Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Zevon og Cr@sh :klem: Ja ikke sant det høres fristende ut :Hehe: Jeg har lenge hatt lyst til å komme dit jeg. Må bare få overtalt charmøren litt - han er enda mindre glad i store folkemengder enn meg. Men som regel klarer jeg jo å overtale han til det meste da :sjarmor: Snille charmøren min :hjerte:

Martine sover ennå :overrasket: (hun sovna klokka elleve og nå er den over tre alt). Gutta er ikke kommet hjem ennå, og jeg har fisk som står og trekker i pannen. Har tenkt å lage hjemmelaget fiskegrateng i dag. Begge ungene elsker det så jeg har et lite håp om at lille frøken vil ikke spise kanskje lar seg friste litt. (men jammen er det håpet bittelite altså.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge siden jeg har vært innom deg nå! :kyss:

epica her ;)

Oi, skikkelig godt sove :hjerte:;)

Ååå.. Paris..! :hjerter:

Ha en kooooselig søndag vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå... Eurodisney!!! :hoppe: DIT vil jeg også reise!!!! :enig:

Sikker på at ungene kommer til å kose seg halvt ihjel der altså!! Det er virkelig bare drømmen å få tilbringe noen dager der! Jeg er sikker på at mannen aldri hadde fått meg med ut igjen derfra jeg altså!! :ler: Jeg gleder meg fælt til vi har småttiser å ta med oss på fornøyelsespark..da har vi liksom litt mer legitim grunn for å dra..for jeg ELSKER fornøyelsesparker! Da jeg bodde i Gøteborg så var Liseberg mitt andre hjem rett og slett! :ler:

Håper Martine spiste godt av fiskegratengen i dag..Det gjorde hun sikkert..for jeg er sikker på at du lager nydelig mat vennen!!! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Eurodisney!!!! :hoppe:

Dit vil jeg også! :hoppe:

Vi skal til Paris til høsten, men tviler på at vi rekker innom...er s så mye å se når man ikke har vært i Paris før.

Håper Martine fikk i seg noe fiskegrateng, sånn at hun kan bli litt mer pigg- du er helt sikkert enn alldeles glimrende kokk! :klem:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lianna :klem: Så kos vennen min :klem:

Madden :klem: Ja ikke sant det hørtes litt gøy ut. Jeg er skikkelig barnslig når det gjelder sånne parker og slikt altså :ler:

Lillelou :klem: Ja det er nok kjempemasse å se der.Hadde vel ikke dratt til disneyland vi heller uten ungene. Men vi har ikke helt bestemt oss altså.

Ellers må jeg bare si til Madden og lillelou at dere har noen utrolig kule avatarer altså. :)

Og for de som lurer - Martine spiste ikke fiskegratengen min nei - selv om den var aldri så god :sur::grine: Til gjengjeld tror jeg broren spiste 3 store porsjoner :overrasket:

Men i dag har hun vært i barnehagen igjen og der spiste hun nå litt om ikke annet. Hun fikk være inne i dag og har vell hatt det bra tror jeg.

Selv syntes jeg det var vidunderlig å være tilbake. savner jo alle på jobben sånn når jeg ikke er der.

Onsdag tar mannen og Henrik vinterferie og reiser opp på hytta. Jeg skal jo jobbe og Martine blir hjemme med meg sånn at det er litt lettere for de å komme seg ut på både slalom og langrenn.Også synes jeg nå det er litt deilig å være litt for meg selv også selv om Martine er her da.

Fredag skal jeg avspasere og da skal Martine få være i barnehagen mens jeg skal kose meg hos frisøren. deilig! Er jo 2 mnd siden sist så det trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Mornings! :hoppe:

Artig at du likte avataren, jeg skal bare slå til med èn gang og innrømme at jeg ble inspirert av Madden sin,for den syntes jeg var bare såååå kul. Så der fikk du den,Madden! Grattis med baby på vei,forresten! :klem:

Bra at Martine er i litt mer vigør, snart er hun sikkert propell igjen,vil jeg tro.

Og til dere bassilusker der nede i Bergensområdet som tilfeldigvis leser denne dagboka, hold dere miiilevis unna Charmisfamillien! :frustrert:

Er herlig å gå til frisøren, så det unner jeg deg virkelig.

Håper du får en fin dag, snuppa. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zevon :klem: Nydelig vær faktisk vennen! I dag har jeg vært i skogen og laget suppe på bål - vidunderlig (på jobb da men alikevell supert) Ikke noe snø, bare bittelitt som ligger på bakken enkelte steder. Drømmer om vår jeg også tro meg ;)

Lillelou :klem: Den ville ungen begynner å bli sitt gamle jeg igjen ja. Og hun har mye å ta igjen :ler: Tror jeg får nok å henge fingrene i når hun og jeg skal være alene her fra i morgen til søndag.Får bare finne fram masse bøker for da kan hun sitte rolig så lenge som helst. Tror hun kommer til å bli en skikkelig bokorm den frøkna der. Og favorittboka er uten tvil den om den ville ungen. Den er vi så glad i begge to.

Klokka er halv tolv og det er snart på tide å finne senga. Sovna på sofaen i sted rett før fruene begynte å rulle over skjermen igjen, men heldigvis våkna jeg i tide :ler: Vidunderlig at de damene er tilbake igjen.

I morgen skulle jeg ha sett på Lost da, men når mannen ikke er hjemme så tør jeg slettes ikke å se på. Får vel heller ta det opp og se det når han er hjemme igjen. jeg er skikkelig husredd så slikt kan ikke sees når jeg er alene.Sånn sett liker jeg dårlig at gutta mine skal være vekke i flere dager da, men jeg kan jo ikke be de være her hele tiden og passe på meg heller.

Nå skal jeg surfe innom et par dagbøker før dyna kaller!

Natta

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :klem:

Arhh, dumme snøen.... Her er det ikkke snø, men regner som vanlig.. :sjenert:

Ja våren lar vente på seg! :grine:

Ja de frustrerte er jeg hekta på også. ;)

:ler: Like pysete som meg når ikke mannen er hjemme ja? ;)

Nå vil snuppa ha mat her!

Håper du og ungene har sovet godt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi skikkelig snøvær - egentlig ganske allright. Det jeg ikke liker er sånn "slapseføre" eller skikkelige holke... :roll: Jeg skal nok holde ut med vinteren til midt i mars - men DA vil jeg har våååår og bare veier, så man kommer lett fram med barnevogna... :Nikke:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe::hoppe::hoppe: Bare hopper litt av glede for Madden.

Gutta er reist på hytta og jeg og Martine skal ha noen skikkelige jentedager. Ute bøtter det ned så nå er det jammen ikke mye igjen av snøen nei.

Har satt deig til en liten vegetar pizza, mens Martine har spist knekkebrød siden hun slettes ikke ville ha middag i dag.

/ av 20 barn på avdelingen i dag så vi har ikke akkurat jobbet oss ihjel nei.Men fått tid til masse ekstra kos med ungene i dag da.

I morgen begynner jeg kl 07 og skal kanskje avspasere litt også så da blir det nå en kort dag. Og fredag har jeg fri og skal bare nyte dagen. frisør og litt shopping. :sjarmor:

Lianna :klem: De sov godt heldigvis så det var en god natt gitt. Fruene er ganske lett å bli hekta på ja.

Cr@shNår man har skikkelig snø er det ok, men det er det jo nesten aldri her :grine: bare slaps eller is som regel.Ikke sånne deilige snømenn på trappa som du kunne fortelle om nei.

Zevon :klem: Takk det samme snuppis

Endret av Charmina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:kyss: Skjønne Charmisen min!!! Er så glad for at du er den du er! måtte bare ile inn hit og si det før jeg drar på jobb!!

Håper du har en finfin kort-dag på jobb...og så håper jeg virkelig du NYYYYTER fridagen din i morgen!! :sjarmor::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madden

Så morsomt at dere likte avataren min da!! :ler: Jeg synes den var så utrolig søt at jeg bare måtte bruke den!! Utrolig rar vinkel å ta bilde i egentlig!!

Nå er jeg sikker på at du lader opp til jentedagen din i morgen!! Tenker du gleder deg til både frisør og shopping!! Herlig!! Skulle gjerne kommet nedover og holdt deg med selskap jeg altså!! :klem: og så kunne vi sett Lost...for da hadde det ikke vært så skummelt!!! :ler:

Så morsomt at du kan lage kleppsuppe da!!! Jeg ble helt sjokka jeg over at noen visste hva det var!! :ler: Trodde det var en sånn sær familietradisjon vi hadde! ingen "søringer" har visst hva jeg snakket om når jeg nevnte det, så jeg trodde det måtte være noe spesielt vi har nordpå?! :ler: Men så er det ikke det allikevel..pussig! Mannen min er heller ikke så veldig imponert..melboller liksom!! Men han spiser lydig... :ler: Jeg har enda ikke klart å lage..for hos meg blir det bare EN stor klepp...som sleiva henger fast i..og så kan jeg til slutt løfte ut en perfekt kaserolleformet klepp...på 2 kg! :hoho: Slå den du!!! Har planer om å lære meg det..men det er også litt skummelt..for da hadde jeg sikkert spist det ofte!! Heldigvis er min mor en kløpper...så det blir nok ei råd!!

Ha en kjempefin torsdagskveld vennen.... :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madden :klem: Tjiiihiiii synes jeg ser for meg den digre 2 kg kleppen ja :overrasket::ler: Og du - ingen jeg kjenner har hørt om den retten heller - og bestemor er jo fra nordnorge da ;) Jammen fikk jeg også skrekkelig lyst på slik suppe nå. Men så er det litt masse arbeid da.

Klokka er kvart over elleve. Frk fryd sover søtt etter å lagt våken i nesten 2 timer etter at jeg la henne og bare babblet i senga si. Hun storkoser seg oppi der med alle kosedyrene sine og griner ikke selv om hun ligger våken så lenge. Snakk om å trives i sitt eget selskap gitt. Også ligger hun og roper " mamma kan du komme og synge litt" " Mamma kor e pappa og dadda hen" " Martine er våken" :ler:

Gleder meg til frisør i morgen - det trengs virkelig nå altså.

Også håper jeg at jeg finner meg litt klær. Er så lenge siden jeg har kjøpt noe til meg selv nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shoppet bukse, og har fått vært hos frisøren. :sjarmor:

Er ganske øm i hodet etter å ha dratt ut hår til alle stripene. Har veldig tykt hår, og er hårsår så det holder. Sånn sett burde jeg nok heller hatt kort hår gitt.

Men deilig nå når det er gjort da.

Skal snart hoppe i sengen kjenner jeg - er kjempetrøtt.

Og Martine våkner vel like tidlig som hun pleier!

Skal treffe en venninde og datteren i morgen på cafe. Og klokka fire skal Martine og jeg i bursdags besøk.

Natta :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er ni, og det har vært en rolig natt. Martine sov nesten til åtte så det var jo bare helt luxus egentlig. Nå har vi spist frokost og kost oss skikkelig.

Henrik ringte i halv ni tiden for å snakke med Martine - han savnet henne sånn stakkars :legrine: Rørende!

Om en stund er det ut på cafe :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...