Gå til innhold

Pilotfrue - tuller hun?


MrsDunphy

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, dummebamse skrev:

Blir generelt litt flau av folk som skamløst innrømmer at de "leser sjelden bøker" ---- spesielt når det er snakk om noen som tjener sin inntekt på å skrive. 😐

Haha, jeg er enig. Hun har ikke direkte talent for å skrive og kunne med fordel ha lest litt flere bøker. Og da mener jeg ikke flere bøker i serien Calendar Girl. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9.10.2016 den 15.52, dummebamse skrev:

Blir generelt litt flau av folk som skamløst innrømmer at de "leser sjelden bøker" ---- spesielt når det er snakk om noen som tjener sin inntekt på å skrive. 😐

Enig. Virker som det har blitt en slags "trend" å ikke lese bøker med substans. Dette gjelder virkelig ikke bare denne bloggeren men det er tragisk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nei - hun forteller bare det som er sant. At ingen ville bli med på det der. Det er godt å se dere har damer med sminke på som hjelper dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, hjelp... Pilotfrue har prøvd å bli gravid i over et halvt år, også tror hun at hun har eggløsning i dag når testen var positiv i dag?? Testen viser jo positiv to døgn før!! Kanskje ikke så rart hun ikke har blitt gravid hvis hun har gitt seg med prøvinga på positiv testdag....

Og ja, det bildet på do!!! Oversharing. Vi trenger virkelig ikke bli med henne når hun tisser på pinnen!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som den dama der styrer med å bli gravid.  Altfor mye press når hun går å ser på barneting FØR hun er preggo og det står noe ang prøving, foreldrerollen ol i minst annethvert innlegg(correct me if im wrong, skrinla kjapt gjennom bloggen)... sikker på at hun blir smelt på tjukka asap når de har fått henvisning til prøverør :) 

Lurer på hva hensikten med å ta bilde av seg selv på do med en EL test er, oversharing på høyt nivå. Hadde sikkert lagt ut bilde av piloten ta sin test om hun fikk lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Så pripne folk kan være da :) 

Ser da vel verre ting enn noen som sitter på do, man ser knapt et lår. 

25 minutter siden, Gia_ skrev:

Herregud som den dama der styrer med å bli gravid.  Altfor mye press når hun går å ser på barneting FØR hun er preggo og det står noe ang prøving, foreldrerollen ol i minst annethvert innlegg(correct me if im wrong, skrinla kjapt gjennom bloggen)... sikker på at hun blir smelt på tjukka asap når de har fått henvisning til prøverør :) 

Lurer på hva hensikten med å ta bilde av seg selv på do med en EL test er, oversharing på høyt nivå. Hadde sikkert lagt ut bilde av piloten ta sin test om hun fikk lov.

Alle som virkelig strever med å bli gravid styrer sånn. En følelse man bare kan skjønne om man har vært der. Å se på babyting gjør vel alle som prøver også ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Onbothsides skrev:

Så pripne folk kan være da :) 

Ser da vel verre ting enn noen som sitter på do, man ser knapt et lår. 

Alle som virkelig strever med å bli gravid styrer sånn. En følelse man bare kan skjønne om man har vært der. Å se på babyting gjør vel alle som prøver også ;) 

Om jeg er prippen for at jeg synes det er upassende å legge ut bilde av seg selv på do på en blogg alle har tilgang til, ja da får jeg bare være prippen da :) 

Virkelig strever? De har prøvd i halvt år, hun har gått på pilla i noen år itillegg, helt naturlig at det tar litt tid. Kjenner flere som har vært igjennom noen runder med prøverør og styrer ikke på halvparten av det frua gjør. Hun har jo itillegg vært frista til å gjøre innkjøp til ett kommende barn, og det var for noen mnd siden. Synes ikke det er særlig sunt når man er midt i prøvingen, tror det bare tar opp presset og stresser kroppen. 

Men alt blir nok veldig intens for frua når hun har lite å fylle dagene med og piloten er på jobb, så skjønner det jo til en viss grad også. Hadde nok kjeda livet av meg om jeg var hjemmeværende blogger hvor de såkalte travle dagene bestod i å legge negler og fikse hår. 

Endret av Gia_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Onbothsides skrev:

Så pripne folk kan være da :) 

Ser da vel verre ting enn noen som sitter på do, man ser knapt et lår. 

Alle som virkelig strever med å bli gravid styrer sånn. En følelse man bare kan skjønne om man har vært der. Å se på babyting gjør vel alle som prøver også ;) 

Haha, unnskyld meg - det er da ikke særlig prippent å mene at det er i overkant å legge ut et bilde av at man går på do!

Jeg bare ser for meg den seansen - "Ulrik, ta noen bilder av meg når jeg sitter her uten bukse og ser på denne boksen"...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Selma1984 skrev:

Haha, unnskyld meg - det er da ikke særlig prippent å mene at det er i overkant å legge ut et bilde av at man går på do!

