Gjest Jacklost Skrevet 20. februar 2015 #781 Del Skrevet 20. februar 2015 Nei men du vil at andre skal betale for å beskytte ditt barn. Når å beskytte ditt barn er din jobb Det er vanlig, hørt om barnevakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 20. februar 2015 #782 Del Skrevet 20. februar 2015 Det er vanlig, hørt om barnevakt? Barnevakten får betalt av foreldrene. Barnevakten betaler ikke for å få passe barna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. februar 2015 #783 Del Skrevet 20. februar 2015 Barnevakten får betalt av foreldrene. Barnevakten betaler ikke for å få passe barna Hvorfor skulle dem gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 20. februar 2015 #784 Del Skrevet 20. februar 2015 Hvorfor skulle dem gjøre det? Jeg sa det er forekdrene som skulle betale for å beskytte sine barn og ikke andre og så motargumenterer du med barnevakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. februar 2015 #785 Del Skrevet 20. februar 2015 Jeg sa det er forekdrene som skulle betale for å beskytte sine barn og ikke andre og så motargumenterer du med barnevakt Hva er det du fjaser om male? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 20. februar 2015 #786 Del Skrevet 20. februar 2015 Hva er det du fjaser om male? Var du som begynte å fjase 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. februar 2015 #787 Del Skrevet 20. februar 2015 Var du som begynte å fjase Nei, jeg svarte på kommentaren din... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 20. februar 2015 #788 Del Skrevet 20. februar 2015 Nei, jeg svarte på kommentaren din... Hva har barnevakter med katter og katteeiere å gjøre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. februar 2015 #789 Del Skrevet 20. februar 2015 Hva har barnevakter med katter og katteeiere å gjøre? Hva har barn i det hele tatt med tråden å gjøre? Det var du som startet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 20. februar 2015 #790 Del Skrevet 20. februar 2015 Hva har barn i det hele tatt med tråden å gjøre? Det var du som startet... Eh nei det var ikke jeg som startet med at foreldre er redde for at barna skal få i seg kattebæsj fra sandkassa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå