Gå til innhold

Lillebror er her, og familielivet er komplett!


Shiver

Anbefalte innlegg

Skal du alene på ultralyd eller har du noen med deg? Det er nok smart å gå sminkeløs. Jeg endte jo opp med maskara ned til haka etter at vi fikk klumpfotbeskjeden :P Nå var jeg veldig lite forberedt på dårlige nyheter da, så da føltes det utrolig mye verre ut enn det egentlig var :) Jeg hadde en skikkelig god magefølelse og var supergira. Hadde planer om å forberede meg litt mer da vi satt på venterommet. Vi var ute i god tid, men vi ble jo ropt opp et kvarter før vi hadde time! Så da ble det ikke så mye tid til tenking. 

Mest sannsynlig går dette kjempebra!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Weebs skrev:

Skal du alene på ultralyd eller har du noen med deg? Det er nok smart å gå sminkeløs. Jeg endte jo opp med maskara ned til haka etter at vi fikk klumpfotbeskjeden :P Nå var jeg veldig lite forberedt på dårlige nyheter da, så da føltes det utrolig mye verre ut enn det egentlig var :) Jeg hadde en skikkelig god magefølelse og var supergira. Hadde planer om å forberede meg litt mer da vi satt på venterommet. Vi var ute i god tid, men vi ble jo ropt opp et kvarter før vi hadde time! Så da ble det ikke så mye tid til tenking. 

Mest sannsynlig går dette kjempebra!!! 

Mannen min er med, heldigvis! Han vet at jeg er supernervøs, og jeg brøyt nesten helt sammen nå. Syns det er så skummelt å si det høyt, men jeg sa til han at jeg tror vi får dårlige nyheter. Jeg håper at jeg tar helt feil! Da jeg la meg for to dager siden, la jeg mobilen på magen et sekund, og da virket det som at det ble sparket noe mot den. I går da vi spiste, føltes det som at det kom et lite spark. Men jeg klarer å bortforklare det helt! Da jeg spiste i går var det så klart tarmbevegelser. Da jeg lå i senga... Vel, jeg vet ikke, det gir et lite håp, men akkurat nå klarer ikke hjernen min å registrere at det kan gå bra! Så det blir null sminke på meg, jeg kommer til å grine uansett om det er gode eller dårlige nyheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi på vei hjem! Alt så bra ut, hjertet banket og det ble ikke funnet noe galt. Med andre ord så er jeg superflink til å krisemaksimere :P

Jeg ble satt litt tilbake.  Termin er 10 desember, så jeg er 18 uker i dag (nå kan jeg nok også bli med på ferie i oktober). Og det er en lillebror! Akkurat det jeg har følt hele tiden! 

Er så sinnsykt lettet nå! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit:

Så at det var en helt ny side i dagboken!

 

Hurra for en lillebror, så utrolig koselig med en av hver også. Nå kan du senke skuldre og nyte tiden fremover <3

 

(hilsen vil også være gravid!) :P

Endret av malicious
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer ☺ Godt det var gode nyheter, spesielt siden du var så nervøs 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, malicious skrev:

Edit:

Så at det var en helt ny side i dagboken!

 

Hurra for en lillebror, så utrolig koselig med en av hver også. Nå kan du senke skuldre og nyte tiden fremover <3

 

(hilsen vil også være gravid!) :P

 

1 time siden, maja87 skrev:

Gratulerer ☺ Godt det var gode nyheter, spesielt siden du var så nervøs 👍

 

38 minutter siden, Weebs skrev:

Gratulerer med gutt! Ordna seg dette ;) 

 

38 minutter siden, Nautika skrev:

:strix:

 

Tusen takk alle :) Nå er jeg nesten flau for at jeg nesten brøyt helt sammen, men jeg var faktisk SÅ sikker på at vi ikke ville se en levende baby. Er så utrolig glad for at det gikk så bra, huff. Da hun sa at hjertet banket var det nesten så jeg brøyt sammen igjen, men jeg klarte å holde meg rolig. Egentlig begynte jeg nesten å grine da hun ropte opp navnet mitt... Er lenge siden nervene mine har vært i helspenn på denne måten altså, nå er jeg dritsliten! Og at det er gutt da, det jeg har vært så sikker på siden før jeg fikk positiv test. Jeg bare visste at jeg var gravid, og at det var gutt. Vi har navn klart og alt. Begynner på L det og :fnise: Men jeg må si at jeg har sykt mye rosa klær, så er ikke så veldig mye han kan arve... Jaja. Heldigvis er vognen nøytral, selv om vi nok må ha en til her og. 

Nå kan jeg senke skuldrene og begynne å nyte svangerskapet. Jeg har ikke gjort det så mye hittil. Om ikke annet, så har denne krisemaksimeringen min vist meg at dette barnet virkelig er ønsket, og det gjør meg glad. Ikke at jeg har vært direkte usikker, men jeg har jo ikke alltid vært hoppende glad. Nå føler jeg meg glad, og det føles virkelig godt! :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med en liten gutt. Du er 1 uke lenger på vei enn det jeg er, så jeg vil gjerne følge med her :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6.7.2016 at 22.03, Pentu skrev:

Så gøy med en liten gutt. Du er 1 uke lenger på vei enn det jeg er, så jeg vil gjerne følge med her :) 

Jeg syns nesten det er skummelt med gutt, er så vant med jentebabyer :P Haha. Men det blir så koselig! Blir første guttebabyen på min side av familien (vi er kun søstre, og foreløpig er det kun jente-barnebarn), så det er stas! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hormoner. Hjelp. 

Jeg føler meg fortsatt så emosjonell etter onsdagen. Kan nesten begynne å grine bare å tenke på ultralyden. Det var så koselig å se den lille gutten der. Vi har i grunn kun tenkt på å ha to barn, så at dette skal være siste gangen jeg er gjennom det her er litt trist. Nå syns jeg det er dritslitsomt å være gravid, men det er jo en koselig tid og! 

Vi hadde ikke 3D ultralyd med L, og i utgangspunktet har jeg ikke tenkt til å ha det denne gangen her. Vil ikke gjøre forskjell jeg... Hehe. Men det er så koselig å sniktitte på babyen, og siden dette skal være siste gangen jeg går gravid, har jeg litt lyst til å ta en sniktitt til. Jeg må nesten se an litt nærmere tenker jeg. L har jo fått oss alene en stund, det får jo ikke Lillebror, så litt forskjell blir det jo. Er kanskje teit å tenke sånn? Ingen av de vil kanskje tenke stort over hvor mange ultralyder jeg har hatt mens jeg gikk gravid med de liksom, haha. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker generelt at man aldri får gjort likt på to forskjellige individer.  L var jo førstefødt, det får man jo ikke oppleve på nytt. Du gjør det du føler er rett for deg og dere, det betyr ikke at du er mer eller mindre glad i en av de, ikke sant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9.7.2016 at 12.34, malicious skrev:

Jeg tenker generelt at man aldri får gjort likt på to forskjellige individer.  L var jo førstefødt, det får man jo ikke oppleve på nytt. Du gjør det du føler er rett for deg og dere, det betyr ikke at du er mer eller mindre glad i en av de, ikke sant. :)

Det er akkurat det! Litt forskjeller må det bli. Har begynt å komme litt ut av den tankegangen. Vi hadde ikke et ordentlig hentesett til L (jeg kan faktisk ikke huske hva hun dro hjem i....det er litt ille syns jeg, må se om jeg finner bilder), men jeg har litt lyst til å be om svigermor kanskje kan strikke et nå. Muligens. Eller kjøpe noe fint. Må se an der og litt nærmere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...