Gå til innhold

*Smykkeskrin*


smykkeskrin

Anbefalte innlegg

Mornings! :D

Du våknet vel for lenge siden du da, sånn er det med dere arbeidsmennesker :wink:

Men så blir du rik, da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Penger er alltid fint å ha, :wink: .

Jobbet, dro hjem. Var veeeldig trøtt. Satt lenge oppe og snakket med fiskejenta. :klem:

Dusjet og dro til slektninger, for å feire bursdagen til fettern min. Og så gadd jeg ikke mer :-( , og ringte en venninne og gikk en kveldstur. Sånt er skikkelig kos altså :Nikke:

Nå skal jeg legge meg.. Er skikkelig B-menneske, men må tidlig opp i morgen. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og nei. Har jobbet nok nå. Skal ikke jobbe igjen før neste søndag, heldigvis.. Skal møte non venninner i morgen tidlig. Så må nok stå opp tidligere enn jeg er vant til :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Mylian.

Og fisken :klem: , jeg har det bra...nå....

Var sammen med noen venner tidligere i dag. Og så har jeg bare slappet av. Det har vært så mye kjør nå for tiden :roll: , så det var digg med en slapp-av dag. Har lest litt, ryddet rommet (endelig er det fint her igjen :hoppe:) og gått meg en tur. På en skala fra en til ti, har denne dagen vært en solid 7-er. Og det er ikke så ille da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 7'er duger. husker når jeg gikk hos psykolog hver uke (nå er jeg bare halvveis gal og går bare en gang i måneden :ler: ), så spurte hun meg hver gang om hvordan jeg hadde det på en skala fra 1-10. alltid under 5 :oops:

Vil bare si til deg at du virker som ei koselig ei :wink::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Smykkeskrinet mitt er herlig! :D

Og jeg har vært så heldig at jeg har sittet ved siden av henne på skolen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så koselige hilsener. Tusen takk alle sammen, det varmer... Trengte det akkurat nå. Dere er supre altså :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Meteora

Lykke til imorgen.. :kose:

Jeg hiver meg med på det alle de andre har sagt,

du virker som en koslig jente :)

Just so you know :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...