Gå til innhold

*Smykkeskrin*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mornings! :D

Du våknet vel for lenge siden du da, sånn er det med dere arbeidsmennesker :wink:

Men så blir du rik, da :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Penger er alltid fint å ha, :wink: .

Jobbet, dro hjem. Var veeeldig trøtt. Satt lenge oppe og snakket med fiskejenta. :klem:

Dusjet og dro til slektninger, for å feire bursdagen til fettern min. Og så gadd jeg ikke mer :-( , og ringte en venninne og gikk en kveldstur. Sånt er skikkelig kos altså :Nikke:

Nå skal jeg legge meg.. Er skikkelig B-menneske, men må tidlig opp i morgen. :sove:

Skrevet

Jobber du i morgen og?

PAss på at du ikke sliter deg ut, da vennen. :klem:

Skrevet

Nei, og nei. Har jobbet nok nå. Skal ikke jobbe igjen før neste søndag, heldigvis.. Skal møte non venninner i morgen tidlig. Så må nok stå opp tidligere enn jeg er vant til :sur:

Skrevet

Dakar :trøste:

Håper det går bedre med.. Ja, du vet. TEnker på deg! :hjerte:

Skrevet

Tusen takk Mylian.

Og fisken :klem: , jeg har det bra...nå....

Var sammen med noen venner tidligere i dag. Og så har jeg bare slappet av. Det har vært så mye kjør nå for tiden :roll: , så det var digg med en slapp-av dag. Har lest litt, ryddet rommet (endelig er det fint her igjen :hoppe:) og gått meg en tur. På en skala fra en til ti, har denne dagen vært en solid 7-er. Og det er ikke så ille da.

Skrevet

En 7'er duger. husker når jeg gikk hos psykolog hver uke (nå er jeg bare halvveis gal og går bare en gang i måneden :ler: ), så spurte hun meg hver gang om hvordan jeg hadde det på en skala fra 1-10. alltid under 5 :oops:

Vil bare si til deg at du virker som ei koselig ei :wink::klem:

Skrevet

:klem::kyss:

Enig med Mylian; du virker som en koselig jente! :D

Skrevet

Ja, Smykkeskrinet mitt er herlig! :D

Og jeg har vært så heldig at jeg har sittet ved siden av henne på skolen :Nikke:

Skrevet

Åh, så koselige hilsener. Tusen takk alle sammen, det varmer... Trengte det akkurat nå. Dere er supre altså :klem:

Skrevet

:klem:

Da er det skole i morgen.... :sjokkert:

Gjest Meteora
Skrevet

Lykke til imorgen.. :kose:

Jeg hiver meg med på det alle de andre har sagt,

du virker som en koslig jente :)

Just so you know :wink:

Skrevet

Lykke til i dag!!!!!! :hoppe:

Skrevet

Hvordan har det gått? :)

Skrevet

Hvordan har det gått? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...