Gå til innhold

*Smykkeskrin*


smykkeskrin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mylian: Håper du finner deg masse fint :)

Aniola: Nei, det har vi faktisk ikke. Men har hørt noe om en gramatikkprøve i engelsk. Håper vi slipper, hehe 8)

Ille å begynne 8.15, for så å ta bussen 16.15... Dvs. SLITSOM dag :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da :-?

Jeg begynner 8.10 hver dag, men drar hjemme fra 7.55..

Blir verre når jeg det blir vonter og jeg ikke kan kjøre scooter lenger, da.

Når må du opp om morgenen egentlig?

Står opp 7, jeg.

Har du det bra ellers, vennen? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem: jeg..

Vet godt åssen det er å måtte stå opp tidlig,må ut av huset 10 over sju i morgen.. kan ikke si at det er noe særlig gøy :-?

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen begge to :klem: !!

Står opp kvart over seks jeg :-( ! Sikkert kjempedeilig med scoter nå *litt sjalu*..

Har det kjempebra jeg.. Litt sliten nå, lang dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk begge to :klem:.. Uten dere hadde nok dagboka mi vært temmelig daff.. :ler:

Nå sitter jeg på deichmanske bibliotek, og prøver å få tiden til å gå.. Venter på en venninne jeg skal møte her, men hun sluttet en time senere enn meg :-( !! Så da er det bare å vente da... Synes det er littegrann koselig å sitte her og.. Det som lager mest lyd er tastaturet mitt. Hihi, håper jeg ikke irriterer vettet av noen andre :frustrert: . De klikker skikkelig høyt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨~¨~¨Fredag¨~¨~¨

Møtte en venninne i byen. Guri, så koselig det er å være sammen med noen når det er lenge siden man har sett hverandre. Vi spiste litt og gikk litt fram og tilbake. Så på en bra film, Fahrenheit 9-11. Satt og gråt flere ganger, den var skikkelig trist til tider :grine: ... Deilig å gå hjem i regnet.. Liker høsten, det blir litt kaldere, fortere mørkt, og busker og trær får de nydeligste farger.. :-D

¨~¨~¨Lørdag¨~¨~¨

Var sammen med noen venninner fra gamleskolen... Gikk litt rundt, kjøpte kebab på senteret :sikle: , så på film, prata osv osv... hehe :ler:

¨~¨~¨Søndag¨~¨~¨

Jeg har jobbet i heele dag.. Så nå skal jeg gjøre lekser. JIPPI :roll:

Takk for alle hilsener folkens :klem2: !!!! Kjempekoselig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Har jeg ikke skrevet her siden søndag?? Huff da.

Otilie: Det er bra. Stå på :tommelsmil: !!!

Meteora: Tusen takk...

Fisk: Jeg har det veldig bra, faktisk :) .. Det er kjempeleenge siden vi har snakket sammen, sånn ansikt til ansikt. Lurer på hvordan du ser ut :klø: .. Neida, jeg så deg faktisk kjøre til skolen i går :ler: !! Hvordan har du det?? Wish u all the best :klem:

Mye har skjedd. Har for eks begynt å like gym skikkelig godt nå... Før kunne jeg ikke fordra det, nå er det skikkelig deilig.

Har fått kjempegod kontakt med flere i klassen. Skolen er gørr kjedelig, men friminuttene er morsomme. Har allerede interne spøker med to i klassen :ler: ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei vennen!

Så koselig å lese at du har det bra, det gjør meg glad! :):klem:

Jeg ahr det greit, trives veldig godt på Manglerud og har fått masse venner, til og med en ny bestevenninne. Til og med fagene er morsomme :)

Jeg ser nok ikke helt lik ut, jeg har fått en litt annen klesstil :wink:

Vi må møtes en dag snart, altfor lenge siden sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...