shoppedilla Skrevet 7. juni 2015 Forfatter #201 Skrevet 7. juni 2015 Vi har fått snakket sammen og ting er noe bedre Noen dager er fortsatt pc'n nr 1 føles det som og han klarer ikke legge seg til normal tid, men jeg blir likevel prioritert mer enn i forrige uke. Vi snakker også mer sammen nå. Nå håper jeg bare han får seg en jobb litt kjapt. Jeg har jo startet i min jobb og det er kjempe gøy Jeg virkelig elsker jobben min! Det er jo selvsagt ikke lett uansett... Jeg trives ikke som gravid sånn som jeg trodde jeg ville gjøre før jeg ble gravid. For å være helt ærlig så gleder jeg meg ikke over at jeg er gravid i det hele tatt og det føles helt grusomt. Samtidig så blir jeg ekstremt lei meg for at jeg er gravid hver gang jeg får skryt på jobben. Håper de blir glade når jeg forteller om babyen og ikke sure. Akkurat nå så har jeg ikke lyst til å fortelle noen om babyen. Håper det snur på UL på torsdag! Også håper jeg at følelsene mine generelt snur litt. Dette skal jo være det beste i verden! Har veldig lyst til å ommøblere da. Vi må gjøre det før babyen kommer uansett, men vi har ikke råd til ny sofa og sånt enda. Ting løser seg vel
kaffemor Skrevet 7. juni 2015 #202 Skrevet 7. juni 2015 Gratulerer med 12 uker! Godt å høre at ting går litt bedre med samboer også. De blir nok glade på dine vegne på jobben! Ikke tenk på det <3 Lykke til på UL på torsdag!
shoppedilla Skrevet 7. juni 2015 Forfatter #203 Skrevet 7. juni 2015 Takk kaffemor håper så inderlig at jeg begynner å glede meg når jeg ser babyen. Er veldig glad for at vi valgte tidlig ul nå. Det er veldig hyggelige kollegaer så håper de blir glade. Får jeg ikke komme tilbake etter permisjon så er det greit, så lenge de ikke blir sure og det blir dårlig miljø. Tror aldri jeg har trives så mye i en jobb noen sinne. Jeg storkoser meg! Slitsomt, men verdt det :D
kaffemor Skrevet 7. juni 2015 #204 Skrevet 7. juni 2015 Så bra å høre! Herlig når man finner seg en jobb man trives så godt i! Hva slags jobb er det? Når bestilte du tidlig UL?
shoppedilla Skrevet 7. juni 2015 Forfatter #205 Skrevet 7. juni 2015 Så bra å høre! Herlig når man finner seg en jobb man trives så godt i! Hva slags jobb er det? Når bestilte du tidlig UL? Næmmen se :D Du er gravid du også jo :D Gratulerer!!! Bestilte først ganske tidlig, men så måtte jeg finne en annen i uke 8 og fant til slutt en, men der måtte jeg avbestille siden jeg fikk jobben. Og bestilte vel timen vi skal ha nå den 20 mai. Men det er ikke lett å få tak i en billig en! Det er innenfor helse. Sier jeg hva så er det ganske avslørende i forhold til andre ting jeg har skrevet
Sjela Skrevet 7. juni 2015 #206 Skrevet 7. juni 2015 Godt ting går bedre med deg og mannen Virkelig viktig å ha en jobb man trives i. Da får man liksom motivasjon til å yte det lille ekstra Håper du får en litt bedre følelse om graviditeten etter UL på torsdag
shoppedilla Skrevet 9. juni 2015 Forfatter #207 Skrevet 9. juni 2015 I dag fikk jeg en liten nedtur. Fikk sms om at ul timen måtte avlyses. Var rett i kjelleren et par min. Men så gikk hun med på at vi kan få komme fredag ettermiddag i stede. Jeg kan jo ikke be om fri fra jobben. Håper bare jeg rekker det! Skal se litt på google maps etterpå Kjente jeg fikk litt lyst til å gå et annet sted, men er håpløst å få noe nå regner jeg med. Mannen blir jo med så det går vel bra Jeg har selvsagt forståelse for at ting kan oppstå, men likevel blir jeg jo skuffet. Det er så viktig for meg å se det hjertet slå før vi deler det med resten,for av en eller annen grunn har jeg en dårlig følelse. Ellers koser jeg meg jo på jobb :D
FrøkenStrøken Skrevet 9. juni 2015 #208 Skrevet 9. juni 2015 Næmmen, så langt du har kommet, tydeligvis en stund siden jeg var innom her! Så dumt med den nedturen du fikk, jeg skjønner deg veldig godt.. Såpass tidlig i svangerskapet er dagene kjempelange, husker jeg, og det føles umulig å vente én ekstra time.. Men håper du snart får bekreftet at alt er ok
kaffemor Skrevet 9. juni 2015 #209 Skrevet 9. juni 2015 Så kjedelig at timen ble avlyst Godt at dere fikk til å få en ny time da. Hvorfor var hun motvillig til det? (virket i hvertfall litt motivillig slik som du skrev det..)
Frøkenanonym Skrevet 9. juni 2015 #210 Skrevet 9. juni 2015 Åh, kjipt å få utsatt timen. Håper du rekker det etter jobb ihvertfall, så du slipper å lete etter ny time
shoppedilla Skrevet 10. juni 2015 Forfatter #211 Skrevet 10. juni 2015 Egentlig jobber hun bare sent på torsdager. Jeg oppfattet hun som veldig motvillig selv! Var vanskelig å svare på sms fra henne i arbeidstia og... Vi skal rekke det akkurat selv med rushtrafikken jeg kjører til jobb den dagen. Litt greit å få det fredag om det er dårlige nyheter.. Blir ikke aktuelt med time neste uke. Da er det ikke så lenge til oul.
shoppedilla Skrevet 12. juni 2015 Forfatter #212 Skrevet 12. juni 2015 I dag var vi på ul <3 Perfekte lille sprell <3 Et perfekt hjerte som slo og verdens vakreste lyd! Jeg er i ekstase! Selv om jeg ble uvell mens vi spiste så jeg har lagt meg nå måtte dette dokumenteres i dagboka. Herregud, jeg skal faktisk bli mamma <3 Fortsatt rørt! Alt var så bra!
Skyblue Skrevet 12. juni 2015 #213 Skrevet 12. juni 2015 Deilig å komme ut fra ultralyd og vite at alt så bra ut og at man får en god følelse av at dette går veien! Herlig <3
Sjela Skrevet 12. juni 2015 #214 Skrevet 12. juni 2015 Ååh, det må være en fantastisk opplevelse ♡ Helt herlig!
shoppedilla Skrevet 12. juni 2015 Forfatter #215 Skrevet 12. juni 2015 Det er det mest utrolige jeg har vært med på. Det er noe som beveger seg inni der! Helt utrolig. Jeg er liksom lykkeligere nå på søndag får resten av familien vite og se bilde <3 Vi sendte bildet på mail til hans far siden de bor så langt unna og da ringte svigerfar først til mannen min så til meg han var så stolt og ivrig at han kunne ikke snakke med oss i samme telefon
Saltsild Skrevet 15. juni 2015 #216 Skrevet 15. juni 2015 Så koselig med stolt svigerfar (Snikleser melder seg!) Vi syntes også det var helt utrolig på TUL. Det var så spesielt å se den lille bolla i magen bevege seg. Hvordan tok resten av familien det?
shoppedilla Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #217 Skrevet 16. juni 2015 Koselig at du melder deg ja er veldig koselig med svigerfar! Håper de kommer en tur i juli Jeg skrev et langt svar i går, men tusen takk til dekningen på nsb for jeg mista hele Resten av familien ble veldig glade var mest redd for om storebror ville si noe, men han gleder seg til å bli onkel! Får nok høre litt av noen senere, men det bryr jeg meg ikke om. Vi delte det på face i går og jeg glemte selvsagt å ringe ene onkelen min først! Så innen 2 min etter at det var delt ringte tlf med en skuffet onkel og tante i andre enden. Skuffet over hvordan de fant det ut altså! Og det er greit de gratulerte ganske kjapt og jeg tror jeg har to kusiner i ekstase :D Nå er det bare jobben igjen.. Gruer meg!
Saltsild Skrevet 17. juni 2015 #218 Skrevet 17. juni 2015 Så fint med en så god reaksjon Og facebook er alltid morsomt å annonsere det på. Vi har ikke "sagt ifra" til facebook, faktisk. Det har bare endt med at jeg ikke har visst hvordan jeg skulle skrive det. Hahaha! Du får si ifra hvordan jobben tar det. De tar det nok helt fint
shoppedilla Skrevet 17. juni 2015 Forfatter #219 Skrevet 17. juni 2015 Så fint med en så god reaksjon Og facebook er alltid morsomt å annonsere det på. Vi har ikke "sagt ifra" til facebook, faktisk. Det har bare endt med at jeg ikke har visst hvordan jeg skulle skrive det. Hahaha! Du får si ifra hvordan jobben tar det. De tar det nok helt fint Vi viste ikke hvordan vi skulle skrive det vi heller Men det ble gjort på et vis Koselig med haugevis av gratulasjoner og likes da :D Skal si ifra når jeg har snakket med jobben! Gruer meg veldig, men begynner å tenke litt mer at jeg ønsker meg virkelig dette barnet og vil ikke jobben beholde meg pga dette så er ikke det den rette jobben Er uansett litt lang reisevei i forhold til barnehage, men er ikke verre enn at hvis samboer får jobb her så får han levert i barnehage
Frøkenanonym Skrevet 17. juni 2015 #220 Skrevet 17. juni 2015 Gratulerer med vellykket UL og bankende hjerte, så deilig følelse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå