Gå til innhold

Prøverør 2015

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tusen takk 😃

Må innrømme at det er vanskelig å være positiv nå. Fryseforsøk hadde vært helt greit, men har mine tvil til at det blir noe av med bare to egg. Kombinasjonen få egg og væske i livmoren var ikke noe gøy :(

Endret av QBee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper eggene dine er gode nok for frys QBee. Så kan du få innsett når livmoren er klar. Sa de noe hva vesken i livmoren kunne være?

Kjedelig å gå gjennom alt helt til uttak og ikke komme lengre, hadde et avbrutt forsøk i juni som endte i bare et egg -blir litt antiklimaks egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hei jenter!

Jeg kommer til å ta en pause fra IVF-fokuset nå i påvente av nytt forsøk i februar. Forlater derfor denne tråden nå. Tusen takk for all heiing og gode innspill underveis, og vit at jeg heier på dere alle sammen fra kulissene! Håper jeg ikke ser så mange av dere når 2016 kommer, at dere har positive tester før den tid!

Lykke til alle sammen!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper eggene dine er gode nok for frys QBee. Så kan du få innsett når livmoren er klar. Sa de noe hva vesken i livmoren kunne være?

Kjedelig å gå gjennom alt helt til uttak og ikke komme lengre, hadde et avbrutt forsøk i juni som endte i bare et egg -blir litt antiklimaks egentlig.

Aller helst håper jeg at livmoren er klar på onsdag, men et senere fryseforsøk får vi også være fornøyd med. Nei han virka usikker på hva det var egentlig. Kan være en defekt eggleder som lekker, men jeg måtte jo google litt- og ser ut som om det kan være en reaksjon på medisinene også. Livmoren var normal på ul på onsdag :/

Ja nesten enklere å godta negativ test enn avbrutt forsøk, jeg føler meg litt snytt for hele sjansen om det ikke blir noe mer nå. Ekstra kjedelig er det å bli avbrutt ETTER uttak- hadde det vært før så hadde vi spart 22.000,- og kanskje kunnet skrapet sammen nok til et nytt forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :hjerte: Skjønner deg godt, jeg har det på samme måte. Samtidig så vil jeg bare sette i gang med neste forsøk så snart som mulig hvis testen på torsdag er negativ. Jeg har ventet så lenge, og denne tiden er tortur. Vil bare bli ferdig så jeg kan planlegge neste skritt i livet!

Jeg krysser fingrene for deg QBee! :hug:

- S

Anonymous poster hash: 23798...8d2

Takk for det S :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Jeg kommer til å ta en pause fra IVF-fokuset nå i påvente av nytt forsøk i februar. Forlater derfor denne tråden nå. Tusen takk for all heiing og gode innspill underveis, og vit at jeg heier på dere alle sammen fra kulissene! Håper jeg ikke ser så mange av dere når 2016 kommer, at dere har positive tester før den tid!

Sikkert godt for hode og kropp med en pause :) håper 2016 blir året for dere 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Masse lykke til i 2016

Har vært litt fraværende fra prøverforum mellom forsøk jeg også, er godt å få litt pause

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2/2 egg befruktet

Så bra! Satser på at det blir innsett, eller iallefall fryseforsøk!

- S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke innsetting i dag.

Begge eggene hadde god nok kvalitet for frysing!

Litt skuffet er jeg jo, men jeg innser at mest sannsynlig ville jeg ikke blitt gravid om de hadde satt inn egg i dag.

Nå skal jeg ha en mens, også blir det kontroll av livmor og eggledere etter det :) hvis egglederene er betente må de fjernes. Så dette kan ta litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Idja

Jeg fikk ikke innsetting i dag.

Begge eggene hadde god nok kvalitet for frysing!

Litt skuffet er jeg jo, men jeg innser at mest sannsynlig ville jeg ikke blitt gravid om de hadde satt inn egg i dag.

Nå skal jeg ha en mens, også blir det kontroll av livmor og eggledere etter det :) hvis egglederene er betente må de fjernes. Så dette kan ta litt tid.

Men så bra med to egg på frys! Hvordan fungerer dette med frys, tar de ut og tiner begge neste gang du skal ha innsett, eller tiner de bare ett og ser om det overlever? Sånn at du i beste fall kan ha to forsøk til?

Er det pga IVF-forsøket/medisiner du har fått betente eggledere, eller har du hatt "skjøre" eggledere fra før av? Det høres jo litt skummelt ut for meg som ikke har peiling... 

Jeg skal begynne på Gonal-F i dag, og inn på UL om en uke, så vi er endelig i gang! Har ikke store troen på at dette forsøket skal gi resultater, legen mente det er litt fare for at jeg blir overstimulert og at vi må avbryte, så dette forsøket blir litt "prøve-oss-frem"-forsøk. Men godt å være i gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så bra med to egg på frys! Hvordan fungerer dette med frys, tar de ut og tiner begge neste gang du skal ha innsett, eller tiner de bare ett og ser om det overlever? Sånn at du i beste fall kan ha to forsøk til?

Er det pga IVF-forsøket/medisiner du har fått betente eggledere, eller har du hatt "skjøre" eggledere fra før av? Det høres jo litt skummelt ut for meg som ikke har peiling...

Jeg skal begynne på Gonal-F i dag, og inn på UL om en uke, så vi er endelig i gang! Har ikke store troen på at dette forsøket skal gi resultater, legen mente det er litt fare for at jeg blir overstimulert og at vi må avbryte, så dette forsøket blir litt "prøve-oss-frem"-forsøk. Men godt å være i gang. :)

Neida betennelsen skyldes nok heller diagnosen min- endometriose, ikke medisinene. Egglederene mine er ikke bra, men siden de ved forrige lap var åpne så valgte de å la dem være siden "man vet aldri om de kan fungere". Litt kjipt nå, ser ut til at alle barna mine blir med ivf uansett.

De fryser dem nok sammen slik at begge må tines på likt. Vi har hatt 7 egg på frys tidligere hvorav 3 har overlevd tining, så hadde ikke turt å håpe på 2 forsøk ut av disse to uansett :)

Første forsøk blir ofte prøve og feile ja. Men mange lykkes også! Lykke til :)

Edit: snakket med klinikken nå, og de fryser eggene enkeltvis. Så da får vi i aller beste fall 2 forsøk til ja.

Endret av QBee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at eggene hadde frysekvalitet QBee, er jo det nest beste etter å få satt inn egg :)

Har hatt gulaktig utflod/lutinusrester i dag, kan ikke huske at jeg har hatt det ved de tidligere forsøkene, så lurer jo litt på om det er noe som ikke er som det skal være.. Er det andre som har opplevd gulaktig utflod?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Negativ test som forventet idag.

Snakket med sykehuset og nytt forsøk er satt til februar.

- S

Anonymous poster hash: aaa8f...bb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test som forventet idag.

Snakket med sykehuset og nytt forsøk er satt til februar.

- S

Anonymous poster hash: aaa8f...bb3

Veldig lei meg på dine vegne og vet akkurat hvordan du har det nå.

Håper neste forsøk sitter!

Stor klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lei meg på dine vegne og vet akkurat hvordan du har det nå.

Håper neste forsøk sitter!

Stor klem.

Tusen takk :-) Når skal du i gang med neste forsøk? 

- S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :-) Når skal du i gang med neste forsøk?

- S

Jeg skal I gang med nytt forsøk allerede I slutten av november. Klinikken hadde nye medisiner og jeg må bare hoppe på mens motet enda er tilstede! Skal ha menopur I stede for gonalf og hcg støtte I form av ovitrelle + lutinus I etterkant. Håper det kan gjøre susen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...