Minnie23 Skrevet 2. august 2018 #281 Del Skrevet 2. august 2018 Mange minneverdige episoder, men får ikke glemt paret som ventet barn og røyket som svamper. Hadde en kamerat boende i kjelleren. Tror alle tre hadde tatt opp billån for å få råd til en dyr bil, men han kameraten hadde ikke lappen. Pappas gulljente som fikk penger kastet etter seg av han og kjøpte dyre skisko på kreditt etter ekspertene dro. Er det mulig? 🙈 Par fra Sverige som fikk dekket slankeoperasjon, men forsatte å sløse penger på cola, junk, røyk osv etterpå. Han som brøyt helt sammen siden han måtte selge tvspillet sitt. Han kunne ikke miste tvspillet Et eldre par som dro ofte til Svindesund for å handle MASSE mat. Fryseren i kjelleren var stappfull. Så hadde de handla mye annet. Dyre sko og jakker som aldri var blitt brukt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie23 Skrevet 2. august 2018 #282 Del Skrevet 2. august 2018 1 time siden, JeSuisLouise skrev: Fra den norske: de 2 guttene som bodde på Majorstuen og kjøpte nesten alle måltider på Deli de Luca og tok limo ned til byen. Lurer på hvordan det med dem? Fikk se han ene av de (Thomas) i en episode av Bloggerne og hadde sagt det var flaut å være på Oslo øst og kom kjørende i en dyr gull sportsbil han og kamerat, så har nok ikke endret seg så mye nei 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 2. august 2018 #283 Del Skrevet 2. august 2018 (endret) 17 minutter siden, Minnie23 skrev: Fikk se han ene av de (Thomas) i en episode av Bloggerne og hadde sagt det var flaut å være på Oslo øst og kom kjørende i en dyr gull sportsbil han og kamerat, så har nok ikke endret seg så mye nei Hvilken episode er det? Jeg trodde jeg hadde sett alle Luksusfellen episodene, men denne ringer det ingen bjeller når jeg leser om....? Husker du sesong i alle fall, så kan jeg lete litt selv? Redigert: ser nå at jeg skulle sitert @JeSuisLouise og spurt henne Endret 2. august 2018 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 2. august 2018 Forfatter #284 Del Skrevet 2. august 2018 Familien fra Flateby der dama ikke visste om hun var medlånetaker på rekkehus eller ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JeSuisLouise Skrevet 2. august 2018 #285 Del Skrevet 2. august 2018 32 minutter siden, Million skrev: Hvilken episode er det? Jeg trodde jeg hadde sett alle Luksusfellen episodene, men denne ringer det ingen bjeller når jeg leser om....? Husker du sesong i alle fall, så kan jeg lete litt selv? Redigert: ser nå at jeg skulle sitert @JeSuisLouise og spurt henne Han var med i en episode av Bloggerne står det lenger opp. Kanskje du får sett det på Tv2 Sumo? Jeg har ikke sett det selv. Forundrer meg ikke at han ene lever som før uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #286 Del Skrevet 3. august 2018 13 timer siden, JeSuisLouise skrev: Han var med i en episode av Bloggerne står det lenger opp. Kanskje du får sett det på Tv2 Sumo? Jeg har ikke sett det selv. Forundrer meg ikke at han ene lever som før uansett. Han var også med på Paradise Hotel Hadde en sossete still der og. De to kameratene levde jo som konger. Limosin til byen liksom. Harry 🤪 Anonymkode: cf597...376 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #287 Del Skrevet 3. august 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han var også med på Paradise Hotel Hadde en sossete still der og. De to kameratene levde jo som konger. Limosin til byen liksom. Harry 🤪 Anonymkode: cf597...376 Han etablerte nettbutikken ''stay classy'' for noen år siden og har hatt stor suksess med det. Så tviler sterkt på at livsstilen hans har forandret seg. https://www.hegnar.no/Nyheter/Naeringsliv/2017/07/Thomas-gikk-fra-Paradise-Hotel-til-lekebutikk-spant-inn-22-millioner-i-fjor Anonymkode: 2249e...261 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #288 Del Skrevet 3. august 2018 Jeg husker Jeremy best, for han virket ikke interessert i å endre livsstilen sin. Hun ene økonomen så vel også at han var som et barn. Ellers syns jeg det er synd at vi ikke får se deltakerne etter et par år. Det er klart de klarer seg fint etter 1 mnd, da er de jo toppmotiverte. Det er sikkert verre å holde det stramme budsjettet år etter år. Anonymkode: 1892e...d77 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 3. august 2018 #289 Del Skrevet 3. august 2018 Jeg tror dessverre flere har gitt opp og falt tilbake i gammelt spor. En uke med ekperthjelp er for lite og de mister nok litt motivasjon når ekspertene ikke lenger er der for å gi de et spark bak. Ikke alltid det hjelper når de nærmeste gjør det. Mange av de er avhengig av å dra kortet og shoppe. Men tror så absolutt noen har klart seg bra etter LF, men gjelder nok ikke flertallet. Burde få psykologhjelp over lengere tid 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 3. august 2018 #290 Del Skrevet 3. august 2018 Den jeg husker best er han som brukte en formue på melk. Navnet er fullstendig vekk, riktignok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #291 Del Skrevet 3. august 2018 Han spilleavhengige som klikket på Hallgeir fordi prisen han