Gjest baby-E Skrevet 9. september 2004 #101 Del Skrevet 9. september 2004 Hei hei! Nå har jeg brukt morgenen på å lese dagboka di...hadde ikke sett den før. Tenkte bare jeg skulle legge igjen en Og ønsker om at du får en super dag! klemmer fra baby-E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. september 2004 #102 Del Skrevet 9. september 2004 VEnnen? Går det bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 10. september 2004 #103 Del Skrevet 10. september 2004 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smykkeskrin Skrevet 10. september 2004 Forfatter #104 Del Skrevet 10. september 2004 Så koselig med så masse hilsener... Aniola-fisken: Mylian: Meteora: Takk for at du dytter frem dagboka mi. Skal prøve å ta i litt sjøl av og til.. Lover Baby-E: God helg ¨~¨~¨Tirsdag¨~¨~¨ Dro til byen sammen med en venninne. En typisk slapp av dag... Så på transporten på kino.. Søt film.. Kom hjem ganske sent og måtte begynne med lekser. ¨~¨~¨Onsdag¨~¨~¨ Etter skolen dro jeg rett på jobb... Og der ble jeg i seks timer. Var temmelig utslitt når jeg kom hjem kl. elleve... Og gjett hvem som m[tte gjøre lekser... Jaja. Føler at jeg har dårlige arbeidsvaner. Sommerferien har ;delagt all min arbeidsevne :-( .. ¨~¨~¨Torsdag¨~¨~¨ Dette er den verste dagen i uka, med åtte timer. Vi har også gym, og da blir jeg så ukonsentrert resten av dagen.. Og greier overhodet ikke å sitte stille. Men gym er jo blitt gøy nå da... Hvem skulle trodd at jeg NOEN gang kom til å si det ¨~¨~¨Fredag¨~¨~¨ Slitsom dag!!! Når jeg kom hjem satte jeg radioen på full guffe og slo meg løs.. Var alene hjemme, selfølgelig .. Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en venninne. Er trøøøtt... Kanskje jeg skal gå å legge meg?? Ja, kanskje det ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 11. september 2004 #105 Del Skrevet 11. september 2004 Bra du har det bra! Men vennen, nå må du ikke slite deg ut. Jeg har åtte timer mandag-torsdag, 6 timer på fredager. SLutter kvart på fire.. Men heldigvis 14.05 på fredager. Elsker fredager Håper du får en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 11. september 2004 #106 Del Skrevet 11. september 2004 Ta vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 12. september 2004 #107 Del Skrevet 12. september 2004 Hei vennen Håper du får en fin og avslappende søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 15. september 2004 #108 Del Skrevet 15. september 2004 Håper du har det fint Hvordan jobb er det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~*Tomine*~ Skrevet 18. september 2004 #109 Del Skrevet 18. september 2004 Hei! Nå er det lenge siden jeg har sett deg her inne.. Håper du har det bra! Klemmer fra Tomine (x-otilie ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 19. september 2004 #110 Del Skrevet 19. september 2004 Hvordan har du det, o Mektige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 21. september 2004 #111 Del Skrevet 21. september 2004 *lete etter smykkeskrin* Hvor er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smykkeskrin Skrevet 21. september 2004 Forfatter #112 Del Skrevet 21. september 2004 Her er jeg, her er jeg!!! Takk for alle hilsener... Har ikke vært her på lenge nå... Internett har vært helt f***... Noe virket, noe ikke .. ARGHH!! Meteora: jeg jobber på Mc Donalds, en gang i uka. Litt ekstra lommepenger er ikke til å fordra . Tomine: Tusen takk! Hvorfor har du slettet dagboka di da . Den kommer jeg til å savne :-( Mylian: Takk, du og Aniola: Deg skylder jeg en mail... Den skal komme, den skal komme.. LOVER :D . Har hatt en mildt sakt travel uke... Unnskyldninger, unnskyldninger, jaja I helgen dro jeg på tusenfryd sammen med en venn, og tre jeg har blitt godt kjent med i klassen.. Skikkelig lættis. Det må gjentas Trives veldig godt på skolen.. men det er så forferdelig kjedelig i timene.. Elevene er det eneste positive.. Og i morgen skal vi ha matte prøve.. Og tro meg, matte på allmenn linja er VANSKELIG . Nå har jeg akkurat kommet hjem. Besøkt noen venner, og sett på film.. Og internett FUNGERER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. september 2004 #113 Del Skrevet 21. september 2004 Matteprøven går sikkert kjempebra, så flink du er i matte Koselig å ha deg tilbake her på kg! Har savnet deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 26. september 2004 #114 Del Skrevet 26. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 26. september 2004 #115 Del Skrevet 26. september 2004 Hei sveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. oktober 2004 #116 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei! Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en kjempe flott helg. Klem fra meg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 10. oktober 2004 #117 Del Skrevet 10. oktober 2004 :klø: Hvor er du hen for tiden da? Savner deg her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 11. oktober 2004 #118 Del Skrevet 11. oktober 2004 Smykkeskrin, glemmer du oss? :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. oktober 2004 #119 Del Skrevet 13. oktober 2004 NÅ SOM DU ER INNE PÅ KG MÅ DU SKRIVE I DAGBOKEN DIN! :FY: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 6. november 2004 #120 Del Skrevet 6. november 2004 Hvor er du... Jeg håper du har det bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå