Gjest Hulderjenta Skrevet 16. oktober 2004 #121 Del Skrevet 16. oktober 2004 Takk for at du tenker på meg! Er nok Det Store Marerittet å være gravid og få beskjed om at noe kanskje er galt.. :trøste: Men om tulla kommer for tidlig så er det jo ikke SÅ mye for tidlig nå da? Er jo bare 26 dager igjen til termin! :D Uansett er det veldig bra at du får tett oppfølging når noe truer med å gå galt, så de har kontroll over hva som skjer så de kan gripe inn tidlig hvis noe skulle skje. Og det er betryggende. Jeg håper og tror at alt går bra med deg og prinsessen i magen! :D Håper dere har fått slappet av i helgen nå da! Og god bedring - forkjølelse er noe herk.. :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 19. oktober 2004 #122 Del Skrevet 19. oktober 2004 Håper forskjølelsen er blitt bedre! Fått den jeg og. ikke noe gøy!! Kjekt å lese at alt står bra til med tulla!! Jeg har endelig kjent liv her nede!! Utrolig gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 21. oktober 2004 #123 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hei Charmina! Håper det går bra med deg! Ville bare stikke innom for å si hei jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~*Tomine*~ Skrevet 21. oktober 2004 #124 Del Skrevet 21. oktober 2004 Gratulerer så mye med jenta! Håper alt står bra til med hele familien! :D Mange klemmer fra Tomine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 21. oktober 2004 #125 Del Skrevet 21. oktober 2004 Gratulerer så masse med jenta. Godt at alt gikk bra!! Flott å lese din fødselshistorie :-) Nyt den nye hverdagen!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 21. oktober 2004 #126 Del Skrevet 21. oktober 2004 Gratulerer så mye med den lille jenta!!! Koselig at du delte fødselshistorien med oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 21. oktober 2004 #127 Del Skrevet 21. oktober 2004 Gratulerer med jenta. Klem fra lille mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 22. oktober 2004 #128 Del Skrevet 22. oktober 2004 Gratulerer Charmina!!! Jeg ble så glad da jeg leste at du hadde fåt lille Martine. Har sikkert lest så firt at jeg ikke har fått med meg det et eller annet sted! Ønsker deg masse lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 22. oktober 2004 #129 Del Skrevet 22. oktober 2004 Gratulerer så masse Flott navn vesla har fått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 22. oktober 2004 #130 Del Skrevet 22. oktober 2004 Gratulerer så masse!!!!! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 22. oktober 2004 #131 Del Skrevet 22. oktober 2004 Oi! Er prinsessen kommet?? Gratulerer!!! :dagensrose: *lete etter innlegget der du har fortalt nyheten...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 22. oktober 2004 #132 Del Skrevet 22. oktober 2004 Gratulerer så masse!! helt utrolig! kos deg masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. oktober 2004 #133 Del Skrevet 24. oktober 2004 Er så spent på å høre hvordan det går!!! Helt utrolig at du faktisk har tulla her.... Håper du koser deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter #134 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hei alle sammen Tusen takk for trivelige hilsner - de varmer :-) Her går det unna om dagene - tiden bare flyr! Martine er et utrolig fredelig lite barn!Sover og spiser og gråter nesten ikke i det hele tatt! Hun har gulsot så det er mye frem og tilbake på sykehuset for å ta prøver! Innimellom blir vi innlagt da hun må ha lysbehandling! Da ligger den lille frøkna nesten et døgn i solen og det ser faktisk ut som om hun nyter det.Ligger helt naken inni en liten kasse med solbriller på Gjett om hun ser kul ut? Som regel går det ganske fort å behandle barna for denne tilstanden men hos Martine tar det nok litt lenger tid. For det første fordi hun er litt prematur også viser det seg også at hun og jeg har ulik blodtype! Hun måtte selvfølgelig få sin fars blod!Da blir hun og jeg uforlikt og det kompliserer det hele litt! I verste fall må de bytte blod på henne noe jeg selvfølgelig håper vi slipper! Martine ligner utrolig på sin storebror bortsett fra at han var født med masse svart hår på hodet (som senere falt av - nå er han blond)mens hun er helt lys! I går var vi nå på en butikk og fikk kjøpt noen prematur klær til henne!Alt annet drukner hun jo i. Str 40 var derimot helt passelig uten at vi måtte brette opp flere meter Selv er jeg blitt utrolig sprek igjen og det er bare sååååå vidunderlig å ikke kaste opp lenger og kunne spise det jeg har lyst på! Men jeg var jo litt fornøyd da når jeg bare kunne hoppe inn i dongeribuksene mine igjen 1 uke etter fødselen! La jo bare på meg 2 kg - men kunne jeg velge ville jeg heller hatt noen kg å slite med nå og sluppet alle de mnd med kvalme det er iallefall sikkert! I dag skal vi på kirkegården og ha urnenedsettelse av mine svigerforeldre.Må si det er ganske spesielt å gjøre dette med begge to samtidig.Savner dem og skulle ønske de kunne fått oppleve lille Martine de også :cry: Men sånn er bare livet jeg får heller være flink å fortelle henne om dem når hun blir større - også har jeg dem heldigvis på videofilm! Storebroren er nå skikkelig kry for lillesøsteren selv om det nok er litt blandete følelser inne i bildet også!Det er jo ikke lett å måtte innse at hun nå skal ligge inne hos oss om natten og at hun får masse oppmerksomhet! Men vi prøver å inkludere han mest mulig da og jeg synes det går greit! Han er stadig borte og kysser og klapper på henne og sier at han er så glad i henne.De er orntlig søte å se på VAr nå på sykehuset i dag også til nye blodprøver og venter nå telefon om vi må innlegges til lysbehandling igjen eller ei! Verdiene var steget så det spørs nå bare! Huff det er så kjedelig å sitte der oppe alle de timene!Mye kjekkere å kose seg her hjemme ja! Ammingen går strålende hun er skikkelig flink til å suge selv om hun er liten.Det var de også ganske imponert over på barsel for ofte er de litt slappe når de er så små!Med andre ord så har hun næringsvett den lille damen! I dag var hun nesten kommet opp i fødselsvekten sin igjen og det er jo bra! Nei nå er den ei som ligger i senga si og lager lyder så jeg får vel stelle henne og gi henne litt mat! HA en fin tirsdag alle sammen så snakkes vi! Klem fra Charmina MARTINE FØDT 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 26. oktober 2004 #135 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ååååå, høres så koselig ut! Håper dere blir fort ferdig med lysbehandling og slipper å skifte blod. Da kan dere bare kose dere hjemme! Kan tenke meg det er litt blanede følelser hos gutten deres ja, ikke så greit å bli storebror... Samtidig er han nok kjempestolt over lillesøster ja! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 27. oktober 2004 #136 Del Skrevet 27. oktober 2004 Gratulerer så mye med jenta ! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 28. oktober 2004 #137 Del Skrevet 28. oktober 2004 Så godt å lese at alt står bra til med den lille. Ser for meg synet av småen med solbriller Håper dere slipper å skifte blod... Ha en strålende dag! Takk for bursdagshilsen forresten. Det var kjempe koselig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 28. oktober 2004 #138 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det høres ut som dere har det fint! Håper det går bra med lille Martine! Kan tenke meg hun ser tøff ut med solbriller i "solariumet" Her kommer også en til dere fordi dere osgå har en litt tøff tid nå. Håper dere klarer dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter #139 Del Skrevet 29. oktober 2004 HEI ALLE SAMMEN Takk for trivelige hilsner!Alltid kjekt! Ja her går det i det søte babyliv for tiden! Men jeg kan ikke klage for MARTINE er en utrolig fredelig liten pike! Det eneste dumme er at hun har snudd litt på døgnet og aller helst vil ligge på puppen til sin mor om natten! Det fant hun jammen fort ut av gitt! I natt har vi hatt en serdeles dårlig natt synes jeg! Sønnen min kom nemmelig også tuslende inn og ville ligge med oss i natt! Det resulterte i at mannen min nesten datt ut av senga siden han ble "presset" ut på kanten mens Jr lå og breiet seg som en konge! Martine og jeg drev nå på med vårt og det ble ikke mye soving! Da hun skrek litt kom det tørt fra min sønn "mamma kan du ikke få henne til å slutte med det der så jeg kan sove som skal på skolen" Da var det rett før jeg gikk og la meg et annet sted! Gulsot verdiene hennes har nå gått bittelitt ned så nå skal vi ikke på sykehuset til nye prøver før på mandag!Utrolig deilig med litt fri! Og Martine er nå så vidt kommet over fødselsvekten sin nå så det går nå rette veien iallefall! Nå har vi fått fatt i litt klær i str 40 til henne og de passer akkurat - ser ut som små dukkeklær. Folk tør nesten ikke å holde henne da de synes hun er så liten!Selv har vi nå vent oss til det etter hvert! Men jammen syntes jeg hun så ut som en liten fugleunge når jeg så henne første gangen! På onsdag kommer nå helsesøsteren på hjemmebesøk og det blir nå kjekt!Hun hørtes så koselig ut i telefonen! Nei,nå må jeg opp og gi den lille frøkna mat - hører hun livner til oppi vugga si! Og senere skal jeg til frisøren og ordne håret - det gleder jeg meg til!Rakk jo aldri det før fødselen som jeg hadde planlagt! Ha en fin dag! Klems fra Charmina MARTINE KOM 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter #140 Del Skrevet 31. oktober 2004 GJESP..............den lille frøkna vår vet jammen å holde sin mor i ånde om natta! Hun vil helst bare ligge sammen med meg og kjenne mammalukt! Når jeg legger henne i senga hennes tar det ikke lange tiden før hun protesterer kjempehøyt I natt da jeg endelig sovna våkna jeg til og så oppi senga og fikk helt hetta da jeg ikke så henne oppi der! Men hvor var hun?Jo da hun lå rolig og sov på pappaen sitt bryst hun såre fornøyd! Gjett om de var søte der de lå? I morgen skal vi på sykehuset igjen til nye prøver!Synes hun har vært litt slapp igjen i dag så jeg tror nok verdiene har steget igjen desverre!Så da blir hun kanskje innlagt til lysbehandling igjen! Er veldig spent! Nå skal jeg hoppe i dusjen også er det mating før jeg kan krype under dyna!Håper hun sover litt mere i natt! Klems fra Charmina MARTINE KOM DEN 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå