Gå til innhold

Pilotfrue - tuller hun?


MrsDunphy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, Ny Bruker skrev:

I tillegg til faktumet at testen på bildet er negativ!!!

Signerer denne. Kontrollstreken på strimmeltesten er sterkere enn teststreken, noe som viser at eggøsningen fremdeles er et par dager unna. Men her snakker vi altså om ei dame som etter mange oppfordringer om å starte med prøver/tidlig gravid-vitaminer, gikk på helsekosten og kjøpte seg en boks med multivitaminer... (sikkert gresk for uinnvidde det her, men om man er en selverklært dedikert prøver så bør man virkelig vite hvordan man leser av eggløsningstester og hvor viktig det er med f eks folat i prøvetiden).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden så mange mente at EL testen hennes var negativ igår, så tar a en ny idag for å motbevise skeptikerne. 

Jeg gir meg ende over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så snapen hennes idag om eggløsningstestene og den var too much. Jeg syns det er fint at hun er så åpen om prøvingen, men ett sted går grensen. 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, bonsaijenta skrev:

Jeg så snapen hennes idag om eggløsningstestene og den var too much. Jeg syns det er fint at hun er så åpen om prøvingen, men ett sted går grensen. 

 

 

Var testen positiv der? Jeg har ikke Snapchat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Guarana skrev:

Hvor lenge har hun prøvd? 

Siden bryllupet i januar/februar (husker ikke når).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen hennes må jo blitt gjort narr av på jobben??? Tenker meg liksom et litt sånn "maskulint" flyvermiljø - også står han der og gliser med spermtest offentlig...altså....:fnise:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg innrømme at jeg ikke kjenner til butikken Victorias secret, jeg trodde denne butikken hadde sexy undertøy.

Hun har gitt sin 10 år gamle søster noe stæsj fra denne butikken.. Hva har de der som en tiåring vil ha/trenger?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, fjær skrev:

Nå må jeg innrømme at jeg ikke kjenner til butikken Victorias secret, jeg trodde denne butikken hadde sexy undertøy.

Hun har gitt sin 10 år gamle søster noe stæsj fra denne butikken.. Hva har de der som en tiåring vil ha/trenger?

 

De tradisjonelle Victoria's Secret butikkene (i utlandet) selger hovedsakelig undertøy, ja, men det er hovedsakelig bare parfymer, smike og lignende som selges via Victoria's Secret i Norge. Til og med min lokale Coop Extra butikk har begynt å selge Victoria's Secrets parfyme nå, men ordentlige BHer må man se langt etter... En tiåring kan sikkert like duften like godt som en tiåring kan like billigparfymen fra Hennes og Mauritz.

 

Med det sagt synes jeg oppførselen hennes i sosiale medier er flau. På amazon.com sin side for disse spermtestene som mannen står og gliser over mens han gir tommel-opp er det flere som har sagt at de har fått positivt resultat mens de når de har gått til professionelle testere har fått beskjed om at mannen er infertil eller har en "sperm count" lik null, til tross for at mannen i disse tilfellene har fått resultater som indikerer at han er særdeles fertil i følge disse "hjemmetestene". Dersom hun faktisk hadde stolt på disse testene hadde hun jo ikke kontaktet en fertilitetsklinikk i Trondheim, så hele markedsføringen fremstår som shady og ikke-fortrolig. Synes også det er patetisk når hun må påpeke i innlegget etterpå at "dette er ikke betalt reklame" når hun poster hele svaret fra tjenesten. Det er klart det er reklame når hun dagen før fikk betalt fra firmaet for å reklamere for det samme firmaet. Både hun og firmaet tjener jo på å gi dem flest mulig klikk. 

Endret av lenebu
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, fjær skrev:

Nå må jeg innrømme at jeg ikke kjenner til butikken Victorias secret, jeg trodde denne butikken hadde sexy undertøy.

Hun har gitt sin 10 år gamle søster noe stæsj fra denne butikken.. Hva har de der som en tiåring vil ha/trenger?

 

Parfyme, klær, sminke, undertøy, vesker, nøkkelringer, lommebøker.. De har alt mulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, lenebu skrev:

 

 

Endret av lenebu
Skulle endre originalinnlegget, ikke poste nytt innlegg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare legge til at jeg synes det er ekkelt at leserne hennes spør henne spørsmål som de etter alle omstendigheter burde kunne klare å besvare selv. I dette tilfellet: hvor mange timer lar du hunden din være alene av gangen. I i dags tidsalder burde dette være noe du kunne Google deg selv frem til, og ikke noe du spør en inkompetent blogger om når du ikke selv vet svaret. Dersom du ikke selv klarer å finne svaret, burde du ikke skaffe seg verken valp eller blogg. Jeg har hatt hund siden jeg var 12 år gammel, og har aldri hvilt på bloggere for å få svar på disse spørsmålene. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lenebu skrev:

Må bare legge til at jeg synes det er ekkelt at leserne hennes spør henne spørsmål som de etter alle omstendigheter burde kunne klare å besvare selv. I dette tilfellet: hvor mange timer lar du hunden din være alene av gangen. I i dags tidsalder burde dette være noe du kunne Google deg selv frem til, og ikke noe du spør en inkompetent blogger om når du ikke selv vet svaret. Dersom du ikke selv klarer å finne svaret, burde du ikke skaffe seg verken valp eller blogg. Jeg har hatt hund siden jeg var 12 år gammel, og har aldri hvilt på bloggere for å få svar på disse spørsmålene. 

Enig. Tenker at hundehold er noe en spør noen andre enn bloggere om.

Var innom instagrammen til Ulrik, var ett bilde med hunden i bilen hvor frua hadde kommentert at de ikke trengte noe dobbelt Herkules hundebur til henne. Enig i det, men hunden trenger heller ikke en reiseveske fra LV. Trygghet over stil. Skjønner ikke at folk stoler sånn på disse usle bilbeltene til hund. Både for sin egen og dyrets sikkerhet dersom uhellet skulle vært ute. De bilbeltene ryker fort, og hunden vil få kraftig sleng dersom den ikke ryker. De har faktisk plass og penger til ett kollisjonstestet bur, men er vel finere med en LV bag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes faktisk hun er et litt friskt pust jeg. De ser begge to tilsynelatende litt snobbete og selvhøytidelige ut, men så er de ganske down to earth, litt morsomme og litt kleine. Hvis de driter ut noen, så er det seg selv, og det synes jeg er helt greit. Verre er det når bloggere angriper andre, snakker nedlatende om familiemedlemmer/ekser osv. Titter innom en gang i uken eller så, og liker at det fra hennes side er ganske så dramafritt.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Honey Dew skrev:

Det jeg reagerer på, er at han sitter kun med èn hånd på rattet under kjøreturen. I den andre har han en brusflaske. Kan ikke se at dette er ansvarlig kjøring

Har ikke sett det du prater om, men man er da vel ikke en uansvarlig sjåfør om man drikker brus når man kjører?! Tar en slurk eller to, holde litt på flaska, et par slurker til, så legge bort flaska. Uansvarlig???

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...