Gå til innhold

Pilotfrue - tuller hun?


MrsDunphy

Anbefalte innlegg

Pilotfrue skrev ett blogginnlegg om de 7 mest irriterende tingene på snapchat. 

Her skrev hun blandt annet om "babysnapperen", og at det var irriterende å få snap av andre sine unger. I teksten skrev hun også "Det er ikke alt som må deles med omverden".. 

Practice what you preach.

 

http://pilotfrue.blogg.no/1458501421_de_8_mest_irriterende.html

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun skriver om ingenting. Hun gjør ikke noe annet enn å kjøre mannen sin når han skal på jobb, trene, pynte seg, få sponsede behandlinger av negler, vipper, hud og hår, gå tur med bikkja og besøke familien sin i Østfold. Innimellom setter hun seg på sin høye hest og moraliserer over hva andre gjør feil, slik som å sole seg toppløse eller poste feil ting på snapchat.

Hun deler når hun har eggløsning og hva hun spiser til middag.

Hun blir nok den neste stor etter fotballfrua. :Knegg:

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen du faktisk vurderer å kjøpe babyting FØR du i det hele tatt har blitt gravid, er den dagen du burde sette deg ned å finne på noe mer å gjøre .Hun har virkelig så lite å fylle dagene sine med at jeg blir helt skremt.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Jens skrev:

Den dagen du faktisk vurderer å kjøpe babyting FØR du i det hele tatt har blitt gravid, er den dagen du burde sette deg ned å finne på noe mer å gjøre .Hun har virkelig så lite å fylle dagene sine med at jeg blir helt skremt.

Som jeg skulle sagt det selv.... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette.

Kragebein, mod

Edit: Tråden er også ryddet for kommentar til moderering.

Endret av Kragebein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er trist at livet hennes mangler så mye innhold at hun må få barn for å ha noe meningsfylt å fylle tilværelsen med. Skriver at alt hun gjør er å gå på behandlinger. Og  at hun elsker å dekke bord og stelle for andre.....derfor skal det bli så fint å få barn. 

Håper hun snart blir gravid! Med tvillinger. Den frua der hadde hatt veldig godt av litt babygulp, fett hår, ikke ha mulighet til å ta disse behandlingene ca fem ganger i uka fordi det kan bli litt vanskelig når du har en unge som trenger deg 24 timer i døgnet.

Kanskje også innse at lange negler er litt vel upraktisk med spedbarn. Det skal bli spennende å se hvordan hun takler det. Å opprettholde fasaden. Hun kommer sikkert til å bli en av de tightskledde damene, med caffe latte og deltager av dyrest vogn- med matchende Louis Vuitton stelleveske konkurransen. Og Dior smokk. 

La oss inderlig håpe at hun snart blir gravid for hun trenger for sin egen intelligens skyld å ha noen andre enn seg selv å fokusere på.

 

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sendte hun ut et prampek på offentliggjøring av graviditet på snap i dag montro? Bilde av knekkebrød med leverpostei og syltede rødbeter og teksten "dette craver jeg om dagen"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Syns pilotfrue er kjempeskjønn jeg! Både hun og mannen virker som gode mennesker, uten masse drama og med masse kjærlighet.

Kjedelig? Lite å gjøre om dagene? Må man ha så sykt masse morsomt å gjøre hver dag? Kan man ikke bare sitte med bena på bordet (eller opp langs veggen) og nyte livet hvis man kan? Må man være på reisefot hele tiden for å være interessant? Operere seg? Snakke om en gørrkjedelig jobb? 

Nei supert med noen som er jordnær og yndig som pilotfrue, jeg håper også hun blir gravid snart, det er jo ikke annet enn supert at noen ønsker seg barn så inderlig som disse to. Fantastisk syns jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

Synes det er flott at hun skriver om tiden før man man blir gravid. Er jo faktisk en god del som er opptatt av det. Man skal ikke lenger enn til diverse mamma forum og gravid forum her. For mange så er det jo stort å bli foreldre - det betyr ikke at det er lite innhold i livet av den grunn. Sliter dere med å lese om prøvetiden så kan dere glatt finne noe andre å fokusere på. Ikke henger hun noen ut og hun deler sine egne erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Onbothsides skrev:

Syns pilotfrue er kjempeskjønn jeg! Både hun og mannen virker som gode mennesker, uten masse drama og med masse kjærlighet.

