Gå til innhold

Er dere enige i at hun til høyre er finest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Diverse psykiske sykdommer er også lidelser. Er ikke mennesker med psykiske lidelser vakre?

Eller folk som sliter med anoreksi eller bulimi. Er de ikke vakre, pga lidelsen de har?

Støtter Maleficenta, sykdom (enten fysisk eller psykisk) er sjeldent vakkert dessverre.

Anonymous poster hash: 69981...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Diverse psykiske sykdommer er også lidelser. Er ikke mennesker med psykiske lidelser vakre?

Eller folk som sliter med anoreksi eller bulimi. Er de ikke vakre, pga lidelsen de har?

Psykisk ser du ikke på utsida. Det er jo ikke vakkert med en helsefarlig kropp. Anorektisk tynne ser og sykelige og ikke vakre ut. Er en sunn og frisk kropp som er vakker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du i din fulle rett til å mene.

Men min mening er nå engang slik at kropps idealet i moteverden de siste ti-årene har vært ugunstig og har vært med på å gi unge jenter et urealistisk og usunt syn på hva vakkerhet et.

Når unge jenter ser victories secret modeller eller super modeller på cat walken som ser ut som skjelett å tror det er det som må til for å være vakker så er det ikke rart i at dessverre flere og flere utvikler spiseforstyrrelser.

Derfor er det i min ydmyke mening utelukkende positivt at formfulle kvinner som ikke er radmagre nå begynner å bli det nye "kroppsidealet".

Du må huske på at før de radmagre damene var på mote så var det de formfulle som tronte på toppen, som f.eks Bettie Page, Marilyn Monroe osv osv.

Om du velger kalle meg fjortis fordi jeg liker kvinner som ser ut som kvinner og fordi jeg er imot usunne kroppsidealer får stå på din egen regning.

Om det gjør meg til en fjortiss så får det så bare være, jeg står for det jeg sier uansett hva slags nedsettende karakteristikker du bruker om meg.

Jeg står så absolutt for den "nedsettende karakteriseringen jeg bruker mot deg". Hvordan smak du har og foretrekker av det kvinnelige utseende er totalt likegyldig, det er måten du hetser og drittslenger kvinner med en annen type kropp enn den du tiltrekkes av som er motbydelig. At kvinner rakker ned på hverandre er ikke noe nytt, og denne usikkerheten som disse kvinnene har for sin egen kropp som gjør at de må kritisere noen som er annerledes enn dem selv for å føle seg bedre er trist. Men at det finnes menn, eller rettere sagt gutter som deg, som skaper desto større usikkerhet og lav selvtillit med den samme type kritiseringen, er tragisk. Din personlige preferanse er ikke noe objektiv sannhet på skjønnhet og hva som er "normal skjønnhet". Skjønnhet er subjektivt, og en slank eller tynn kvinne sin kropp er like naturlig som en formfull. Uavhengig av smak og det evige forandrende motebildet. På 90 tallet var det store idealet i motebildet tynne catwalk modeller, på 50 tallet formfulle kvinner som Marilyn monroe, men du glemmer mange andre tiår her. Tynne kvinner var "idealet" før marilyn også, på 20 tallet f.eks. Tiårene har hatt forandringer hele tiden med hva som blir hyllet og er populært. Uansett hva som er populært er det uansett ikke noe universell svar på at det er det vakreste eller at det som er annerledes ikke er vakkert eller naturlig. Det handler i bunn og grunn om SMAK.

Du kan gjerne fortelle om dine preferanser, men du kan spare deg for alle de potensielt skadelige kommentarene du kommer mot kvinner som ikke møter din standar. Du er rett og slett frekk, og det er ikke min mening, det er fakta. At moderator godtar at du legger ut slik hets mot så store grupper kvinner og jenter, er helt sjokkerende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykisk ser du ikke på utsida. Det er jo ikke vakkert med en helsefarlig kropp. Anorektisk tynne ser og sykelige og ikke vakre ut. Er en sunn og frisk kropp som er vakker

Man kan ha anoreksi uten at det vises på kroppen, mange er faktisk normalvektige. Er disse fortsatt ikke vakre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ha anoreksi uten at det vises på kroppen, mange er faktisk normalvektige. Er disse fortsatt ikke vakre?

De ser ikke sunne ut i huden. De blir dvaske og bleike og er ofte syke pga mangelsykdommer. Man blir stygg av det ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ser ikke sunne ut i huden. De blir dvaske og bleike og er ofte syke pga mangelsykdommer. Man blir stygg av det ja

Snakker om generalisering og å ikke se nyanser...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakker om generalisering og å ikke se nyanser...

Nyanser... i hvilken planet får en anorektiker i seg nok næringsstoffer? Klart man kan se det på huden til folk om de er usunne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyanser... i hvilken planet får en anorektiker i seg nok næringsstoffer? Klart man kan se det på huden til folk om de er usunne..

På denne planeten. Det er ikke slik at alle Anorektiker får mangelsykdommer og slutter å spise pronto.

