Gå til innhold

Pilotfrue - tuller hun?


MrsDunphy

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Onbothsides skrev:

Pilotfrue er vel den eneste jeg ser som merker innlegg på Snapchat med spons 👏🏻 

 

Det gjør stortsett alltid annebrith.no også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 14.9.2016 at 12.31, *Emma* skrev:

Det gjør stortsett alltid annebrith.no også ;)

Treningsfrue også 😉👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ser på snap at fruen sitter foran med mannen på flyturen til Alta, kjenner at hvis norwegian synes sånt er helg greit (at andre folk oppholder seg der inne), så er ikke jeg så ivrig på å fly med de... 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, marthes skrev:

Ser på snap at fruen sitter foran med mannen på flyturen til Alta, kjenner at hvis norwegian synes sånt er helg greit (at andre folk oppholder seg der inne), så er ikke jeg så ivrig på å fly med de... 

Hvorfor ikke? Det har vært folk i klappsete siden flyvemaskinenes barndom. Så lenge hun ikke holder i spakene er det vanskelig å se hva som er problemet her? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, marthes skrev:

Ser på snap at fruen sitter foran med mannen på flyturen til Alta, kjenner at hvis norwegian synes sånt er helg greit (at andre folk oppholder seg der inne), så er ikke jeg så ivrig på å fly med de... 

Hvorfor ikke? De har 2 ekstra seter i cockpiten. Min sønn og jeg fikk sitte framme i cockpit siden det var bursdagen hans, Norwegian hjem fra Kreta. Vi fikk snakke og spør om alt vi lurte på. KJEMPEHYGGELIGE folk!! Vi satt der ca en time, så ble vi lukket ut og vi gikk til plassene våre bak i flyet. Kjempegøy og interessant. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.9.2016 den 11.02, Jens skrev:

Den dagen du faktisk vurderer å kjøpe babyting FØR du i det hele tatt har blitt gravid, er den dagen du burde sette deg ned å finne på noe mer å gjøre .Hun har virkelig så lite å fylle dagene sine med at jeg blir helt skremt.

Når man ønsker noe så dypt, så har man et behov for å fylle et tomrom i livet sitt. Hun drømmer seg bort, og bygger opp håpet sitt. Syntes ikke det er så veldig sykt egentlig. Bare en veldig stor lengtende følesle

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, marthes skrev:

Ser på snap at fruen sitter foran med mannen på flyturen til Alta, kjenner at hvis norwegian synes sånt er helg greit (at andre folk oppholder seg der inne), så er ikke jeg så ivrig på å fly med de... 

 

Helt vanlig i alle norske selskap. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er skummelt, synes ikke folk som ikke er ansatte skal ha adgang dit. Man vet aldri hva slags personer det er. Det er det jeg tenker på.... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, marthes skrev:

Jeg synes det er skummelt, synes ikke folk som ikke er ansatte skal ha adgang dit. Man vet aldri hva slags personer det er. Det er det jeg tenker på.... 

Hvem som helst kan vel gå inn i cockpiten om de vil det nok. Jeg skjønner ikke hva det er pilotfruen gjør her som er risikabelt for passasjerene. 

Du får sikkert lov til å besøke de i cockpiten du og, hvis du spør pent. Du trenger ikke å være gift med en pilot;) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummingbird1

Skjønner heller ikke problemet med at de har spesielt inviterte gjester i cockpiten... familiemedlemmer eller bursdsgsbarn. Snakk om å lete etter problemer 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, bonsaijenta skrev:

Hvem som helst kan vel gå inn i cockpiten om de vil det nok. Jeg skjønner ikke hva det er pilotfruen gjør her som er risikabelt for passasjerene. 

Du får sikkert lov til å besøke de i cockpiten du og, hvis du spør pent. Du trenger ikke å være gift med en pilot;) 

Det stemmer vel ikke.

Det ble jo mye strengere regler på det etter den episoden da en fyr prøvde å slå inn cocpitdøren med en øks.

Nå er det ståldør som alltid skal være låst.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Infinity skrev:

Det stemmer vel ikke.

Det ble jo mye strengere regler på det etter den episoden da en fyr prøvde å slå inn cocpitdøren med en øks.

Nå er det ståldør som alltid skal være låst.

Det er godt mulig at du har rett, men senest forrige uke var jeg ute og fløy med og da var det bare for flyvertinnen å åpne døren utenfra. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, bonsaijenta skrev:

Det er godt mulig at du har rett, men senest forrige uke var jeg ute og fløy med og da var det bare for flyvertinnen å åpne døren utenfra. 

 

Ja, men hun må først slå inn koden, og pilotene kan overstyre koden om nødvendig.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Infinity skrev:

Ja, men hun må først slå inn koden, og pilotene kan overstyre koden om nødvendig.

Så bra! Da har jeg lært noe nytt idag😊 Takk!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hummingbird1 skrev:

Skjønner heller ikke problemet med at de har spesielt inviterte gjester i cockpiten... familiemedlemmer eller bursdsgsbarn. Snakk om å lete etter problemer 😂

Tenker på sikkerheten jeg da, om det er pilot frua eller andre "hvem som helst" driter jeg i. Jeg trodde faktisk at etter de siste års hendelser at de faktisk hadde mer kontroll over hvem som oppholder seg der inne. Det er det jeg reagerer på. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hummingbird1
28 minutter siden, marthes skrev:

Tenker på sikkerheten jeg da, om det er pilot frua eller andre "hvem som helst" driter jeg i. Jeg trodde faktisk at etter de siste års hendelser at de faktisk hadde mer kontroll over hvem som oppholder seg der inne. Det er det jeg reagerer på. 

Det er snakk om et Norwegian fly fra oslo til Alta, ikke United Airlines fra Paris til New York liksom... Jeg er helt sikker på at sikkerheten blir godt ivaretatt uansett. Synes dette bare var helt tullete å lage et nummer ut av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hummingbird1 skrev:

Det er snakk om et Norwegian fly fra oslo til Alta, ikke United Airlines fra Paris til New York liksom... Jeg er helt sikker på at sikkerheten blir godt ivaretatt uansett. Synes dette bare var helt tullete å lage et nummer ut av!

 

Amok med øks på fly - NRK Nordland - Lokale nyheter, TV og radio

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummingbird1
2 timer siden, Infinity skrev:

Jeg er ganske sikker på at pilotfruen ikke smuglet med seg hverken bombe eller øks i Louis Vuitton'en! Stor forskjell på en harmløs pilotfrue og en psykisk syk asylsøker fra Algerie.... Så jeg er ikke overbevist om at hun utgjør noen fare for sikkerheten ennå! Og synes fortsatt du/dere overreagerer noe helt vanvittig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...