Gå til innhold

Pilotfrue - tuller hun?


MrsDunphy

Anbefalte innlegg

Gjest morhjertegod
Et øyeblikk siden, Clarity skrev:

Etter å ha sett bryllupsvideoen som ligger ute på bloggen nå, så ser det i mine øyne ut som et alle tiders bryllup både for brudeparet og gjestene. Dessuten virket det gjennomført i forhold til tema.

Ser ut som at brudepar og gjestene storkoset seg, syns alt så flott ut. Borddekkingen til middagen var fantastisk, virkelig gjennomført fra A til Å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, Clarity skrev:

Etter å ha sett bryllupsvideoen som ligger ute på bloggen nå, så ser det i mine øyne ut som et alle tiders bryllup både for brudeparet og gjestene. Dessuten virket det gjennomført i forhold til tema.

Jeg så ikke hele videoen men fikk samme inntrykk som deg. Masse flotte kostymer og godt humør, det var fint å se! Jeg hadde svært bange anelser i planleggingstiden og når de første bildene ble offentliggjort så det kleint ut, så dette var hyggelig 👍 Så mye planlegging og penger som de har investert fortjener å ende i et topp bryllup👌 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Clarity skrev:

Etter å ha sett bryllupsvideoen som ligger ute på bloggen nå, så ser det i mine øyne ut som et alle tiders bryllup både for brudeparet og gjestene. Dessuten virket det gjennomført i forhold til tema.

Enig! Det ser ut som et eventyrbryllup og de stråler begge to. For noen planleggingsevner hun må ha for å få det til å bli så gjennomført. Fikk skikkelig godfølelse av å se filmen :-)

Jeg googlet henne og fant dette blogginnlegget der hun skriver at hun ikke hadde så mange materielle goder når hun vokste opp: http://pilotfrue.blogg.no/1422913786_rikdom_er_farlig.html

og denne artikkelen fra Nettavisen der det står at hun er oppvokst som pastordatter: http://www.side2.no/underholdning/--jeg-har-opplevd-mer-enn-de-fleste-pa-min-alder/8533324.html

Det er gjerne sånn at hvis man er vant til lite så går man litt bananas når man endelig har muligheten (ref diskusjonen om økonomi og hva bryllupet har kostet). Uansett så er det nok mer under overflaten enn det som kommer fram på bloggen.

Endret av Nana
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker faktisk Pilotfrue. Hun er nok ikke en person jeg selv kunne hatt som venninne, da hun har en litt annen livsstil og interesser enn hva jeg selv har, men jeg syns hun fremstår som en ærlig og godhjertet person på bloggen. Hun kan kanskje virke litt overfladisk av og til, men jeg tror egentlig ikke hun er det. Jeg tror derimot at alt som kommer fra henne er godt ment - problemet er bare at hun formulerer seg litt klønete noen ganger :P

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
4 timer siden, Clarity skrev:

Jeg liker faktisk Pilotfrue. Hun er nok ikke en person jeg selv kunne hatt som venninne, da hun har en litt annen livsstil og interesser enn hva jeg selv har, men jeg syns hun fremstår som en ærlig og godhjertet person på bloggen. Hun kan kanskje virke litt overfladisk av og til, men jeg tror egentlig ikke hun er det. Jeg tror derimot at alt som kommer fra henne er godt ment - problemet er bare at hun formulerer seg litt klønete noen ganger :P

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte at det var litt fjollete med temabryllup, men det så ut til at gjestene syntes det var moro og det hele så gjennomført og fint ut. Ikke minst ser pilotfrua ganske annerledes ut "i virkeligheten" enn på bilder, synes hun så helt nydelig ut på filmen!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.10.2015 at 13.43, Mippi skrev:

..

Egentlig ikke noe galt i det, men ting hun har sagt om at hun aldri kunnet bli sammen med en bussjåfør gjør at jeg tenker hun er en lykkejeger. Får litt vondt av Ulrik da, fordi hun har sagt mer eller mindre direkte at hun ikke villet ha han om ikke jobben hans var av typen status... Håper han krever særeie.

En pilot er en flygende bussjåfør- lite glamour igjen i det yrket.

 

SM

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

Ingenting er mer sexy enn en økonom 😎 Godt vi er forskjellige. Er vokst opp med militær folk rundt meg og synes ikke det er noe, men så har jeg venninner som blir helt mo i knærne igjen. Smaken er dom baken, delt i to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eksiltronder

Jeg har ikke hatt veldig mye til overs for en del av ytringene hun har kommet med tidligere, men akkurat denne bryllupsgreia og bryllupsreisen har jeg sansen for. Ikke noe jeg villet funne på, for all del, men hun virker genuint lykkelig og veldig, veldig glad i mannen sin. Får et smil om munnen av å lese bloggen hennes for tiden, og det synes jeg er fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for latterliggjøring og brukerdebatt, samt svar til alt dette

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting var at skoene til Ulrik ikke akkurat passet til bryllupsantrekket, men hvem går uten sokker til den anledningen?? Klarer nesten ikke se.....!:sjokk:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Miranda16 skrev:

En ting var at skoene til Ulrik ikke akkurat passet til bryllupsantrekket, men hvem går uten sokker til den anledningen?? Klarer nesten ikke se.....!:sjokk:

Ulrik gjorde det, og han virket meget tilfreds med sitt valg. 😌

Jeg synes at Pilotfrue er en morsom pike jeg. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes bryllupsfilmen var veldig fin. Fikk en ordentlig godfølelse, og ble litt rørt :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ruskemor skrev:

Syntes bryllupsfilmen var veldig fin. Fikk en ordentlig godfølelse, og ble litt rørt :) 

 

Jeg og! Det er ikke min smak i den forstand at jeg hadde gifta meg sånn sjøl, men det så ut som en fantastisk fest som det hadde vært kjempegøy å være invitert til. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 3/6/2016 at 12.20, morhjertegod skrev:

Ser ut som at brudepar og gjestene storkoset seg, syns alt så flott ut. Borddekkingen til middagen var fantastisk, virkelig gjennomført fra A til Å.

Var utrolig stilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg og! Det er ikke min smak i den forstand at jeg hadde gifta meg sånn sjøl, men det så ut som en fantastisk fest som det hadde vært kjempegøy å være invitert til. :) 

Ikke sånn jeg heller ville hatt mitt bryllup, men syntes det er så kult at hun har valgt å ikke følge malen som "alle" andre bruker! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
1 time siden, Ruskemor skrev:

Syntes bryllupsfilmen var veldig fin. Fikk en ordentlig godfølelse, og ble litt rørt :) 

 

Jeg også! Antrekksvalg og tema var milevis unna min stil og smak, men så lenge brudeparet selv var fornøyd, så er det det viktigse. Kanskje er jeg blitt lettrørt på mine eldre dager, men jeg måtte faktisk felle en tåre eller to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nesten rørt til tårer av hvor lykkelige hun så ut, haha. Er litt lettrørt, da. Kunne ALDRI tenkt meg et sånn tema, men var jo så nydelig og gjennomført! Veldig stilig at hun tør noe sånt, og at Ulrik gikk med på det og gav henne drømmebryllupet er bare kjempesøtt! Gøy å gjøre noe litt annerledes, i hvert fall når det ble såpass gjennomført og elegant. Og så jo ut som alle koste seg :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...