Tror det vil gagne deg å faktisk lese litt fagstoff om.... vel, alt, før du begir deg ut på en diskusjon

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På denne planeten. Det er ikke slik at alle Anorektiker får mangelsykdommer og slutter å spise pronto.

Tror det vil gagne deg å faktisk lese litt fagstoff om.... vel, alt, før du begir deg ut på en diskusjon

Klart de får mangelsykdommer når de ikke får i seg nok næring. Tører på indre organer og sjelettet og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart de får mangelsykdommer når de ikke får i seg nok næring. Tører på indre organer og sjelettet og

Det tar ganske lang tid før det for utslag fysisk.

Og hadde du visst noe som helst om anorektikere, så er det at de aller, aller fleste gjør alt for å skjule sykdommen. Enten gjennom å akkurat spise nok til at de ser friske ut, eller tar kosttilskudd og diverse annet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar ganske lang tid før det for utslag fysisk.

Og hadde du visst noe som helst om anorektikere, så er det at de aller, aller fleste gjør alt for å skjule sykdommen. Enten gjennom å akkurat spise nok til at de ser friske ut, eller tar kosttilskudd og diverse annet

Nå snakker jeg jo selvsagt om de man ser det på. Det tar også tid for noen å bli overvektig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker jeg jo selvsagt om de man ser det på. Det tar også tid for noen å bli overvektig

Hvorfor er det selvsagt?

Du sier at psykiske lidelser ikke er vakkert - anorektikere det ikke viser på, har like fullt ut en lidelse

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det selvsagt?

Du sier at psykiske lidelser ikke er vakkert - anorektikere det ikke viser på, har like fullt ut en lidelse

Jeg sa anorektisk tynne. Stereotypen på folk med anoreksia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sa anorektisk tynne. Stereotypen på folk med anoreksia

Nei.

Først skriver du at overvekt ikke er vakkert, og at det er en lidelse.

Les: folk med lidelser er ikke vakre.

Deretter skriver du at det er mennesker med sunne og friske kropper som er vakre.

Les: de som ikke har lidelser.

Så, bestem deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hu på linken din kan ta seg en bolle å reise tilbake til 1990 hvor det hvor in å være formløs og rett som en planke.

nå er det sånn her man skal se ut :

http://picpaste.com/pics/gia2-KEMJZ6C0.1421889655.jpg

http://picpaste.com/pics/denise2-cKNCSXUx.1421889657.jpg

https://thevixenconnoisseur.files.wordpress.com/2010/09/coco_nicole_austin-232.jpg

https://grizzlybeatz.files.wordpress.com/2013/02/20130214-120100.jpg

former ! FORMER ! ( * ) ( * )

Sånn man skal se ut, faktisk... Er det helt ut at mennesker kommer i forskjellige størrelser og fasonger, sier du?

Personlig ville jeg heller hatt puppene til January Jones. Synes de er fine, og absolutt ikke små. Men så synes jeg det er fint at vi er forskjellige og har forskjellig smak!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Først skriver du at overvekt ikke er vakkert, og at det er en lidelse.

Les: folk med lidelser er ikke vakre.

Deretter skriver du at det er mennesker med sunne og friske kropper som er vakre.

Les: de som ikke har lidelser.

Så, bestem deg

Synlige lidelser sa jeg og veldig tydelig. Veldig undervekt og overvekt som følge av sykdom er stygt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer på om jenter som svarer slik, er litt sjalue. "Æsj, jeg liker ikke slanke kvinner med lyst hår og et hvitt smil, de er bare så vanlig, men brunt og rødt hår og store pupper, gjør at en ser svært særegen ut" :vetikke:

Anonymous poster hash: 7b42c...566

Herregud, er så lei av folk som deg som skal trekke sjalu-kortet med en gang.

Hadde jeg vært sjalu hadde jeg sagt at begge ser ordinære ut.

Jeg har alltid ønsket en veldreid timeglass-form fremfor slanke kvinner. Å være slank er kanskje noe du siger etter, men ikke jeg. Kroppen til Kim K. og Christina over hu anytime!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe galt med noen av dem, men jeg kunne ofret en arm for å se ut som Christina Hendrix (eller hvordan det staves)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Hehe, så morsomt. Formfulle kvinner må tolerere at menn liker både Formfulle og slanke, mens slanke blir fornærmet og går i vinkel når menn utelukkende foretrekker former :)

Dette tenker jeg også :fnise: Menn må jo få synes hva de vil uten at de slanke og tynne skal gå av hengslene. Menn liker jo dem også, noen liker tynne, noen liker formfulle og wubwub er jo i sin fulle rett til å mene hva han vil om en kvinnekropp

Herregud, er så lei av folk som deg som skal trekke sjalu-kortet med en gang.

Hadde jeg vært sjalu hadde jeg sagt at begge ser ordinære ut.

Jeg har alltid ønsket en veldreid timeglass-form fremfor slanke kvinner. Å være slank er kanskje noe du siger etter, men ikke jeg. Kroppen til Kim K. og Christina over hu anytime!

Helt enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...