forhandlet på bilen var «dritt». Han som gråt (?) fordi han måtte selge FFK dressen. Anonymkode: f2a34...13f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #292 Del Skrevet 3. august 2018 Var en karakter der som trodde at han skulle spare veldig mye penger ved å bo i bobil eller noe sånn, på en camping-plass. Men så koster det en god del penger med elektrisitet der. I tillegg hadde han internett-abonnement med ett par gigabyte hver måned, eller hva det nå var. Så når han ble glodde på youtube-filmer (eller ting på TV2 Sumo eller Netflix) nesten hver eneste ettermiddag / kveld, så spiser det jo opp hele internett-abonnement hans temmelig kjapt. Så han måtte jo selvfølgelig punge ut ganske mye penger for Internett hver måned. I tillegg var det visst veldig kjedelig å lage mat i campingvognen alene hver eneste dag. Så han spiste ute på restaurant ganske ofte, eller kjøpte seg noe veldig lettvint fra bensinstasjon eller noe. Men dette er jo ganske ofte en gjenganger hos flere Luksusfellen-deltakere da. Gidder ikke (eller orker ikke) å planlegge mat-innkjøp ordentlig, og dermed kaster de bort helt latterlige summer på mat. I tillegg til å reise på byen MINST en eller to kvelder i uken, og spandere veldig ofte på gode venner + drosje til og fra der man bor.... Han typen fikk faktisk besøk av de som eier camping-plassen, fordi han ikke hadde penger til å betale det plassen hans kostet der. Det kan hende at TV-programmet avtalte dette med camping-eieren på forhånd, slik at han dukket opp akkurat da de drev med innspilling der. Dette virker jo ganske dramatisk på TV. Men jeg husker ikke hvordan det gikk med ham i ettertid da... Anonymkode: fc671...019 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie23 Skrevet 4. august 2018 #293 Del Skrevet 4. august 2018 Kom på en til. Et par som hadde en haug med unger og han betalte ikke regninger fordi han hadde ikke tid. Eh? Men blir fascinert av de som har NULL kontroll på økonomien sin. De tror de kanskje bruker 4000 i måneden på mat, men bruker 10 000! En gjenganger er de som ikke gidder å lage mat, men som spiser ute og handler mye take away. Menn som må ha det nyeste av elektronikk og ut på byen hver helg og reise på ferie på kreditt. Husker en fyr som svidde av 90 000! på en tur til Thailand. På kreditt så klart. Tror ikke han hadde jobb en gang. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #294 Del Skrevet 15. oktober 2019 Bump.... Anonymkode: 5eec2...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #295 Del Skrevet 15. oktober 2019 Hun som leide på vestkanten i Oslo med nokså moderat lønn og ville sprette en cava når Hallgeir kunne fortelle at gjelda var mindre enn ventet. Anonymkode: b081b...477 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #296 Del Skrevet 15. oktober 2019 Den eneste Luksusfellen-episoden som endte som tragedie. Den thailandske ladyboyen fra Oslo som ikke klarte å slutte å bruke kredittkort og ta opp lån, på operasjoner, gallakjoler, svindyre designsko og vesker. Ekspertene prøvde alt de greide for å ordne opp i rotet hans, men han fortsatte å dra kredittkortet fram til dagene før de skulle komme på oppfølgingsbesøk måneden etter. Alle ble helt satt ut. Han hadde brent absolutt alle broer. Anonymkode: 6db48...a1b 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #297 Del Skrevet 15. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den eneste Luksusfellen-episoden som endte som tragedie. Den thailandske ladyboyen fra Oslo som ikke klarte å slutte å bruke kredittkort og ta opp lån, på operasjoner, gallakjoler, svindyre designsko og vesker. Ekspertene prøvde alt de greide for å ordne opp i rotet hans, men han fortsatte å dra kredittkortet fram til dagene før de skulle komme på oppfølgingsbesøk måneden etter. Alle ble helt satt ut. Han hadde brent absolutt alle broer. Anonymkode: 6db48...a1b Hva het han? Hvilken sesong? Anonymkode: 86a9d...233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #298 Del Skrevet 15. oktober 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva het han? Hvilken sesong? Anonymkode: 86a9d...233 https://www.google.com/amp/s/www.seher.no/kjendis/jeg-har-aldri-tidligere-opplevd-dette-i-luksusfellen/68796879/amp Anonymkode: 1892e...d77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #299 Del Skrevet 16. oktober 2019 På 15.6.2017 den 15.26, Million skrev: Tennene hans sto som råtne stumper i munnen på han, jeg fikk seriøst grøssninger av å se på han. Det var så utrolig stygt. Jeg hadde satt meg i gjeld for å få reparert så fæle og ødelagte tenner, ikke spilt bort pengene! Skjønner ærlig talt ikke at kjæresten/samboeren hans orket å kysse den stygge munnen! Jeg har en venninne som har råtne tenner pga omsorgssvikt i barndommen. Så vær forsiktig med å dømme. Men at han burde brukt pengene på tannlege er helt klart. Anonymkode: d8e64...8f3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antiislamist Skrevet 16. oktober 2019 #300 Del Skrevet 16. oktober 2019 Thomas Holstad. han greier seg godt i disse dager for å si det sånn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå