Gå til innhold

Pilotfrue - tuller hun?


MrsDunphy

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke at noen vil se sitt eget bryllup gjennom snapchat :( jeg hadde min mobil avslått på min bryllupsdag

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, BeverTramp skrev:

Skjønner ikke at noen vil se sitt eget bryllup gjennom snapchat :( jeg hadde min mobil avslått på min bryllupsdag

Med egoet til disse to så har så hadde jeg ikke regnet med noe annet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, BeverTramp skrev:

Skjønner ikke at noen vil se sitt eget bryllup gjennom snapchat :( jeg hadde min mobil avslått på min bryllupsdag

Jeg leste tidligere i uka at de hadde ansatt 2 til å håndtere og oppdatere snap i løpet av bryllupet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder på Facebook viser ihvertfall at minst èn av hennes kvinnelige gjester har hoppet glatt over både ett og to av de 5 berømte reglene hennes... :fnise:  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, PrimaDonna_ skrev:

Bilder på Facebook viser ihvertfall at minst èn av hennes kvinnelige gjester har hoppet glatt over både ett og to av de 5 berømte reglene hennes... :fnise:  

pilotfrue på FB ser ingen bilder....

Status på fb; Samboer med pilot  Ulrik Kvalheim Nygård ♥  :laugh::laugh::laugh:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Miranda16 skrev:

pilotfrue på FB ser ingen bilder....

Status på fb; Samboer med pilot  Ulrik Kvalheim Nygård ♥  :laugh::laugh::laugh:

 


Ikke hennes FB, en felles venn. 


Haha... :ler2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Andrea89 skrev:

Synes også kjolen var nydelig bak. Veldig anonymforan i forhold.
Gøy at de tør å bruke bryllupsdagen til å gjennomføre et så annerledes tema.
Synes dessverre ikke sminken hennes var helt heldig. Man kan tydelig se solpudder/contourflekker på sidene av pannen.

Åneiii! Når du sa det så klarer jeg ikke å ikke se det lenger! Det ser ut som horn :icon_frown:

Håper for hennes egen del at hun ikke er her inne og leser og ser det, for så utrolig dum dag å ha en SÅ stor sminkefeil på! Nå fikk jeg faktisk skikkelig vondt av henne.

Ellers må jeg si at kjolen hennes var utrolig fin, og håret hennes syntes jeg var flott. Ulrik var det verre med... og DE skoa da..

 

Men må også si at jeg var veldig lite imponert over det vi fikk se i kirken. I hvert fall i forhold til hvor hausa opp det bryllupet har blitt. Så ut som det var maks 20 stykker tilstede, men ved middagen var det stappfullt!

Merker at jeg ble litt... skuffet? Hadde trodd det skulle bli helt sjokkerende flott og luksuriøst, men det ser jo egentlig bare ut som en vanlig bryllup enn så lenge.. Men kanskje det bare er dårlig kvalitet på snap?

2 timer siden, BeverTramp skrev:

Skjønner ikke at noen vil se sitt eget bryllup gjennom snapchat :( jeg hadde min mobil avslått på min bryllupsdag

Men nå er det ikke hun selv som filmer /tar bilder da :) Hadde jobben min vært blogger hadde jeg nok gjort det samme som henne, altså fått noen andre til å filme og ta bilder til snap. Det er jo faktisk jobben hennes og de som følger bloggen er sikkert veldig interessert i det :) Hun nyter jo dagen akkurat like mye om en annen filmer litt her og der :) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man følger henne på snap, så både ser ig hører man at store deler er det hun selv som filmer/fotograferer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, BeverTramp skrev:

Hvis man følger henne på snap, så både ser ig hører man at store deler er det hun selv som filmer/fotograferer.

Syntes bare det var et par bilder når hun ble fikset.. Det syntes jeg ikke var å "ikke være tilstede på dagen" på en måte :) Alt fra selve bryllupet har vært en annen :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PrimaDonna_ skrev:

Bilder på Facebook viser ihvertfall at minst èn av hennes kvinnelige gjester har hoppet glatt over både ett og to av de 5 berømte reglene hennes... :fnise:  

Hvilke regler har de hoppet over?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal selv gifte meg i år og ser etter inspirasjon alle steder, men bildene i kirka og kjolen fra vielsen var alt annet enn vakkert... 

Mulig resten er bedre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, positivitet skrev:

Hvilke regler har de hoppet over?

Å ikke kle seg i hvitt / kle seg utfordrende. 

Å ikke overgå bruden klarte de da, men som PF selv skrev i blogginnlegget sitt; "det skal jo litt til" ! 
:fnise:
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg visst blitt litt slemmere enn i sted, men er jakka hans sydd av gardiner, tro? (Håper fortsatt at de har humor på dette, at de ikke seriøst _mener_ at antrekket hans er fint.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Francis skrev:

Nå har jeg visst blitt litt slemmere enn i sted, men er jakka hans sydd av gardiner, tro? (Håper fortsatt at de har humor på dette, at de ikke seriøst _mener_ at antrekket hans er fint.

Jeg har også blitt litt slemmere er jeg redd. Etter diverse snapper ser det unektelig ut som tidenes kleineste brudgom-antrekk. Og det er tilsynelatende ikke en eneste gjest som har latt seg inspirere av bryllupstemaet. 

Men nei, nå får jeg bare ta meg sammen og ønske gratulerer til bryllupsparet! Så får vi håpe at de syns det var verdt pengene... 💸💸💸

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilotfruemannen har det flaueste antrekket jeg noen gang har sett. Tenkt å stå med "kongekappe" og tights i kirken i sitt eget bryllup. Tanken var fin men resultatet ble bare.. å hjelpes..

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudekjolen var fin bakfra. Foran så det ut som en gammeldags nattkjole med broderier på. Skoene til bruden var kjempefine. Brudgommens antrekk var grusomt. Kappe, hansker og slim-fit semskede skinnbukser kan jeg styre meg for. Jeg kan knapt tenke meg noe mer harry enn å henge det bryllupsbildet på veggen. De ser veldig lykkelige ut, det er jo hyggelig. Han må virkelig elske henne for å ta på seg det kostymet i sitt eget bryllup. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
8 timer siden, marthes skrev:

noen som har sett snaps fra bryllupet i dag ? 

Jaa, har fulgt med i hele dag på snap. Thorskog er drømmelokale til meg og kjæresten, den gangen i fremtiden vi skal gifte oss. Selv om jeg personlig aldri kunne hatt et slik tema-bryllup, syns jeg det er tøft av de. Morsomt gjennomført tema, og klærne står veldig i stil. Syns Julianne var en nydelig brud :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...