Thierry Skrevet 22. september 2015 #961 Del Skrevet 22. september 2015 Forresten, gratulerer så mye til Thierry og VirreVapp!! Tusen takk! Håper det ikke går slik du tror det gjør meg deg nå også☺ Gode tanker sendes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kattavik Skrevet 23. september 2015 #962 Del Skrevet 23. september 2015 Er det noen som har opplevd mye bivirkninger av gonal f? Jeg er kun på sprøyte dag 4, men har hatt en intens hodepine hle tiden som ikke går over! Vet at hodepine er en vanlig bivirkning. Men så vondt - hele tiden? ? Blæh! !:-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thierry Skrevet 23. september 2015 #963 Del Skrevet 23. september 2015 Gratulerer så myeee!!!! Hvordan var rugetida di? Jeg gler meg til jeg kan teste. Veldig redd for å bli skuffet.. Men er selvsagt forbredt på det. Tusen takk☺ Rugetiden gikk fint. Var litt kvalm og oppblåst de to-tre første dagene, men gikk fort over.☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #964 Del Skrevet 23. september 2015 Gratulerer Thierry! Jeg starter på sprøyter idag, veldig nervøs siden jeg har sprøyteskrekk Også reise mannen på overtid så jeg må stikke selv. Jaja, den første er vel den verste? - S Anonymous poster hash: aaa8f...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. september 2015 #965 Del Skrevet 23. september 2015 Jeg starter på sprøyter idag, veldig nervøs siden jeg har sprøyteskrekk Også reise mannen på overtid så jeg må stikke selv. Jaja, den første er vel den verste? - SAnonymous poster hash: aaa8f...bb3 Den første er helt klart verst, for når du får stukket første gangen er spenningen utløst. Og nålene er så tynne at de ikke gjør vondt. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maxi25 Skrevet 23. september 2015 #966 Del Skrevet 23. september 2015 Fredag 18.09 var innsett, er jeg da på rugedag 5 eller 6...vel uansett i dag har jeg skikkelig mensmurringer og ømme bryst. Kjenner også småstikkinger på nedre del av magen... Tror ikke det går veien.. Jeg bruker å kjenne murringer og få ømme bryst ca en uke før jeg får mensen...:-( vanskelig denne rugetida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 82 Skrevet 23. september 2015 #967 Del Skrevet 23. september 2015 Er det noen som har opplevd mye bivirkninger av gonal f? Jeg er kun på sprøyte dag 4, men har hatt en intens hodepine hle tiden som ikke går over! Vet at hodepine er en vanlig bivirkning. Men så vondt - hele tiden? ? Blæh! !:-( Jeg slet med kvalme og var veldig sliten og trøtt under gonal f. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maxi25 Skrevet 24. september 2015 #968 Del Skrevet 24. september 2015 Flere rugere her? Tiden går veldig sakte, er på rugedag 6. Har sovet dårlig, vondt i korsryggen, mensmurringer, ømme bryst, stikkinger i magen og veldig støl i magen. Er vondt å le.. Er ikke så veldig optimistisl, jeg bruker å få murringer ca en uke før jeg får mens til vanlig også.. Har tenkt å ta en test på mandag som blir rugedag 10.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelovise Skrevet 25. september 2015 #969 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Hei Helt ny her og har fulgt med mange av dere fra tråden startet. Har vært litt pysete når det kommer til forum, men tenkte.. hvorfor ikke! Jeg er 26 år og har endometriose og har vært igjennom et prøverørsforsøk. Jeg hadde uttak 07\09 og innsett 09\09. Hadde siste dag med Lutinus mandag 21\09 og har enda ikke fått mensen. Jeg er LIVREDD for å ta en test og har fått beskjed om at testdag er mandag 28\09. Hva kan jeg forvente? Jeg stoler ikke på kroppen min i det hele tatt, så jeg er overbevist om at det er lutinusen som tuller med syklusen min. Hva tror dere? Endret 25. september 2015 av lillelovise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 25. september 2015 #970 Del Skrevet 25. september 2015 Hei Helt ny her og har fulgt med mange av dere fra tråden startet. Har vært litt pysete når det kommer til forum, men tenkte.. hvorfor ikke! Jeg er 26 år og har endometriose og har vært igjennom et prøverørsforsøk. Jeg hadde uttak 07\09 og innsett 09\09. Hadde siste dag med Lutinus mandag 21\09 og har enda ikke fått mensen. Jeg er LIVREDD for å ta en test og har fått beskjed om at testdag er mandag 28\09. Hva kan jeg forvente? Jeg stoler ikke på kroppen min i det hele tatt, så jeg er overbevist om at det er lutinusen som tuller med syklusen min. Hva tror dere? Velkommen 😃 høres jo veeldig lovende ut! Tror de aller fleste pleier å få mensen før eller evt like etter at de har sluttet på lutinusen. Det har aldri klusset med min syklus iallfall. Hvorfor testdag så lenge etter innsetting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelovise Skrevet 25. september 2015 #971 Del Skrevet 25. september 2015 Takk 😊 Jeg fikk beskjed av sykehuset å vente en uke med å teste etter at jeg hadde gått på lutinus i 15dager. Etter å ha lest hva dere andre har gjort, så blir jeg ganske så usikker. Jeg syntes det var veeldig lenge å vente? Jeg var forøvrig så dum at jeg tok en test den 19/09 på kvelden med en test jeg hadde kjøpt i Tyrkia! Den viste blankt negativt og etter det har jeg ikke turt å ta en til. Jeg VET jo at det muligens er for tidlig og hvorfor jeg testet på kvelden..panikk rett og slett 😐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1992 Skrevet 26. september 2015 #972 Del Skrevet 26. september 