Gå til innhold

Er dere enige i at hun til høyre er finest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Christina: porselen-blek hud, nydelig rødt hår, knæsjrosa lepper, dypblå øyne, søte runde kinn og generelt femint ansiktsform.

Ser jeg på hun andre, ser jeg bare en ordinær pen blondine. Er sikker på at man kunne funnet 100 penere norske jenter om man gikk ut på gata.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really? Du er dødsfornærmet over at ikke alle er enig i din vurdering av hva som er den ene riktige formen for skjønnhet, samtidig som du påberoper deg "retten" til å rakke ned på andre kvinner som "halvfeite kyr"?

Anonymous poster hash: 856bb...b51

Jeg finner det helt absurd at denne damen (Denise Milani) skal bli beskyldt for å være ei halvfeit ku.

Hu er ekstremt spinkel og personlig trener, så for meg skurrer det litt når et menneske kaller hu for et "kyr". I min stille sinn tenker jeg at det muligens er sykdom inne i bildet som forvrenger virkeligheten og som igjen fører til et usunt kroppsideal hvor man må ned til 14 bmi før noen er "vakre".

Denne "candice modellen" som denne brukeren tar opp igjen og igjen er etter min ydmyke mening ikke et godt forbilde når det kommer til kropp.

Brukeren sier videre at de damene jeg har linket til ikke er modeller mens candice er.. Siterer fra anonymbruker "Nå må du huske på at det er de (Candice) som er modeller her, og ikke de kyrne du poster bilder av."

Men da bommer hu noe voldsomt, for begge damene jeg linket til i tråden her er modeller av yrke og garantert uendelig mer populære enn denne radmagre "candice".

Hvordan er det mulig å hevde at disse to damene som jeg linket til er halvfeite kuer og at de ikke er modeller når de lever av modell oppdrag?

http://instagram.com/giagenevieve

http://instagram.com/denisemilaniofficial

de er SLANKE men formfulle! og de ER modeller, og de ER mer populære hos menn enn hu candice dama som ser ut som en pre-pubertal 14 årig gutt.

ei dame er ikke ei ku om hu har 17-20 bmi !

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner det helt absurd at denne damen (Denise Milani) skal bli beskyldt for å være ei halvfeit ku.

Hu er ekstremt spinkel og personlig trener, så for meg skurrer det litt når et menneske kaller hu for et "kyr". I min stille sinn tenker jeg at det muligens er sykdom inne i bildet som forvrenger virkeligheten og som igjen fører til et usunt kroppsideal hvor man må ned til 14 bmi før noen er "vakre".

Denne "candice modellen" som denne brukeren tar opp igjen og igjen er etter min ydmyke mening ikke et godt forbilde når det kommer til kropp.

Brukeren sier videre at de damene jeg har linket til ikke er modeller mens candice er.. Siterer fra anonymbruker "Nå må du huske på at det er de (Candice) som er modeller her, og ikke de kyrne du poster bilder av."

Men da bommer hu noe voldsomt, for begge damene jeg linket til i tråden her er modeller av yrke og garantert uendelig mer populære enn denne radmagre "candice".

Hvordan er det mulig å hevde at disse to damene som jeg linket til er halvfeite kuer og at de ikke er modeller når de lever av modell oppdrag?

http://instagram.com/giagenevieve

http://instagram.com/denisemilaniofficial

de er SLANKE men formfulle! og de ER modeller, og de ER mer populære hos menn enn hu candice dama som ser ut som en pre-pubertal 14 årig gutt.

ei dame er ikke ei ku om hu har 17-20 bmi !

Så du sier at jenter som er naturlig tynne og ikke har så store pupper er stygge og ser ut som små gutter? De vil altså aldri kunne bli noe særlig attraktiv, fordi de fleste menn ikke liker tynne jenter?

Hvorfor føler du at du kan snakke for menn, og si hva som er fint/stygt og hva menn liker og ikke?

Anonymous poster hash: 250f5...5d3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bare holde kjeft med å være så frekk! Jeg har en kropp som henne og har former for det! Selv om jeg og hun Candice (jeg linket til) ikke har former som ei svært ku, så har vi former.

F.eks http://www.herinterest.com/wp-content/uploads/2014/07/candace4.jpg

Er ikke det der former??

