strek! Spennende!

Gratulerer!

Tusen takk :D Jeg har enda et stykke igjen ned til jorda!

Kommer snart nytt bilde av testen :P Selv om den har ligget over tiden! Jeg har bare lyst til å se på den hele tiden :fnise:

Jeg skal sette folatboksen på soverommet var det. Spretter opp igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To bilder får dere :P Med og uten blits :P men med lambi papir denne gangen da ;)

post-43033-0-89411000-1428519048_thumb.j

post-43033-0-01937600-1428519101_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, der var det jo en tydelig strek! Gratulerer :hoppe: Så gøy:D Julebebis er nok helt strålende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skyggestrek er myyyyye utydeligere enn det der. Din er jo knallpositiv! Hurra for julebaby ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen tvil!! Gratulerer såååå masse :) koselig med desemberbaby, og hvem vet, det kan jo bli januarbaby og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...