Kjedelig? Lite å gjøre om dagene? Må man ha så sykt masse morsomt å gjøre hver dag? Kan man ikke bare sitte med bena på bordet (eller opp langs veggen) og nyte livet hvis man kan? Må man være på reisefot hele tiden for å være interessant? Operere seg? Snakke om en gørrkjedelig jobb? 

Nei supert med noen som er jordnær og yndig som pilotfrue, jeg håper også hun blir gravid snart, det er jo ikke annet enn supert at noen ønsker seg barn så inderlig som disse to. Fantastisk syns jeg. 

Selvsagt er det opp til hver enkelt hvor mye innhold en vil ha i livet sitt! Det som er rart er jo at så mange gidder å lese om et så kjedelig liv! Sånn sett er det en genistrek at hun nå skriver om "prøving og feiling", tror hun er den første "toppbloggeren" som skriver om dette emnet? For de fleste kommer jo barna trillende, med ulike fedre, for andre kommer de på bestilling... men det å slite litt med å bli gravid er vel noe nytt? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Pås skrev:

Selvsagt er det opp til hver enkelt hvor mye innhold en vil ha i livet sitt! Det som er rart er jo at så mange gidder å lese om et så kjedelig liv! Sånn sett er det en genistrek at hun nå skriver om "prøving og feiling", tror hun er den første "toppbloggeren" som skriver om dette emnet? For de fleste kommer jo barna trillende, med ulike fedre, for andre kommer de på bestilling... men det å slite litt med å bli gravid er vel noe nytt? 

Damn if you do and damn if you don't. Når det gjelder bloggere, er visst ingenting bra nok for enkelte? Hvis du ikke liker å lese toppbloggene, finnes det mange andre interessante blogger å følge

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Honey Dew skrev:

Damn if you do and damn if you don't. Når det gjelder bloggere, er visst ingenting bra nok for enkelte? Hvis du ikke liker å lese toppbloggene, finnes det mange andre interessante blogger å følge

Nå skjønte jeg ikke hvor du ville hen.... ? Hva er ikke bra nok for meg? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pilotfrue skriver at Ulrik tok en spermsjekk. Men denne hjemmetesten viser bare om antallet er innenfor normalen. Sædanalysen skal jo også vise prosent motile spermier, morfologi (normal hodeform, hale osv.)... Bare en slik g\hjemmetest er langt ifra nok.

 

Ser  også det er 29 uker siden hun sluttet på pillene. Det hun må telle er reelle prøveperioder der hun vet hun hadde eggløsning og traff den. Ellers er jo ikke 4-5 mnd. så lenge at man må starte å bekymre seg for noe.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Nå kjente jeg at det ble for mye her..siste innlegget hvor hun viser nattbordskuffen sin med glidemiddel og vibrator..

DET er liksom helt greit det - men man kan ikke gå uten bh for det er for vulgært? Eller sole toppløs?

Nei, vet du hva. Hun kan faktisk aldri mer være moraliserende om sånne saker etter at hun nå har valgt å vise alle som vil se hva hun liker å putte opp i ....

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

.... Og der døde jeg!! Hva blir det neste? Se hvordan Ulrik penetrerer meg? Er dette en riktig stilling for å lage barn?:ph34r:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så intervjuet på vgtv og fikk ikke følelsen av at de var et ektepar. Vet ikke hva som gjorde at jeg fikk den følelsen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jeg så intervjuet på vgtv og fikk ikke følelsen av at de var et ektepar. Vet ikke hva som gjorde at jeg fikk den følelsen

Det hun har lagt ut er bare et intervju om toppløshet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Miranda16 skrev:

Det hun har lagt ut er bare et intervju om toppløshet....

Det ligger et nytt intervju ute på vg idag og det handler ikke om toppløshet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...