Gå til innhold

Pilotfrue - tuller hun?


MrsDunphy

Anbefalte innlegg

19 timer siden, MeredithG skrev:

Nei, så det på snap. Måtte selv sjekke ut om det var den og den er gitt ut på albumet til Fifty Shades. "Love Me Like You Do" med Ellie Goulding.

Akkurat det synes jeg ikke er så ille, vi hadde selv "crazy in love" i rolig versjon i vårt bryllup, nydelig sang, selv om den er med i fifty shades(tror ikke så mange gjester tenkte over det)😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, Ellapropella skrev:

Får litt vondt av Julianne nå, jeg. Hun har nok lagt masse arbeid i planleggningen, og det blir kanskje sagt mye i denne tråden som hun vil kunne føle seg såret av hvis hun ser det. Håper hun fikk bryllupet slik hun drømte om :) Det spiller egentlig ingen rolle hva andre mener så lenge hun og mannen er fornøyd med gårsdagen. Gleder meg til å lese og se bilder :) 

Ja, stakkars. Altså, hvorfor skulle hun bli lei seg på grunn av hva mennesker hun ikke kjenner mener om bryllupet hennes? 

Forøvrig har hun selv valgt å broadcaste (og la gjester snappe) hele begivenheten.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det er viktig for henne at han er pilot når hun har nevnt det opptil flere ganger i brudetalen sin som hun nå har lagt ut. Viktigste egenskapen hans det - pilot :laugh:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartina
29 minutter siden, Titan skrev:

Skjønner det er viktig for henne at han er pilot når hun har nevnt det opptil flere ganger i brudetalen sin som hun nå har lagt ut. Viktigste egenskapen hans det - pilot :laugh:

Ja, det skal nevnes i hver eneste mulige sammenheng. Lurer på om hun hadde vært sammen med han om han hadde hatt et helt vanlig, gjennomsnittsbetalt yrke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Titan skrev:

Skjønner det er viktig for henne at han er pilot når hun har nevnt det opptil flere ganger i brudetalen sin som hun nå har lagt ut. Viktigste egenskapen hans det - pilot :laugh:

Hm, her må jeg ta en runde med min bedre halvdel. Ingen av oss nevnte i talen at den andre er ingeniør. Kanskje det betyr at vi ikke setter nok pris på hverandre? Må lage tråd på samlivsforumet for å finne det ut :fnise::ironi:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest hennes siste innlegg med gaver og kopi av tale til bruden, noe som jeg synes det var vel mye, to fotografer, to videografer, og dekning på tv2, så synes jeg det hele er ren narsissisme og det er ikke ment positivt.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Titan skrev:

Skjønner det er viktig for henne at han er pilot når hun har nevnt det opptil flere ganger i brudetalen sin som hun nå har lagt ut. Viktigste egenskapen hans det - pilot :laugh:

Jeg ser ikke at det er nevnt flere enn 2-3 ganger i talen, og da i ganske naturlige sammenhenger vil nå jeg si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, henp skrev:

Jeg ser ikke at det er nevnt flere enn 2-3 ganger i talen, og da i ganske naturlige sammenhenger vil nå jeg si. 

Helt enig. Jeg så for meg at hun skrev pilot i hver eneste setning😊 Hun så jo helt nydelig! 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det er på grense til mobbing dere driver med. Det virker nesten sånn at dere ikke har vært gjennom bryllupsplanlegging selv når dere kritiserer pilotfruen ned til det minste ting. Ja, hun er en offentlig person, men hun fortjener ikke å bli hetset. Prøv å sett dere inn i hennes situasjon. Hadde dere selv likt at fremmede kritiserer og latterliggjør bryllupet deres? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kalle pilotfrue en offentlig person er vel å .... ta litt hardt i kanskje? Eller er alle bloggere offentlige personer?

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Pås skrev:

Å kalle pilotfrue en offentlig person er vel å .... ta litt hardt i kanskje? Eller er alle bloggere offentlige personer?

 

Så lenge en blogg er offentlig, er bloggere offentlige personer vil jeg tro? :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Titan skrev:

Skjønner det er viktig for henne at han er pilot når hun har nevnt det opptil flere ganger i brudetalen sin som hun nå har lagt ut. Viktigste egenskapen hans det - pilot :laugh:

Så hopp over denne bloggen om dette irriterer deg så vanvittig mye:angry: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Pås skrev:

Å kalle pilotfrue en offentlig person er vel å .... ta litt hardt i kanskje? Eller er alle bloggere offentligpersoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, bonsaijenta skrev:

Jeg syns også det er på grense til mobbing dere driver med. Det virker nesten sånn at dere ikke har vært gjennom bryllupsplanlegging selv når dere kritiserer pilotfruen ned til det minste ting. Ja, hun er en offentlig person, men hun fortjener ikke å bli hetset. Prøv å sett dere inn i hennes situasjon. Hadde dere selv likt at fremmede kritiserer og latterliggjør bryllupet deres? 

Er så enig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bonsaijenta skrev:

Jeg syns også det er på grense til mobbing dere driver med. Det virker nesten sånn at dere ikke har vært gjennom bryllupsplanlegging selv når dere kritiserer pilotfruen ned til det minste ting. Ja, hun er en offentlig person, men hun fortjener ikke å bli hetset. Prøv å sett dere inn i hennes situasjon. Hadde dere selv likt at fremmede kritiserer og latterliggjør bryllupet deres? 

Det er vel en definisjonssak. Hun elsker å provoserer det fører til reaksjoner, så det er jo akkurat det hun vil oppnå. Hvis man leser bloggen hennes, så bruker hun bevisst provokasjon når hun omtaler andre. Faktisk reagerer jeg mer på hva hun ytrer på bloggen sin enn det meste som blir uttalt på dette forumet.

Man får bare være enig om å være uenige tenker jeg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tok meg tid til å lese talen, og språkferdighetene samsvarer med måten hun uttrykker seg på bloggen. Hadde jeg ikke visst hvor gammel hun er, ville jeg trodd at dette var en jente som var mange år yngre.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ikke på død og liv lire ut av seg meningen sin, selv om det omhandler en offentlig person sitt bryllup. Man må gjerne tenke sitt, men om man bare har negative meninger så kan man holde dem for seg selv. 

Måtte  piloten og hans fru leve lykkelige ,sammen, resten av sine liv. :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...