Gå til innhold

*Smykkeskrin*


smykkeskrin

Anbefalte innlegg

Ja, da har jeg falt under presset fra Fisken og skaffet meg egen dagbok...

Nå sitter jeg og lurer på om noen i det hele tatt kommer til å besøke den, hehe :roll::ler: ...

Jeg er 16 år, og bor i Oslo. Til høsten skal jeg begynne på Lamberseter skole... Og gleder meg egentlig skikkelig til det.. Ny start :)

Fikk sove lite i natt. Aner ikke hvorfor, men sommeren har ødelagt døgnrytmen min.. Stod opp tidlig (11.00 :wink: ) for å hente en genser jeg glemte igjen hos en venninne i går. Hadde ikke vært sammen med på lenge, flere år faktisk. Og det er egentlig litt rart. For vi kommer så godt overens.

I dag skal jeg til byen... Fant ut at jeg har fått inn 11 000 kr på kontoen. Siden jeg har blitt trukket i skatt frem til nå, og jeg ba om forskudd ble det en pen liten sum :sjarmor: ..

Så hvis du ser en jente med et galt blikk som går amok med kredittkortet, et sted i byen så er det kanskje meg.. :Nikke:

:riste: Neida, er veldig flink til å håndtere penger. Det er helt sant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søren og, jeg ville være først! :evil:

HAr snudd døgnrytmen helt oppned jeg også. Gruer meg til skolestart, stå opp så grusomt tidelig :-(

Planer for helgen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:D Åh nå ble jeg glad. Tusen takk alle sammen..

Nå har jeg kommet hjem fra by'n. Huff, det var kjempevarmt. Skulle trodd jeg var i syden igjen. Det var faktisk varmere enn det var i Hellas.

Fikk kjøpt meg et nytt skjørt og en ny veske. JIPPI. Finner nesten aldri ting jeg liker :roll: .

Denne helga kommer til å bli kjempekjedelig for meg. Skal jobbe både lørdag og søndag... Det er ikke så ille å jobbe, men det er ille å jobbe i så fint vær :-( .

Men jeg gleder meg til mandag da. Skal treffe to venninner jeg ikke har sett på 4 uker. *gleder meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Otilie :)

Nå har jeg vært ute i skogen og gått en tur. Kjempedeilig å gå alene, da kan man tenke på alt og ingenting. Vanskelig å forklare, men det er vel sånn jeg er, vanskelig å forklare, :ler: .

:Gjesp: Er skikkelig trøtt nå jeg. Og klokka er ikke ti engang. *skammer seg*.. Sliter sånn med å sove, ligger liksom bare og tenker.. Og så står jeg opp sent for å ta igjen den tapte søvnen, og så blir døgnrytmen bare fu** opp :evil: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gratulerer med ny dagbok! Håper du trives her og skriver masse etter hvert! :)

Jeg har det også ofte sånn at jeg har lyst til å kjøpe meg noe nytt, men finner aldri noe jeg har virkelig lyst til å kjøpe.

Nyt den deilige sola som har bestemt seg for å bli over Oslo! :D

God helg, Ingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Otilie :)

Nå har jeg vært ute i skogen og gått en tur. Kjempedeilig å gå alene, da kan man tenke på alt og ingenting. Vanskelig å forklare, men det er vel sånn jeg er, vanskelig å forklare, :ler: .

:Gjesp: Er skikkelig trøtt nå jeg. Og klokka er ikke ti engang. *skammer seg*.. Sliter sånn med å sove, ligger liksom bare og tenker.. Og så står jeg opp sent for å ta igjen den tapte søvnen, og så blir døgnrytmen bare fu** opp :evil: .

Guri så like vi er! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slepper å jobbe i dag. JEEEY :hoppe: .. Når det er så fint vær trenger de ikke så mange som ellers..

La meg skikkelig sent i går. Satt ute på trappa og snakket med en venninne jeg ikke har sett på en mnd, siden hun hadde reist utendlands. Savnet henne skikkelig, men nå har jeg fått en skikkelig overdose med 'SlAdDeR' :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Bra du kan nyte den nydelige søndagen det ser ut som vi får i dag! Ha en solrik dag!

Hilsen Ingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :D

Stå med McDonalds lukt oppover ørene i varmen kan ikke være særlig digg :-?

Kos deg i varmen, vennen! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsen Otilie :vinke: . Dagen var flott, kvelden så som så.

Hmm, begynner fra begynnelsen jeg. Det er vel lettest.. I går møtte jeg en venninne jeg ikke har sett på kjempeleenge.. Vi møttes rundt åtte og gikk bare rundt og snakket i 5 timer :ler: .. Typisk oss. Det var kjempekoselig egentlig. Hun betrodde meg hemmeligheter som jeg aldri kunne forestilt meg. Følte meg dypt rørt og beæret over at hun stolte så mye på meg..

Synes veldig om å gå ute når det er sent, det er en helt annen stemning ute. Mørket dekker over alle skyggene dagslyset viser.. Og så er det stille og det eneste man kan høre er vinden som suser stille forbi, en bil, og kanskje noen andre som småprater stille på vei et sted.

Fikk endelig sove i går natt. Burde vel egentlig tatt det som en selfølge siden jeg bare sov et par timer natta før. Deilig å våkne opp og føle seg uthvilt.

Men de samme gamle demonene plager meg likevel. Åh, livet suger av og til.

Dro på senteret med noen venner, og var sammen med dem utover ettermiddagen.. Kastet bort kvelden på helt meningsløse ting. Og nå sitter jeg her, med klump i halsen og dritt-humør.

Av og til føles det ut som om.. Greier ikke å skrive om det. Blir bare så sinnsykt deprimert. Liker vinteren bedre akkurat nå. Det er så mange krav om glede, lykke, smil, venner, familie, ferie, skole and so on, om sommeren.......... I morgen når jeg leser dette kommer jeg forhåpentligvis til å tenke: Hva i alle dager!!! Hvorfor skrev jeg dette, jeg som er så glad så... :):):) :evil:

Yeah, yeah, only time will tell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennen min! :klem:

Det er som å lese noe jeg selv skulle skrevet for et halvt år tilbake. Du vet jeg slet veldig da.

Jenta mi, jeg er alltid her for deg, om du trenger å snakke! Ring, send melding, mail, pm, hva du vil og når du vil. :klem:

Har du lest "Uro" av SKorderud? Det er en tung bok, men det er spesielt et kapitell som jeg vet du ville kjenne deg igjen i. Det gjorde jeg og.

DEt står om de snille pikene. Flinke i alt, snille, hyggelige, omsorgsfulle osv osv. DEt kan bli for mye av det gode, vettu :klem: Noen ganger må man lære seg til å kunne gi litt f i ting, og å heller rope ut om noe er galt, enn å holde det inni seg.

Håper du føler deg bedre i dag! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, guri så koselig det var å lese mld din fisken. Du er god du :kose: .

Skal se å finne meg den boka neste gang jeg skal på biblioteket :Nikke: .. Så godt det egentlig var å bare pløse ting ut her. Selv om jeg ikke sier hvorfor, hvordan, eller hva som gjør meg at jeg tenker på den måten jeg gjør, så føles det bra å skrive det ned. Få det litt på avstand.

Jeg er altfor dårlig til å rope ut når jeg er deppa. Vil på en måte være alene, skammer meg kanskje. Hvorfor i all verden er jeg lei meg. Jeg har det jo så sinnsykt BRA.

Men du har rett i en ting, av og til må man bare gi f*en.

Følte meg bedre i dag. Av og til trenger man bare å gråte vekk de vonde følelsene..

Dro til Rundvann i dag jeg. Med en venninne. Og jeg badet, hehe, første gang i Norge. Det var sannelig på tide da. Vannet var varmt folkens, det er til å anbefale :tommelsmil: ...

Åh, mamma kom akkurat inn. Så søt hun er. Ville bare si hvor glad hun er i meg, og masse positive ting.. Hun sa bla. at hun ble så glad når jeg var glad. Og dt gjorde meg glad :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...