2015 (endret) Hadde utak i dag, selv med max dose og lenger til på sprøyter denne gangen så fikk vi ingen egg ut jeg synes faktisk det var værre å ikke få ut egg enn att gravidittesten var negativ. Skal på møte på tirsdag å snakke om hva vi skal gjøre fremover og finne ut hva som et best for oss. Jeg har vært alvorlig syk som liten, selv om jeg er frisk nå så forfølger den sykdommen meg hele tiden. Med hele min oppvekst på sykehus og etter tapet av broren min, hadde jeg endelig begynt å klare å tenke posetivt igjen, og trodde for en gang skyld at det skulle gå min vei, men nå ser det veldig mørkt ut. Tror ikke de vill fortsette behandlingen, siden egg posene mine nesten ikke vokser. Drit lei av bare nedgang Endret 26. september 2015 av malla1992 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. september 2015 #973 Del Skrevet 26. september 2015 Hadde utak i dag, selv med max dose og lenger til på sprøyter denne gangen så fikk vi ingen egg ut jeg synes faktisk det var værre å ikke få ut egg enn att gravidittesten var negativ. Skal på møte på tirsdag å snakke om hva vi skal gjøre fremover og finne ut hva som et best for oss. Jeg har vært alvorlig syk som liten, selv om jeg er frisk nå så forfølger den sykdommen meg hele tiden. Med hele min oppvekst på sykehus og etter tapet av broren min, hadde jeg endelig begynt å klare å tenke posetivt igjen, og trodde for en gang skyld at det skulle gå min vei, men nå ser det veldig mørkt ut. Tror ikke de vill fortsette behandlingen, siden egg posene mine nesten ikke vokser. Drit lei av bare nedgang Uff, dette var leit å lese. Håper dere kommer frem til en god plan på tirsdag og at du får håpet opp igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suss81 Skrevet 26. september 2015 #974 Del Skrevet 26. september 2015 Hadde utak i dag, selv med max dose og lenger til på sprøyter denne gangen så fikk vi ingen egg ut jeg synes faktisk det var værre å ikke få ut egg enn att gravidittesten var negativ. Skal på møte på tirsdag å snakke om hva vi skal gjøre fremover og finne ut hva som et best for oss. Jeg har vært alvorlig syk som liten, selv om jeg er frisk nå så forfølger den sykdommen meg hele tiden. Med hele min oppvekst på sykehus og etter tapet av broren min, hadde jeg endelig begynt å klare å tenke posetivt igjen, og trodde for en gang skyld at det skulle gå min vei, men nå ser det veldig mørkt ut. Tror ikke de vill fortsette behandlingen, siden egg posene mine nesten ikke vokser. Drit lei av bare nedgang Så utrolig leit å høre Skal krysse fingrene hardt for at det er gode nyheter på tirsdag og at de finner en løsning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 82 Skrevet 26. september 2015 #975 Del Skrevet 26. september 2015 Velkommen 😃 høres jo veeldig lovende ut! Tror de aller fleste pleier å få mensen før eller evt like etter at de har sluttet på lutinusen. Det har aldri klusset med min syklus iallfall. Hvorfor testdag så lenge etter innsetting? Er det så lenge etter da? Vi hadde testdag 14 dager etter innsett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maxi25 Skrevet 27. september 2015 #976 Del Skrevet 27. september 2015 (endret) 11 dpo/9 RD begynt å spotte i går kveld par dråper lyse lyse rosa. Samme i dag.. Håpet er tapt, får nok mensen snart. :-( Vanligvis bruker jeg aldri å spotte før mensen. Men har ingen god følelse lengre. Er ikke lett dette, 3 år som prøvere.. Nå føles det som at det blir aldri vår tur. Er det noen som har spottet to tre dager før testdag og likevel vært gravid? Har lest litt på forskjellige forumer og det virker som at de fleste spotter par dager og så kommer mensen. Endret 27. september 2015 av maxi25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 27. september 2015 #977 Del Skrevet 27. september 2015 Er det så lenge etter da? Vi hadde testdag 14 dager etter innsett... 14 dager er ikke lenge, men syntes det hørtes litt unødvendig ut å vente i 19 dager jeg har hatt testdag dag 12-13 (14-15 dpo) og resultatet da har alltid vært riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
merett2 Skrevet 27. september 2015 #978 Del Skrevet 27. september 2015 Finnes det noe Facebookside for IVF i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 82 Skrevet 27. september 2015 #979 Del Skrevet 27. september 2015 14 dager er ikke lenge, men syntes det hørtes litt unødvendig ut å vente i 19 dager jeg har hatt testdag dag 12-13 (14-15 dpo) og resultatet da har alltid vært riktig Min feil,jeg regnet feil da er jeg enig;) hadde ville testet 14 dager etter innsett😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 28. september 2015 #980 Del Skrevet 28. september 2015 11 dpo/9 RD begynt å spotte i går kveld par dråper lyse lyse rosa. Samme i dag.. Håpet er tapt, får nok mensen snart. :-( Vanligvis bruker jeg aldri å spotte før mensen. Men har ingen god følelse lengre. Er ikke lett dette, 3 år som prøvere.. Nå føles det som at det blir aldri vår tur. Er det noen som har spottet to tre dager før testdag og likevel vært gravid? Har lest litt på forskjellige forumer og det virker som at de fleste spotter par dager og så kommer mensen. Jeg hadde testdag dag 12 med yngste mi, våknet opp til spotting, og etter negativ test på dag 10 var det bare såvidt jeg gadd å ta en test. Men den ble jo positiv den da det er et lite håp fortsatt, hang in there 💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå