Gå til innhold

Store forventninger

Martha Stewart

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner poenget ditt MrsL og man må forholde seg slik det er best for en selv. Men det er jo strengt tatt mye som kan skje etter at babyen er født også, dessverre. Når det nærmer seg fødsel er det statistisk sett minimal sjanse for at det skal gå galt. Jeg er en slik person som bare glede meg når jeg kommer til et visst punkt! :P

Første gangen jeg var gravid, rakk jeg å glede meg i 12 uker. Vi var helt i ekstase og det var helt fantastisk! Selv om det gikk galt, er jeg faktisk veldig glad for at vi koste oss mens vi kunne - det lover godt for fremtiden. Men selvsagt vil jeg nok sikkert være kjempenervøs neste gang. Ihvertfall til jeg er kommet så langt at statistikken er på min side...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MrsL: I dagbøkene våre er det lov å være pessimist innimellom! Er ikke alltid høy i hatten jeg heller vet du, ikke rart vi blir litt på tuppa av disse usikre og uforutsigbare greiene vi holder på med... :wink:

Vigdis: Hvis alle sender gode vibber, så kanskje egget slår seg til ro der inne??? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tankespinn

I dag er jammen hodet mitt fullt - av bryllup, babyforsøk, jobb - det kverner rundt der oppe i toppen!

Var til min ukentlige time hos akupunktøren i ettermiddag - håper det gir resultater snart... Og så startet jeg med progesteron i går igjen. En ny type, for den forrige fikk jeg så veldig kløe og svie av etter å ha brukt den en uke. Foreløpig kjenner jeg ingen bivirkninger av den nye typen, håper det fortsatt går greit fremover siden jeg må bruke progesteron i tilsammen to uker. Blir jeg gravid, må jeg bruke det enda lenger.

Ellers snakker vi om den planlagte Berlin-turen her i heimen. Har bestilt femstjerners hotell og skal være skikkelig luksusdyr i tre dager. Hotellet ligger like ved et stort og fint shoppingsenter. Jeg gleder meg til shopping - må klare å forhandle meg frem til nok tid i butikkene... :sjarmor:

Mannen gleder seg til tysk øl og tyske pølser han... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærligheten blomstrer!

1 års forlovelsesdag

Jeg husket heldigvis å gratulere min kjære med 1 års jubileum for forlovelsen utpå dagen i dag... Så gikk arbeidsdagen som vanlig og jeg hadde en avtale etter jobb. Var enig med mannen om at han skulle handle matvarer - men forventet ingenting spesielt til middag... Trodde kanskje ikke at han laget felles middag heller, siden jeg var litt forsinket hjem etter jobb.

Så kommer jeg hjem et par timer senere enn vanlig da - og hva ser jeg? Masse stearinlys tent i stuen. Nydelige blomster som han har kjøpt står i en vase på bordet. Jeg kjenner at det siver deilig matlukt fra kjøkkenet. Så åpner han kjøkkendøren -

og jeg ser at han har strødd roseblader over hele kjøkkengulvet!! Romantisk, hva?? :hjerter:

Han har selvsagt dekket på med stearinlys på bordet også... Middagen er klar til å serveres - og det er ikke akkurat Toro-mat han har laget! Men biff etter oppskrift fra Bagatelle, med rødvinssmør til og sjalottløk marinert i andefond... :sikle:

Og all denne maten har han handlet inn og laget i stand på under to timer!!

Snille mannen min vet jo selvsagt også at et perfekt måltid for meg avrundes med en god dessert. Så til slutt serverer han sjokoladeterte - mmm! :sikle:

Min kjære fortalte at han nesten håpet at jeg ikke hadde husket at det var jubileum i dag - for da hadde jeg blitt enda mer overrasket! :ler:

Men jeg forsikret han om at jeg forventet ingenting uansett. Spesielt siden jeg fikk røde roser senest i forrige uke...

Har jeg verdens beste mann eller??? :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk MrsL!!

Ja, ikke sant Heidi?!! *sukk*

Nå er det straks ukens høydepunkt: Frustrerte fruer. :danse:

Skjønt, etter mannens overraskelse er det vel vanskelig at noe som helst annet blir høydepunkt i dag... :hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05
Takk MrsL!!

Ja, ikke sant Heidi?!! *sukk*

Nå er det straks ukens høydepunkt: Frustrerte fruer. :danse:

Skjønt, etter mannens overraskelse er det vel vanskelig at noe som helst annet blir høydepunkt i dag... :hjerter2:

:ler: Tror nok denne ukens høydepunkt kom før frustrete fruer for deg ja :ler:

For en :hjerter::kose::kline: :hjerter2: mann du har funnet deg!

UTROLIG KOSELIG OG ROMANTISK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

MASSE GODE VIBBER TIL THE BRIDE :hoppe::babysmokk:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Jeg vil også ha slike vibber :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK Vigdis!! :ler::klem:

Det er alltid godt å få gode vibber...

MrsL: Nå har jeg fått så mange gode vibber her, at jeg sender noen over til deg også... :sjarmor:

Skal bare se at vi begge tester positivt om en ukes tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I drømmeland

* :plystre: Here comes the bride, all dressed in white *

Jeg driver visst bare og svever rundt i min egen lille bryllups-drømmeverden for tiden... :ler:

I dag skal jeg treffe ei venninne + ei venninne av henne igjen, som også skal gifte seg til sommeren. Perfekt - gir meg en god mulighet til å plapre masse om bryllup til noen som ikke går lei... :sjarmor:

Og tenker minst mulig på graviditet - foreløpig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, sikket kjempekoselig å møte noen som også skal gifte seg, så kan dere prate masse om bryllup og detaljer og sånt uten å tenke på at noen kjeder seg! (jeg er en av de som prater bryllup når som helst uansett jeg da, men godt at ikke alle er sånn :oops: ).

Og fint at du tenker på annet enn baby-planene!

:klem: God helg ønskes deg og den snille mannen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med bryllupspreiket! :ler: Vi er 9 jenter som har brudekjolemarked i morgen, så er dere interessert i å komme og se brudekjoler så send pm.

Ha forøvrig en god helg og håper at akkupunktur, progesteron og masse gode vibber fra alle oss her inne gjør susen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ah, sikket kjempekoselig å møte noen som også skal gifte seg, så kan dere prate masse om bryllup og detaljer og sånt uten å tenke på at noen kjeder seg! (jeg er en av de som prater bryllup når som helst uansett jeg da, men godt at ikke alle er sånn :oops: ).

Og fint at du tenker på annet enn baby-planene!

:klem: God helg ønskes deg og den snille mannen din!

Jo, jeg synes flere skulle være som oss Pusla! :wink:

Selv har jeg aldri noe i mot å snakke om bryllup, barn eller andre ting som måtte interessere venninnene mine til enhver tid. Men det er ikke alltid det er gjensidig, som du sier er ikke alle like "allround"...

God helg til deg også!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med bryllupspreiket! :ler: Vi er 9 jenter som har brudekjolemarked i morgen' date=' så er dere interessert i å komme og se brudekjoler så send pm. [/quote']

Å ja, så det er dere det ja! Så annonsen på FINN. Følger nemlig litt med på nettet, selv om jeg har kjøpt kjole. Så takk for tilbudet og lykke til med salget - håper det går som varmt hvetebrød!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver i hvert fall! Koser meg med mensen for tiden, så det blir ikke prøving før om 1 1/2 uke. Så får vi se. Temper og tester, så jeg har i hvert fall god kontroll over sykluser og EL, så vi får se. Tenker det kan være nyttig å ha hvis det viser seg senere at det ikke funker...

Uansett - god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...