Gå til innhold

Katteeier: jeg vil ikke ha ditt kjæledyr!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha! Katteeierlogikk der altså :fnise: Det er fascinerende å krangle med deg, for maken til dårlig argumentasjon som det du driver med her er det lenge siden jeg har sett :laugh:

Anonymous poster hash: d761b...b26

Jeg argumenterer slik fordi du er en drittsekk og jeg håper bikkja di pisser ned bilen din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei men en rolig kastrert katt gidder ikke gjøre noe ugang.

Så rolige kastrerte katter legger seg ikke på panseret på en bil? Eller driter i sandkasser?

Anonymous poster hash: e0d7f...495

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg argumenterer slik fordi du er en drittsekk og jeg håper bikkja di pisser ned bilen din

Nei, min hund er oppdratt. Men siden det er greit for deg at katten din går rundt i hagen min, så kan vel jeg slippe løs min hund i hagen din?

Anonymous poster hash: d761b...b26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rolige kastrerte katter legger seg ikke på panseret på en bil? Eller driter i sandkasser?

Anonymous poster hash: e0d7f...495

Hva så om de legger seg oppå bilen så lenge de bare lager potespor og ikke tar klørne ut? De klarer å la være å klore.

De driter og graver det ned. Er mer enn hva hunder gjør som bare driter der de står og bare går videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, min hund er oppdratt. Men siden det er greit for deg at katten din går rundt i hagen min, så kan vel jeg slippe løs min hund i hagen din?

Anonymous poster hash: d761b...b26

Ja. Jeg impliserer at du har oppdratt den sånn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De driter og graver det ned. Er mer enn hva hunder gjør som bare driter der de står og bare går videre

Peiling på hund kan du ihvertfall ikke skilte med at du har :icon_lol:

Anonymous poster hash: d761b...b26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva så om de legger seg oppå bilen så lenge de bare lager potespor og ikke tar klørne ut? De klarer å la være å klore.

De driter og graver det ned. Er mer enn hva hunder gjør som bare driter der de står og bare går videre

Nå er det jo nok av folk her som har fått klør i lakken på bilen sin her.

Du klarer jo ikke å svare på det jeg skrev. Nå var det snakk om at katter driter i sandkassen. Hva hunder gjør har jo ingenting med det å gjøre.

Anonymous poster hash: e0d7f...495

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peiling på hund kan du ihvertfall ikke skilte med at du har :icon_lol:

Anonymous poster hash: d761b...b26

Jeg har gått tur med hunder. De dtiter og går og så må eieren plukke opp. Du juger om du påstår at de graver det ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peiling på hund kan du ihvertfall ikke skilte med at du har :icon_lol:

Anonymous poster hash: d761b...b26

Ikke katt heller :fnise:

Anonymous poster hash: e0d7f...495

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke katt heller :fnise:

Anonymous poster hash: e0d7f...495

Kommer fra noen som påstår at alle katter er sky og klorer?! Jeg har hatt flere katter. Selvsagr har jeg peiling på katt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer fra noen som påstår at alle katter er sky og klorer?! Jeg har hatt flere katter. Selvsagr har jeg peiling på katt.

Har aldri sagt at alle katter klorer. Heller ikke nevnt noe om at de er sky. Du fremstiller det iallefall ikke som om du har peiling på katt. Selv om en har katt betyr ikke det at en kan katt. Og selv om du har gått på tur med hund betyr ikke det at du kan hund.

Anonymous poster hash: e0d7f...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sagt at alle katter klorer. Heller ikke nevnt noe om at de er sky. Du fremstiller det iallefall ikke som om du har peiling på katt. Selv om en har katt betyr ikke det at en kan katt. Og selv om du har gått på tur med hund betyr ikke det at du kan hund.

Anonymous poster hash: e0d7f...495

Hva har jeg sagt som tilsier at jeg ikke kan NOE om katt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trenger ikke å kunne hund for å vite at man må plukke opp bæsjen deres. Hallo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har jeg sagt som tilsier at jeg ikke kan NOE om katt?

Du kan sikkert noe. De fleste kan noe om det meste.

Anonymous poster hash: e0d7f...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva, jeg tror konklusjonen her er at alle katter er skadedyr, og derfor bli utryddet. De ødelegger biler med sine svære klør, dreper spedbarn som ligger ute, alene, i timesvis, noe som er helt normalt, og de driter ned samtlige hager i landet så det stinker verre enn bønder som gjødsler jordet, det det verre ut enn ett kujorde, og ett tusentalls små barn dør hvert år av å spise kattebæsj fra sandkassa. Forøvrig er det greit at ungene spiser alt mulig annet de finner på bakken. Men kattebæsj er livsfarlig.

Katter mjauer også til alle døgnets tider, og pisser opp og ned både på hus, biler, blomster og unger.

