Gå til innhold

*Smykkeskrin*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei hei!

Nå har jeg brukt morgenen på å lese dagboka di...hadde ikke sett den før.

Tenkte bare jeg skulle legge igjen en :klem: Og ønsker om at du får en super dag!

klemmer fra baby-E

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig med så masse hilsener... :Nikke:

Aniola-fisken: :klem:

Mylian: :vinke:

Meteora: Takk for at du dytter frem dagboka mi. Skal prøve å ta i litt sjøl av og til.. Lover :)

Baby-E: God helg

¨~¨~¨Tirsdag¨~¨~¨

Dro til byen sammen med en venninne. En typisk slapp av dag... Så på transporten på kino.. Søt film.. Kom hjem ganske sent og måtte begynne med lekser.

¨~¨~¨Onsdag¨~¨~¨

Etter skolen dro jeg rett på jobb... Og der ble jeg i seks timer. Var temmelig utslitt når jeg kom hjem kl. elleve... Og gjett hvem som m[tte gjøre lekser... Jaja.

Føler at jeg har dårlige arbeidsvaner. Sommerferien har ;delagt all min arbeidsevne :-( ..

¨~¨~¨Torsdag¨~¨~¨

Dette er den verste dagen i uka, med åtte timer. Vi har også gym, og da blir jeg så ukonsentrert resten av dagen.. Og greier overhodet ikke å sitte stille. Men gym er jo blitt gøy nå da... :) Hvem skulle trodd at jeg NOEN gang kom til å si det :ler:

¨~¨~¨Fredag¨~¨~¨

Slitsom dag!!! Når jeg kom hjem satte jeg radioen på full guffe og slo meg løs.. Var alene hjemme, selfølgelig :wink: .. Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en venninne. Er trøøøtt... Kanskje jeg skal gå å legge meg?? Ja, kanskje det ja..

Skrevet

Bra du har det bra!

Men vennen, nå må du ikke slite deg ut.

Jeg har åtte timer mandag-torsdag, 6 timer på fredager. SLutter kvart på fire.. Men heldigvis 14.05 på fredager. Elsker fredager :)

Håper du får en strålende helg! :klem:

Skrevet

Hei vennen :)

Håper du får en fin og avslappende søndag :klem:

Gjest ~*Tomine*~
Skrevet

Hei!

Nå er det lenge siden jeg har sett deg her inne..

Håper du har det bra! :klem:

Klemmer fra Tomine

(x-otilie :wink: )

Skrevet

:hoppe: Her er jeg, her er jeg!!!

Takk for alle hilsener... Har ikke vært her på lenge nå... Internett har vært helt f***... Noe virket, noe ikke :sinnatagg:.. ARGHH!!

Meteora: jeg jobber på Mc Donalds, en gang i uka. Litt ekstra lommepenger er ikke til å fordra :wink: .

Tomine: Tusen takk! Hvorfor har du slettet dagboka di da :riste: . Den kommer jeg til å savne :-(

Mylian: Takk, du og :)

Aniola: Deg skylder jeg en mail... Den skal komme, den skal komme.. LOVER :D . Har hatt en mildt sakt travel uke... Unnskyldninger, unnskyldninger, jaja :ler:

I helgen dro jeg på tusenfryd sammen med en venn, og tre jeg har blitt godt kjent med i klassen.. Skikkelig lættis. Det må gjentas :ler:

Trives veldig godt på skolen.. men det er så forferdelig kjedelig i timene.. Elevene er det eneste positive..

Og i morgen skal vi ha matte prøve.. Og tro meg, matte på allmenn linja er VANSKELIG :sur: .

Nå har jeg akkurat kommet hjem. Besøkt noen venner, og sett på film.. Og internett FUNGERER :heiajente:

Skrevet

Matteprøven går sikkert kjempebra, så flink du er i matte :klem:

Koselig å ha deg tilbake her på kg!

Har savnet deg masse :)

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Hei!

Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en kjempe flott helg.

Klem fra meg :klem2:

• 2 uker senere...
Gjest Meteora
Skrevet

:klø: Hvor er du hen for tiden da?

Savner deg her inne :)

Skrevet

Smykkeskrin, glemmer du oss? :fy:

Skrevet

NÅ SOM DU ER INNE PÅ KG MÅ DU SKRIVE I DAGBOKEN DIN! :FY:

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...