Gå til innhold

Er dere enige i at hun til høyre er finest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

nope, som sagt. rett som en planke. og hu har garantert en bmi som er under det helsevesenet anbefaller.

tror hu kunne sett mye bedre ut med normalvekt på rundt 20 bmi, da hadde hu fått litt kvinnelige former i tillegg.

Okei, det er din meining. Nå må du huske på at det er de (Candice) som er modeller her, og ikke de kyrne du poster bilder av. Flertallet liker slanke kvinner med former fremfor halvfeite. Men ingenting galt i det altså :)

Anonymous poster hash: c5392...374

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okei, det er din meining. Nå må du huske på at det er de (Candice) som er modeller her, og ikke de kyrne du poster bilder av. Flertallet liker slanke kvinner med former fremfor halvfeite. Men ingenting galt i det altså :)

Anonymous poster hash: c5392...374

du tar feil, syl slanke radmagre formløse modeller er på vei ut. og formfulle kvinner på vei inn.

dette er en trend vi kommer til å se mer og mer av fremover på diverse mote show og catwalks.

de homofile klesdesignerne på toppen har endelig bestemt seg for å bruke litt mer normale kvinner som ligner på kvinner (istedetfor de som ser ut som pre-pubertale 14 årige gutter) som modeller

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, det er din meining. Nå må du huske på at det er de (Candice) som er modeller her, og ikke de kyrne du poster bilder av. Flertallet liker slanke kvinner med former fremfor halvfeite. Men ingenting galt i det altså :)Anonymous poster hash: c5392...374

Really? Du er dødsfornærmet over at ikke alle er enig i din vurdering av hva som er den ene riktige formen for skjønnhet, samtidig som du påberoper deg "retten" til å rakke ned på andre kvinner som "halvfeite kyr"?

Anonymous poster hash: 856bb...b51

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som faktisk liker kjolen til Christina her? :klo:

Synes den er litt sånn "nedtonet sirkusprinsesse". Feminin og fremhever fasongen hennes på en flott måte, samtidig som lillafargen er nydelig til det røde håret hennes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Synes hun til venstre er penest i kroppen iallefall. Har former og kurver slik som meg. Det liker jeg, ikke at det er noe galt med tynne jenter altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller er dere uenige ?

a2P3p91_700b.jpg

Anonymous poster hash: fec51...df2

Christina Hendricks er jo helt fantastisk flott!!! (Altså hun til venstre)

Endret av Emina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har ikke ord for hvor deilig jeg synes January Jones er!! Hun topper lista mi over verdens deiligste damer! Enkelt. Men Christina er ikke verst. Synes egentlig alle Mad men damene er fantastisk vakre. Men i mitt hode kan ingen måle seg med january Jones. Man må se henne på film, ikke bilde. Hun har en usedvanlig karisma! 😍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være slitsomt å være Christina. Når folk ser henne, så tenker de bare "hun med puppene".

Rent fysisk må det også være slitsomt med slike massive jur. Nakke/ryggplager og begrenset bevegelsesfrihet fordi jura hele tiden er i veien.

Så jeg vet ikke om det veier opp å se ut som en sexbombe. Men hva om 10 år? Tyngdekraften kommer ubønnhørlig for alle sammen, så de pattene vil definitivt sige og bli noen enorme hengejur.



Anonymous poster hash: a832c...8a1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Christina er jo nesten på grensen til feilproposjonert....altså de puppene er nesten større enn hodet hennes :sjokkert: . Ikke noe galt i store pupper altså...for all del. Men syntes hun lyse ved siden av er mer velprposjonert etter mitt skjønn. Begge to er jo veldig flotte da....men med pistol mot hodet hadde jeg nok valgt hun til høyre.

Skjønner alikevel hvorfor mange velger Christina.....hun har noe mer "eget og unikt" over seg. "Oi det var hun jeg så i _____" faktoren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bare holde kjeft med å være så frekk! Jeg har en kropp som henne og har former for det! Selv om jeg og hun Candice (jeg linket til) ikke har former som ei svært ku, så har vi former.

F.eks http://www.herinterest.com/wp-content/uploads/2014/07/candace4.jpg

Er ikke det der former??

Anonymous poster hash: c5392...374

Okei, det er din meining. Nå må du huske på at det er de (Candice) som er modeller her, og ikke de kyrne du poster bilder av. Flertallet liker slanke kvinner med former fremfor halvfeite. Men ingenting galt i det altså :)

Anonymous poster hash: c5392...374

Du kaller WubWub frekk for å rakke ned på tynne kvinner, samtidig som du kaller kvinner med store former for kyr. Går det an..

Anonymous poster hash: 55b2d...708

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, til og med menn må da evne å se tilstander der de ville vært flau over å gå ved siden av vedkommende, når det kommer til klær.

Jenter pynter seg kun for jenter. Menn driter i hvordan dama kler seg. Så lenge hun ser bra ut naken hehe.;)

Anonymous poster hash: 752b4...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Du kaller WubWub frekk for å rakke ned på tynne kvinner, samtidig som du kaller kvinner med store former for kyr. Går det an..

Anonymous poster hash: 55b2d...708

Dette reagerte jeg også på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de var ganske flotte på hver sin måte, jeg.

Skjønner forøvrig ikke vitsen med å sette folk opp mot hverandre på den måten. Skjønnhet er subjetivt.