Jeg bare ser for meg den seansen - "Ulrik, ta noen bilder av meg når jeg sitter her uten bukse og ser på denne boksen"...

Hehe😅

Ser for meg seansen her jeg; 

"Ulrik, er det greit for deg at jeg tar noen bilder av deg mens du tar spermprøven, eller blir det for i overkant slik som ett bilde i sengen rett etter akten?" 

(Må ha (skum)lest bloggen for å forstå hva jeg mener)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gia_ skrev:

Hehe😅

Ser for meg seansen her jeg; 

"Ulrik, er det greit for deg at jeg tar noen bilder av deg mens du tar spermprøven, eller blir det for i overkant slik som ett bilde i sengen rett etter akten?" 

(Må ha (skum)lest bloggen for å forstå hva jeg mener)

:fnise: Tenk så mye hun har igjen å dele, all den tid hun faktisk ikke er gravid ennå.

Når det er nevnt kan jeg ikke fatte at mannen går med på at sexliv og spermkvalitet deles så hemningsløst! Hadde jeg kommet over min mors sirlig nedskrevne prøvingsperiodedagbok, hadde jeg gremma meg ihjel. Spesielt når det ligger på nettet! Men kanskje jeg er prippen da :P

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså; mannen står å poserer med et spermtest-kit? Really??? Den mannen må virkelig elske kona si, jeg vet ikke om noen menn som ville gjort det samme å lagt bildet på internett...

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fotballfluen skrev:

Altså; mannen står å poserer med et spermtest-kit? Really??? Den mannen må virkelig elske kona si, jeg vet ikke om noen menn som ville gjort det samme å lagt bildet på internett...

Tjener nok ett endel på det annonse innlegget der. Penger i kassa til barneutstyr det vett! 

 

8 minutter siden, Selma1984 skrev:

:fnise: Tenk så mye hun har igjen å dele, all den tid hun faktisk ikke er gravid ennå.

Når det er nevnt kan jeg ikke fatte at mannen går med på at sexliv og spermkvalitet deles så hemningsløst! Hadde jeg kommet over min mors sirlig nedskrevne prøvingsperiodedagbok, hadde jeg gremma meg ihjel. Spesielt når det ligger på nettet! Men kanskje jeg er prippen da :P

Helt fantastisk. Får håpe det går for de snart så slipper det å bli mye drøyere for oss pripne. 

Helt enig, men tror nok Ulrik er like sulten på PR og rampelyset som frua er.. følgte han på snapchat mens de var på bryllupsreise, og om jeg ikke husker helt feil så var han mer aktiv på snappingen enn henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Gia_ skrev:

Tjener nok ett endel på det annonse innlegget der. Penger i kassa til barneutstyr det vett! 

 

Helt fantastisk. Får håpe det går for de snart så slipper det å bli mye drøyere for oss pripne. 

Helt enig, men tror nok Ulrik er like sulten på PR og rampelyset som frua er.. følgte han på snapchat mens de var på bryllupsreise, og om jeg ikke husker helt feil så var han mer aktiv på snappingen enn henne..

 

Endret av Gull86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Fotballfluen skrev:

Altså; mannen står å poserer med et spermtest-kit? Really??? Den mannen må virkelig elske kona si, jeg vet ikke om noen menn som ville gjort det samme å lagt bildet på internett...

:daane:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har tydeligvis funnet "sin greie" med å gjøre bloggen til en prøve å bli gravid-blogg. Det er hun jo forholdsvis alene om foreløbig, så det trekker nok endel lesere. 

Men altså - å dra til en ferilitetsklinikk etter å ha prøvd i 6 mnd?? Whats the point? Hun har jo vært gravid før (men tatt abort), sannsynligvis er det jo bare "tida og veien" som skal til her. Og nå driver de med dyre hjemmetester i tillegg - reklame selvfølgelig - når billigtester er like bra, snakker av erfaring. For no toill.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren altså, jeg synes synd på både henne og mannen... Sussebilde med eggløsningstester, dassbilde og mannen med et påtatt smil og spermtest i hånda... Flaueste jeg har sett noen gang. Blir artig når disse bildene ligger på google om noen år når de er ute av prøve-psykosen. At det er mulig å tenke så lite konsekvens er for meg helt utrolig! :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Squill skrev:

Åh, hjelp... Pilotfrue har prøvd å bli gravid i over et halvt år, også tror hun at hun har eggløsning i dag når testen var positiv i dag?? Testen viser jo positiv to døgn før!! Kanskje ikke så rart hun ikke har blitt gravid hvis hun har gitt seg med prøvinga på positiv testdag....

Og ja, det bildet på do!!! Oversharing. Vi trenger virkelig ikke bli med henne når hun tisser på pinnen!! 

I tillegg til faktumet at testen på bildet er negativ!!!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...