Hunder er i motsetning dyr som alltid holdes i bånd, derfor skjer det aldri at de angriper eller plager andre. Det skjer aldri. Spesielt fordi alle hundeeiere er så flinke at de alltid passer på. Absolutt all hundebæsj blir plukket opp og kastet, så det er null fare for at unger skal spise det eller at det ødelegger synet til det vakre fortauet. De er rolige og stille, og tisser kanskje to ganger om dagen. I en grøft der ingen oppholder seg.

Ellers eksisterer ikke ville dyr. For de ser vi ikke noe av, spesielt i byer.

Også har vi egentlig ikke så store problemer utenom kattene. Katter skaper fobier, frustrasjon og katastrofer. Hva så om skuret brenner eller bestemor ligger på sykehuset?? Den nabokatta skal likvideres først!

Anonymous poster hash: 489be...e41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan sikkert noe. De fleste kan noe om det meste.

Anonymous poster hash: e0d7f...495

Siter alt jeg har skrevet som tilsier at jeg ikke vet noe om katt sa jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva, jeg tror konklusjonen her er at alle katter er skadedyr, og derfor bli utryddet. De ødelegger biler med sine svære klør, dreper spedbarn som ligger ute, alene, i timesvis, noe som er helt normalt, og de driter ned samtlige hager i landet så det stinker verre enn bønder som gjødsler jordet, det det verre ut enn ett kujorde, og ett tusentalls små barn dør hvert år av å spise kattebæsj fra sandkassa. Forøvrig er det greit at ungene spiser alt mulig annet de finner på bakken. Men kattebæsj er livsfarlig.

Katter mjauer også til alle døgnets tider, og pisser opp og ned både på hus, biler, blomster og unger.

Hunder er i motsetning dyr som alltid holdes i bånd, derfor skjer det aldri at de angriper eller plager andre. Det skjer aldri. Spesielt fordi alle hundeeiere er så flinke at de alltid passer på. Absolutt all hundebæsj blir plukket opp og kastet, så det er null fare for at unger skal spise det eller at det ødelegger synet til det vakre fortauet. De er rolige og stille, og tisser kanskje to ganger om dagen. I en grøft der ingen oppholder seg.

Ellers eksisterer ikke ville dyr. For de ser vi ikke noe av, spesielt i byer.

Også har vi egentlig ikke så store problemer utenom kattene. Katter skaper fobier, frustrasjon og katastrofer. Hva så om skuret brenner eller bestemor ligger på sykehuset?? Den nabokatta skal likvideres først!

Anonymous poster hash: 489be...e41

Helt enig :fnise:

Anonymous poster hash: d761b...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siter alt jeg har skrevet som tilsier at jeg ikke vet noe om katt sa jeg

Du svarer ikke på det jeg spør om men forlanger at jeg skal svare deg. Interessant.

Nå gidder jeg ikke gå gjennom hele tråden, men på en av de første sidene skrev du at katter var som barn. Jeg syns personlig det er litt kunnskapsløst å si at katter er som barn.

Og joda, du kan sikkert NOE om katter. Som jeg skrev i sted.

Anonymous poster hash: e0d7f...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva, jeg tror konklusjonen her er at alle katter er skadedyr, og derfor bli utryddet. De ødelegger biler med sine svære klør, dreper spedbarn som ligger ute, alene, i timesvis, noe som er helt normalt, og de driter ned samtlige hager i landet så det stinker verre enn bønder som gjødsler jordet, det det verre ut enn ett kujorde, og ett tusentalls små barn dør hvert år av å spise kattebæsj fra sandkassa. Forøvrig er det greit at ungene spiser alt mulig annet de finner på bakken. Men kattebæsj er livsfarlig.

Katter mjauer også til alle døgnets tider, og pisser opp og ned både på hus, biler, blomster og unger.

Hunder er i motsetning dyr som alltid holdes i bånd, derfor skjer det aldri at de angriper eller plager andre. Det skjer aldri. Spesielt fordi alle hundeeiere er så flinke at de alltid passer på. Absolutt all hundebæsj blir plukket opp og kastet, så det er null fare for at unger skal spise det eller at det ødelegger synet til det vakre fortauet. De er rolige og stille, og tisser kanskje to ganger om dagen. I en grøft der ingen oppholder seg.

Ellers eksisterer ikke ville dyr. For de ser vi ikke noe av, spesielt i byer.

Også har vi egentlig ikke så store problemer utenom kattene. Katter skaper fobier, frustrasjon og katastrofer. Hva så om skuret brenner eller bestemor ligger på sykehuset?? Den nabokatta skal likvideres først!

Anonymous poster hash: 489be...e41

Kattebæsj er faktisk farlig å spise.

Anonymous poster hash: e0d7f...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...