Anonymous poster hash: c5392...374

Det er vel heller det at han ikke har særlig sjans på veltrente damer som deg. Er enig med deg i at Candice har flotte FORMER!!! Og meget feminin:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel heller det at han ikke har særlig sjans på veltrente damer som deg. Er enig med deg i at Candice har flotte FORMER!!! Og meget feminin:)

Altså, jeg vil ikke ha sjangs på noen som ser sånn ut uansett hvordan du vrir og vender på det. Da tar jeg heller til takke med noen normalvektige kvinner som har kvinnelige former.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg vil ikke ha sjangs på noen som ser sånn ut uansett hvordan du vrir og vender på det. Da tar jeg heller til takke med noen normalvektige kvinner som har kvinnelige former.

http://instagram.com/p/xhAmUlgsfB/?modal=true

Du kaller dette for en normal kvinnekropp? Virkelig? Naturlig slanke jenter har ofte ikke mye fett på pupper, lår og rumpe, mens noen få heldige har det. Men det er IKKE naturlig å ha så smal midje og så store pupper. Det er heller ikke et sunt kroppsideal.

Anonymous poster hash: 69981...8c5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://instagram.com/p/xhAmUlgsfB/?modal=true

Du kaller dette for en normal kvinnekropp? Virkelig? Naturlig slanke jenter har ofte ikke mye fett på pupper, lår og rumpe, mens noen få heldige har det. Men det er IKKE naturlig å ha så smal midje og så store pupper. Det er heller ikke et sunt kroppsideal.

Anonymous poster hash: 69981...8c5

Uansett hvordan du vrir og vender på det så skal det godt gjøres å kalle hu der for ei halvfeit ku slik hu anonymebrukeren gjorde. Da har man et SYKT kroppsideal. SYKT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg vil ikke ha sjangs på noen som ser sånn ut uansett hvordan du vrir og vender på det. Da tar jeg heller til takke med noen normalvektige kvinner som har kvinnelige former.

Det er ikke så nøye heller. Fins masse mannfolk som liker slanke kvinner med mindre pupper. Så det skorter ikke akkurat på forespørsler selv om ikke du liker oss slanke ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bare holde kjeft med å være så frekk! Jeg har en kropp som henne og har former for det! Selv om jeg og hun Candice (jeg linket til) ikke har former som ei svært ku, så har vi former.

F.eks http://www.herinterest.com/wp-content/uploads/2014/07/candace4.jpg

Er ikke det der former??

Anonymous poster hash: c5392...374

Hehe, så morsomt. Formfulle kvinner må tolerere at menn liker både Formfulle og slanke, mens slanke blir fornærmet og går i vinkel når menn utelukkende foretrekker former :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christina: porselen-blek hud, nydelig rødt hår, knæsjrosa lepper, dypblå øyne, søte runde kinn og generelt femint ansiktsform.

Ser jeg på hun andre, ser jeg bare en ordinær pen blondine. Er sikker på at man kunne funnet 100 penere norske jenter om man gikk ut på gata.

Jeg lurer på om jenter som svarer slik, er litt sjalue. "Æsj, jeg liker ikke slanke kvinner med lyst hår og et hvitt smil, de er bare så vanlig, men brunt og rødt hår og store pupper, gjør at en ser svært særegen ut" :vetikke:

Anonymous poster hash: 7b42c...566

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Christina Hendricks har finest annsikt, men at hun andre har finest kropp, blir litt mye pupper på Christina...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun til høyre er penest, ja. Dette fordi jeg synes hun ser mer naturlig og "simpel" ut.

Rolige farger som matcher (hud, hår, sminke). Kjolen var grusom, da :P Men tolket ikke spørsmålet som et motespørsmål, så whatever.

Puppene passer også kroppen bedre enn på hun til venstre.

Venstredama har mer "kræsj" i stilen. Blek hud, skarp hårfarge og skarp farge på leppene. Føler liksom ikke at øynene mine kan slappe av på henne. Enste jeg gir henne creds for er riktig fargevalg på kjole. Se for dere henne i en limegrønn eller knallrød kjole? Hun hadde sett ut som et lik med highlighter!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åå gud både slanke kvi ner og formfulle kvinner (ikke feite) er vakre.

Er ikke overvektige kvinner vakre?

For et flott menneske du er da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke overvektige kvinner vakre?

For et flott menneske du er da...

Overvekt er en lidelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overvekt er en lidelse..

Diverse psykiske sykdommer er også lidelser. Er ikke mennesker med psykiske lidelser vakre?

Eller folk som sliter med anoreksi eller bulimi. Er de ikke vakre, pga lidelsen de har?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...