Gå til innhold

*Smykkeskrin*


smykkeskrin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Endelig hjemme igjen. Disse dagene har vært et skikkelig kjør. Var kjempenervøs på onsdag, men klassen min virket mye bedre enn jeg hadde forventet. Hadde bygget opp mange skumle tanker, men de var heldigvis ikke sanne :tunge1:

~¨~¨~ Onsdag ~¨~¨~

Ble overrasket over hvor lett det er å begynne å snakke med folk, og hvor hyggelig alle er. Tror jeg kommer til å trives jeg.. Håper det i hvert fall.

Etter skolen dro jeg til byen for å handle bøker. For et slit!!!!! Greide heldigvis å få tak i alle bøkene brukt (untatt en, den pokkers nye gymboka :-x ), da blir det litt lettere for lommeboka. Den har gått ned sjokkerende mye i det siste :sur: ... Er litt bekymra, men skal snakke ordentlig med mamma. Så skal vi se om jeg kan få fete den litt opp igjen. Bare sånn at den når trivselsvekta selfølgelig.. :ler:

~¨~¨~ Torsdag ~¨~¨~

Ble bedre kjent med flere i klassen. Det er liksom litt vanskelig å komme i snakk med alle, siden det ikke har vært noen ordentlig dag ennå. Alt er så kaotisk..

I morgen skal jeg bare ha to fag, i seks timer. :sjokk: Jepp, naturfag og økonomi... Gleder meg... Okei, skal være ærlig, er faktisk ikke helt sikker på om det var ironisk ment eller ikke :forvirra: .

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en venninne.. Vi har vært litt ute og så sett på en film hos henne. Så på Bare Bea, for andre gang. Morsom film!!

Sånn! Det var vel en liten oppdatering.. Glemte vist å skrive i går :plystre: ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har verken naturfag eller økonomi! :D

I morgen skal jeg bare gaule fritt mens andre dundrer løs på ulike in strumenter.

Morro :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Høres litt bråkete ut... :ler: Neida, så bra noen har morsomme timer i hvert fall. Snakk om kjedelig lærer (i norsk og engelsk). Søsteren min hadde han, hun fortalte at han snakket i en 1/2 time om blyantspisseren sin :ler2: ... Helt sant!!! Ikke tull i det hele tatt.. Sitt der en time, da vil du tro meg...

Elevene derimot er kjempegreie.. Siden to av vennene mine går i motsatte klasser, snakker jeg med 3 ganger så mange som jeg ellers ville gjort. Dritbra :)

I dag tidlig følte jeg meg dårlig. Våknet opp og var dritsulten, hadde mageknip fra helvete. Så jeg gikk ned og spiste litt, + noen paracet.. Men da ble jeg bare skikkelig kvalm, og fikk hodepine. Sovnet på sofaen med bøtte på magen og klut på pannen. Våknet en time senere og følte meg helt bra igjen. Sånn helt uten videre... Så jeg dro til skolen jeg, hehe. Vil ikke være borte når jeg føler meg frisk.. Og så er det jo bare koselig der. I dag hadde vi grillfest på skolen.. Kjempekos altså :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg HANDLET masse. Fikk meg mye fint.. Etter en stund ihvertfall. Stakkars mamma som måtte betale alt.. Er så glad nå for tida, men alltid for andre.. Min indre stemme sier så mye stygt til mg:evil: .

Snakket med en gammel klassevenninne i dag. Ble glad for å høre at hun trives på sin nye skole :) !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slemme stemme :evil:

Si at han må passe seg, hvis ikke kommer jeg og tar han!

Så bra du fikk kjøpt deg en del nytt da :klem:

Selv var jeg på skolebøker-jakt i går. Mangler bare en bok nå.

Fornøyd med helgen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aniola-fisken: Her er jeg :hoppe: !!!!

Mylian: God dag :vinke:

Otilie og Meteora: Tusen takk :klem:

Har vegret meg litt for datan i det siste.. Eller, orker ikke å skrive noe særlig..

~¨~¨~ Søndag ~¨~¨~

Jobbet.. Og syntes det var ganske deilig egentlig. Godt å bli skikkelig sliten av og til.

~¨~¨~ Mandag ~¨~¨~

Var kjempetrøtt pga. mangel på søvn. Men gledet meg til skolen egentlig. Hadde matte i tre timer, kjempegøy... Begynner og bli bedre kjent med folk fra klassen. Alt var morsomt i tysktimen, bare tulla egentlig. Og læreren minner meg om min gamle tysklærer fra niende, som er en veldig bra ting :Nikke: .

Satt igjen etter skolen og gjorde en naturfag elevøvelse med noen jenter.. De er så morsomme alle sammen :ler: ..

Kom akkurat hjem fra en snartur til senteret med søsteren min for å hente noen bilder.. Åh, så mange gode minner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde mattetest på skolen i dag.. :-?

På vei hjem kom jeg tre min for sent til bussen, og måtte vente 40 min på neste.. Ja, selfølgelig var denne sein, men den andre punktlig.. TYPISK.. Fikk kjørt med noen jeg kjente da så det var ikke så ille likevel :) ..

Litt senere dro jeg til by'n med en venninne.. Fant meg ny sekk.. Er så glad jeg har det unnagjort. Har lånt søstern min sin en stund nå.. Shopping var kjempegøy i dag.. Vi tok også et impulsivt kinobesøk. Så på The Day After Tomorrow.. Wow, bra film... Selv om jeg synes noe var temmelig tåpelig og :roll::ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i deg når det gjeld the day after tomorrow. viktig film hvis den tolkes rett, men er noe for amerikansk etter min smak.

Men shopping er kos! skal på shopping i morgen jeg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...