Anonymous poster hash: ce2fe...8e9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor må det alltid være en konkurranse? De er jo to helt forskjellige kvinner i utseende, men jeg synes begge to er smellvakre. Det ene trenger ikke å være bedre enn det andre, bare fordi det er annerledes.

Endret av Kassiopeia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du tar feil, syl slanke radmagre formløse modeller er på vei ut. og formfulle kvinner på vei inn.

dette er en trend vi kommer til å se mer og mer av fremover på diverse mote show og catwalks.

de homofile klesdesignerne på toppen har endelig bestemt seg for å bruke litt mer normale kvinner som ligner på kvinner (istedetfor de som ser ut som pre-pubertale 14 årige gutter) som modeller

De verste og minst tiltrekkende type menn som finnes er de som sitter å rakker ned på kvinners utseende på denne måten, som om de var en liten usikker jente i fjortisstadiet med dårlig selvfølelse. Jeg håper for din skyld at du enda er ung og umoden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor må det alltid være en konkurranse? De er jo to helt forskjellige kvinner i utseende, men jeg synes begge to er smellvakre. Det ene trenger ikke å være bedre enn det andre, bare fordi det er annerledes.

Det må ikke være en konkurranse i den forstand. Ingen tvil om at begge er pene objektivt sett.

Selv synes jeg det er mest interessant å lese begrunnelsene for hvem som tar seg best ut, fordi det viser at vi legger vekt på vidt forskjellige ting, og at det som er vakkert for meg kan oppleves som frastøtende for andre, eller motsatt. Det er jo egentlig en fin ting at det ikke bare er kvinner som passer inn i en bestemt type utseendemal som får oppmerksomhet.

Den ene er ikke nødvendigvis bedre enn den andre, men de fleste av oss vil allikevel ha en personlig oppfatning av at den ene er bedre - som følge av vedkommendes utseende, utstråling, intelligens, stemme, bryststørrelse, hårfarge, osv. Ser ikke noe galt i det, men det går selvsagt an å formulere seg på en OK måte, slik at det ikke fremstår som hets.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De verste og minst tiltrekkende type menn som finnes er de som sitter å rakker ned på kvinners utseende på denne måten, som om de var en liten usikker jente i fjortisstadiet med dårlig selvfølelse. Jeg håper for din skyld at du enda er ung og umoden.

Det er du i din fulle rett til å mene.

Men min mening er nå engang slik at kropps idealet i moteverden de siste ti-årene har vært ugunstig og har vært med på å gi unge jenter et urealistisk og usunt syn på hva vakkerhet et.

Når unge jenter ser victories secret modeller eller super modeller på cat walken som ser ut som skjelett å tror det er det som må til for å være vakker så er det ikke rart i at dessverre flere og flere utvikler spiseforstyrrelser.

Derfor er det i min ydmyke mening utelukkende positivt at formfulle kvinner som ikke er radmagre nå begynner å bli det nye "kroppsidealet".

Du må huske på at før de radmagre damene var på mote så var det de formfulle som tronte på toppen, som f.eks Bettie Page, Marilyn Monroe osv osv.

Om du velger kalle meg fjortis fordi jeg liker kvinner som ser ut som kvinner og fordi jeg er imot usunne kroppsidealer får stå på din egen regning.

Om det gjør meg til en fjortiss så får det så bare være, jeg står for det jeg sier uansett hva slags nedsettende karakteristikker du bruker om meg.

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det er litt sjalusi og janteloven på farten her.

De damene her med små bryst liker best hu i den blå kjolen med bittesmå pupper, mens de kaller gudinnen Christina Hendricks for "vulgær".

Begynner lure litt på om det er misunnelse og sjalusi ute å går her.

Men helt ærlig talt, om jeg hadde vært kvinne selv så hadde jeg følt meg ulekker hver gang jeg så christina hendricks selv ettersom jeg hadde visst med meg selv at hu var 1000 ganger finere enn meg og at hu har to enorme evolusjons messige fordeler

Hvem kan konkurrere mot disse gudinne kurvene og formene her liksom? INGEN, og spesielt ikke damer med flatebryst som i tillegg ikke engang har hofter eller rumpe :

CHendricks.jpg?1367638541

http://www.joblo.com/moviehotties/images/news-gallery/orig/HendricksBlackBookAprl4.jpg

Så kun fordi man foretrekker noe annet enn deg så er man sjalu? Det blir for lettvint... Vi mennesker er forskjellige, og vi tiltrekkes av ulike ting. Christina Hendricks er en attraktiv kvinne - ingen tvil om det - men for meg er hun ingen gudinne. At du synes hun er noe av det vakreste som finnes er din subjektive mening, og den skal du få lov til å ha. Du foretrekker at damer har store pupper og kurver, men ikke dra frem sjalukortet kun fordi andre mener noe annet. Jeg synes January Jones er smellvakker, og for meg er hun overhodet ikke kjedelig. Jeg foretrekker hennes utseende over Christina Hendricks, men det betyr ikke at jeg synes sistnevnte verken er vulgær eller feit av den grunn...

Og hvor store puppene jeg har er lite relevant...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest utoginn

Jeg er enig i at kvinner er fine i kjole uansett kropp. Kvinnekroppen er fin. Jeg er uenig i at en av dem er finere enn den andre, så jeg klarer ikke å velge.

Det blir nok de som må velge meg :herremann:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...