Gå til innhold

Pilotfrue - tuller hun?


MrsDunphy

Anbefalte innlegg

Gjest Ellapropella
3 minutter siden, marthes skrev:

noen som har sett snaps fra bryllupet i dag ? 

Nei, men nå har side2.no lagt ut bilder. Hva synes dere om bruden og brudgommens antrekk? :) 

Endret av Ellapropella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Ellapropella skrev:

Nå har side2.no lagt ut bilder. Hva synes dere om bruden og brudgommens antrekk? :) 

personlig.... ryggen på kjolen hennes var veldig fin. resten av antrekkene...de skal jeg ikke kommentere ;) 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellapropella
1 minutt siden, marthes skrev:

personlig.... ryggen på kjolen hennes var veldig fin. resten av antrekkene...de skal jeg ikke kommentere ;) 

Helt enig! Ryggen på kjolen var nydelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellapropella
2 minutter siden, MarianneE skrev:

Hun var ordentlig fin. Han så bare fjollete ut.

De har holdt seg til temaet, det er sikkert :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig kostymeball, men gøy at de tør gå utenfor komfortsonen. Får litt sånn Snehvit-harry-låvefest-vibber, men på en positiv måte. ☺️

(Og ja, ryggen på kjolen var nydelig!)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Francis skrev:

Veldig kostymeball, men gøy at de tør gå utenfor komfortsonen. Får litt sånn Snehvit-harry-låvefest-vibber, men på en positiv måte. ☺️

(Og ja, ryggen på kjolen var nydelig!)

Tenkte med en gang "Tre nøtter til askepott", kult tema som passer års tiden

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12.2.2016 at 18.09, bonsaijenta skrev:

Er hun personlig kristen?? Hun som har åpenlyst skrevet om at hun har vært den andre kvinnen. 

Svært mange religiøse er dobbeltmoralske

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Ulrik ser jo helt dum ut i de klærne :fnise: 

Julianne var fin synes jeg, men kjolen minner mer om en kostyme enn brudekjole. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ellapropella skrev:

Nei, men nå har side2.no lagt ut bilder. Hva synes dere om bruden og brudgommens antrekk? :) 

Jeg syns brudgommen bomma totalt med de skoene til det antrekket. Det skjærer virkelig i øya. Snittet på tunikaen er uflatterende med et så høyt belte og buksene passer heller ikke med konseptet.

Men han er jammen meg sporty som stiller opp, dette hadde ikke mannen min gjort med mindre jeg truet med samlivsbrudd 😁

Endret av Ultiva
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Ultiva skrev:

Jeg syns brudgommen bomma totalt med de skoene til det antrekket. Det skjærer virkelig i øya. Men han er jammen meg sporty som stiller opp, dette hadde ikke mannen min gjort med mindre jeg truet med samlivsbrudd 😁

Det tror jeg gjelder for de fleste menn....!!

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene, mørkere, semskede "desertboots" hadde nok passet han bedre, dvs resten av antrekket. 

Endret av Francis
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Francis skrev:

Pene, mørkere, semskede "desertboots" hadde nok passet han bedre, dvs resten av antrekket. 

Skjønner heller ikke hvorfor han ikke bruker ankelboots, når resten av antrekket er så gjennomført

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Zeitgeist

Vel, jeg tror vi kan konkludere med at Herr Pilotfrue er i bestittelse av en raus porsjon selvironi. For hvilken mann er villig til å gifte seg i et slikt antrekk med alle fem i behold uten selvironi? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Vel, jeg tror vi kan konkludere med at Herr Pilotfrue er i bestittelse av en raus porsjon selvironi. For hvilken mann er villig til å gifte seg i et slikt antrekk med alle fem i behold uten selvironi? 

Tviler på at dette er selvironi, når man leser bloggen hennes

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også kjolen var nydelig bak. Veldig anonymforan i forhold.
Gøy at de tør å bruke bryllupsdagen til å gjennomføre et så annerledes tema.
Synes dessverre ikke sminken hennes var helt heldig. Man kan tydelig se solpudder/contourflekker på sidene av pannen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere. Fantastisk kjole bak. Lurer på om jeg blir litt inspirert om jeg noen gang skal gifte meg ;) Men jeg synes ikke noe om kjolen foran. Det var ikke min stil i det hele tatt selv om de har tema bryllup :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...