shoppedilla Skrevet 26. januar 2016 Forfatter #483 Skrevet 26. januar 2016 Tusen takk! Jenta mi lever enda 😂 operasjonen gikk bra og akkurat som planlagt. Hun ligger koblet opp med masse ledninger og styr, men herregud så godt det var å se hun. Vi får besøke hun kort av gangen og være forsiktig med berøring fordi hun kan våkne av at vi er der. Skal snart bort igjen. Bare pumpe litt! 3
Beccy87 Skrevet 26. januar 2016 #484 Skrevet 26. januar 2016 Så godt å høre at operasjonen gikk som den skulle! Kan jo ikke få bedre nyheter enn det!
Gjest Magnifiq Skrevet 26. januar 2016 #486 Skrevet 26. januar 2016 Så godt å høre! Hadde absolutt ikke regnet med noe annet da. Nå blir det bar bedre, også plutselig er hverdagen her 😊
shoppedilla Skrevet 28. januar 2016 Forfatter #489 Skrevet 28. januar 2016 Endelig får jeg holde jenta mi igjen ❤ og amme❤ hun er nok litt sliten for hun er ikke like glupsk ved brystet, men det kommer seg. Hun dro ut sonden(som hun fikk mat i) selv og begynte da å ta til seg næring selv nå prøver hun å bli kvitt den som gir hun luft i nesa, så den fjerner de vel om noen timer. Jeg håper ikke hun prøver å dra ut urinkateteret selv, men hun tisser masse så blir vel kvitt det og i løpet av dagen etter det er det faktisk bare div venefloner og et par målingsutstyr(metning, puls, ekg) blodtrykket måles gjennom en arteriekran også får hun kun paracet og blodtrykksmedisin. Noe som er helt normalt etter en sånn operasjon. Nei, den jenta mi er tøff! Vi er vel hjemme før vi vet ordet av det❤ Jeg så forresten noen kjendiser jeg virkelig har sansen for(og det er få kjendiser jeg har sansen for) og jeg ble litt starstruck. Så deilig å kjenne følelsen av at jeg bryr meg om litt andre ting og igjen før operasjonen hadde jeg bare gitt f om jeg hadde sett dem. Prøver å legge ved et lite koselig bilde holder mammas hånd på mammas fang❤ 4
Gjest Sisti Skrevet 28. januar 2016 #490 Skrevet 28. januar 2016 Så flott at dere har det bra! Og så koselig bilde! <3
pleiepike Skrevet 29. januar 2016 #493 Skrevet 29. januar 2016 Mange varme tanker til deg! Krysser fingre og tær for at alt går knirkefritt herfra
shoppedilla Skrevet 30. januar 2016 Forfatter #494 Skrevet 30. januar 2016 Den jenta er helt utrolig! Nå har hun minimalt igjen. En veneflon til antibiotika, elektroder for å måle puls og respirasjon og et bånd på foten for å måle oksygenmetning og puls. Blodtrykket måles nå med mansjett. Hun får nå kun paracet hver 8. Time og antibiotika( tror den seponeres i dag). Hun er seg selv igjen og skriker for full hals om hun ikke får vilja si. Fine, bestemte jenta vår❤ kanskje vi får dra hjem på mandag 😃 jeg håper vi slipper å dra på ahus i alle fall. Hun får et måltid på flaske på natten sånn at jeg får noen timer sammenhengende søvn. Nå har jeg akkurat ammet og stelt hun litt. Om 1t45min må jeg opp igjen litt slitsomt å måtte gå tur for å gi mat, men det er kos også. Får jo se jenta mi!❤❤❤ Sterke, tøffe jenta mi❤❤❤❤
shoppedilla Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #496 Skrevet 2. februar 2016 Vi måtte til ahus.. Ikke fordi jenta ikke er klar for hjemreise, for det er hun! de skal bare ha et par undersøkelser her slik at de vet status rett etter operasjon i forhold til senere oppfølging. Så i dag skal de ta ekg og ultralyd også tror jeg nesten helt sikkert at vi skal hjem! I natt har jeg endelig sovet med frøkna igjen så jeg er i ekstase!
shoppedilla Skrevet 15. juni 2016 Forfatter #500 Skrevet 15. juni 2016 Bedre sent enn aldri? Frøkna har det veldig bra! Var på kontroll ca 5 mnd etter operasjon og det ser vist utrolig bra ut så nå skal vi ikke på kontroll før om 6 mnd! Hun legger godt på seg, elsker mat! Skriker så si aldri og smiler masse❤ Ligger litt etter på utvikling pga hun ble operert, men hun ligger likevel der hun skal være hun er også døpt nå det kostet litt, men dagen ble perfekt og det fortjente jenta mi ❤ Så jenta er perfekt! Hun vokser og stråler og ingenting å klage på. Jeg derimot har det veldig tungt. Jeg føler jeg ikke strekker til for noen.. føler hjertefeilen og alt "galt" rundt er min feil. Jeg er livredd for å bli gravid igjen så vi har nesten ikke sex. Livredd for at neste baby også vil være syk. Også er jeg livredd for å forlate henne igjen. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre når permisjonen min er over. Pappa blir dårligere og dårligere så han er ekstremt irritabel, noe som bryter min psyke enda mer ned. Samtidig som jeg er redd han skal forsvinne. Samboer har endelig fått seg en praksisplass hvor han trives og får seg kanskje fast jobb der. Vi leter etter et sted å leie. Legen hadde ikke tid til meg da jeg hadde time, så jeg håper legen på helsestasjonen ved 5+6mnd kontrollen har tid til å hjelpe meg. Det er så slitsomt å være deprimert og ha så mye angst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå