Gå til innhold

*Smykkeskrin*


smykkeskrin

Anbefalte innlegg

:) Bra du har nyti det deilige vannet. Utrolig hvor deilig det er å bade når det er så varmt som nå! Jeg har vært borte et par dager, så har på følelsen at det er søndag i dag. :) Men så er det helg snart gitt. :roll:

Mange sol-hilsner fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingviild: Ja, kunne ønske jeg kunne bade i morgen. Du får ta en dukkert for meg :Nikke:

Nå er jeg hjemme fra jobb. Er akkurat ferdig med å studere lønnslippen. Jeg har tjent litt under 20 000 i år. Og skattekortet mitt rekker bare 23 300 tror jeg.

Litt rart å tenke på egentlig. Siden jeg var liten har jeg spart unna, og ryddet litt ekstra for å tjene noen skarve kroner. Og selfølgelig satt dem inn på sparekonto.. Og nå går det så himla fort.

Stod opp tidlig for å møte noen venner av meg. Vi tok bussen, men gikk av for sent. Så det endte opp med at vi gikk hele veien, (alternativet hadde vært å vente en time)... Så jeg hadde i hvert fall gått en mil (i hvert fall), før jeg tok t-banen til jobb. Der var jeg kjempesliten, delvis pga. varmen, og gåinga, men også fordi jeg sov dårlig i natt..

Jobbet i 7 timer. Sluttet. Ventet på pappa. Ja, han skulle hente søsteren min på Gardermoen og skulle komme så fort som mulig. Ventet i en time, en time ble til to, så gikk det en halvtime til. Og da, kom de. ENDELIG:: :evil: :sinna: ÅÅÅÅh... Er mest sinna nå. Der og da var jeg kjempeglad for å se søsstern min igjen :klem2:..

Og nå er jg helt utslitt. Hjelper ikke noe særlig på humøret at jeg skal begynne på jobb kl. 13.00 i morgen. Begynte å gråte når jeg kom hjem. Tror jeg sliter meg ut. Er så flink til å smile og virke glad, helt til jeg kommer hjem igjen og bryter sammen.

Huff, gleder meg til skolen begynner da. Savner å ha rutine i hverdagen. Å vite hva som skal skje og når, planlegge litt og sånn..

Det plager meg også at jeg ikke greier å få link til dagboka ved underskriften min :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fy:

Nå må du ikke overanstrenge deg!

Tro meg, du vil ikke bli utbrent. Been there, done that :wink:

Når du jobber så lenge som du gjør, og attpå til et sted hvor du bruker mye energi, er det viktig at du får slappet nok av.

Gåing i stekende solskinn over en mil er fy-fy! Hører du? :wink:

PAss på deg selv, jente!

Jeg er redd for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett fisken.

Har det flott i dag. Jobbet i en time, og så trengte de meg ikke mer. Nå slapper jeg bare av med en bok ute i skyggen. Livet er herlig av og til. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aniola-fisken: :klem:

Vi fikk besøk i dag. Av slektninger fra Sunnmøre :hoppe: .. Vi har ikke vært der oppe og besøkt dem i år, så det var kjempekoselig å se dem igjen :Nikke: .

Fikk mld litt før midnatt av en venninne. Hun var litt deppa, så jeg tenkte jeg kunne prate litt med henne. Prøve å muntre henne opp. Begge fikk kjempegodt humør. Ord er mektige greier....

Lynet var heeelt nyydelig å se på. Det var ikke fullt så morsomt å være ute når det begynte å HØLJE ned. Og vi løp, FORT :ler2: ..

Kjempekoselig å være ute nå, og ganske varmt til å være norsk sommer. Venninna mi sa den fineste ting. "Lyn er vel som, eh, hva var det var?? Lyn kommer av at Gud sitter fra oven og tar bilder av jorda".. Synes det var så fint sagt.. Og hun er ikke kristen (bare så det er sagt)

Har det mye bedre i dag. Deilig å kunne smile, og mene det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Mange tanker som svirrer i hodet ditt!!

Bruk dagboka. Det hjelper!

Stor :klem: og :trøste: og :kysse: fra meg.

Snart begynner skolen igjen og rutinene kommer i gang som de skal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt72, Meteora, Aniola-fisken: :klem: x3 Dere er gode altså :Nikke: ..

Gleder meg til skolen begynner, tror jeg :-? .

Huff har så vondt i benet. Slo meg når jeg klatret inn vinduet.. AU. Det blør og. Pokkers glatte vinduskarm :frustrert:

Rett etter jobb gikk jeg tur med en venninne og nabohunden. Så dro vi hjem til henne og så på DVD: VILLMARK. Dritekkel, selv om det er 2. gang jeg ser den.. Når jeg skulle hjem halv to, sliten og småskremt, gledet jeg meg ikke noe særlig til å gå igjennom den lille skogen ved siden av huset mitt.

På den ene siden av huset er det en stor skog, og hagen min ligger litt utenfor/ved siden av den, men trærne går litt ned ved hagen. Og for å sleppe å gå rundt (omvei) måtte jeg opp igjennom der. Og siden jeg ikke hadde nøkkel måtte jeg banke på kjellervinduet.

Der går jeg igjennom skogen, oppover skråningen, med mobilen oppslått så den lyser vei. Spisser ørene, nei ikke en lyd. LØPER oppover, holder nesten på å skli. FINNER IKKE nøkkelen på hjemmestedet. TYPISK. Må banke på kjellervinduet der søsteren min og noen venner ser på skrekkfilm :redd: . Og på vei inn vinduet sklir jeg og får kneet spiddet av karmen på to steder. AU AU AU. Bravo smykkeskrin :roll: , da kan jeg visst ikke bruke skjørt, eller knebokse på en stund :sur: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Dette var kraftig kost ja :o

God bedring med beinet, og et lite tips må karnsje være og ikke se annet en kose-filmer når man må gå ensom hjem :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahhaha :ler:

Litt morro og, da :tunge1:

Men du kan da gå med skjørt eller shorts selv om du har slått benet ditt, da ser du bare litt barsk ut :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper du har en kjempe fin lørdag :D

Tusen takk for hilsen i dagboken min,den ble jeg kjempe glad for :dagensrose:

Klemmer fra Otilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rart som foregikk i byen i dag det er sikkert. Håper du hadde det gøy Fisken :kyss:

Fikk kjøpt meg et par sko og nye solbriller :hoppe: . Jenta jeg var sammen med er så morsom. Gikk med henne på barneskolen, men har aldri vært noe særlig godt kjent med henne. Men vi har det dritkult sammen. Tror ikke jeg har ledd så mye på lenge. Møtte noen venner på senteret.. Irriterer meg over hvordan noen folk kan oppføre seg :-x .

Kom hjem og så på paradise hotel. Gleder meg sånn til finalen. Digger det programmet altså :-D . Hehe, høres jeg litt nerd ut nå eller :riste::ler:

Kom akkurat hjem fra en lang tur med søstern min. Kjempekoselig at hun er kommet hjem igjen til meg. Har egentlig ikke savnet henne noe særlig, har liksom hatt mine ting og tenke over. Men det var skikkelig kos å få henne hjem igjen. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Villmark er skummel ja, kjæresten klamret seg til meg når vi så den alene hjemme for en stund siden :wink:

Tenkte jeg skulle stikke innom og ønske deg god helg tilbake :D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...