Gå til innhold

Til dere kjekke menn:-)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er veldig sjeldent jeg blir sjekka opp, eller at mannfolk tar kontakt i hele tatt. Alltid jeg som må ta første skrittet. Er vel en indikator på at jeg råpen sikkert :danse:

Holder meg unna slike damer, da jeg stiller store spørsmål til deres personlighet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder meg unna slike damer, da jeg stiller store spørsmål til deres personlighet...

Hva mener du? Ser på meg selv som uhøytidelig og full av selvironi jeg. Er overhodet ingen klyse:)

Skrevet

Hva mener du? Ser på meg selv som uhøytidelig og full av selvironi jeg. Er overhodet ingen klyse:)

Jeg tror det var en som ikke skjønte ironien din.

Anonymous poster hash: 9b73f...001

• Liker 1
Skrevet

Damer som gjerne regnes for å ligge høyt på den såkalte attraktivitetsskalaen har gjerne en råtten personlighet, derfor styrer jeg rett og slett unna dem. En "pen" dame med en dårlig personlighet blir stygg i mine øyne. Og de jeg evt. har møtt og har syntes har vært hyggelige har jeg ikke vært interessert i som noe annet enn venner.

Skrevet

Damer som gjerne regnes for å ligge høyt på den såkalte attraktivitetsskalaen har gjerne en råtten personlighet, derfor styrer jeg rett og slett unna dem. En "pen" dame med en dårlig personlighet blir stygg i mine øyne. Og de jeg evt. har møtt og har syntes har vært hyggelige har jeg ikke vært interessert i som noe annet enn venner.

Nå ble jeg påminnet hvor viktig det er for meg med en viss intelligens og refleksjonsevne hos en mann. Takk!

Anonymous poster hash: fec6a...580

• Liker 1
Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Sludder!

Dette er en myte propagert av sjalu kvinner samt mennene som ikke har sjanse på disse vidunderlige kvinnene.

Jeg kjenner mange nydelige kvinner som er like nydelige på innsiden som på utsiden. Om du endrer utsagnet ditt til å gjelde overfladiske og selvopptatte kvinner er det noe annet, men det er ingen automatikk i at man har disse negative egenskapene fordi man er vakker.

• Liker 1
Skrevet

Litt av forskjellen mellom kjekke menn og mindre kjekke menn, er at de førstnevnte har selvtillit til å sjekke damene opp.

Skrevet

Og hva regner du som en råtten personlighet da? Humor? Du kan da virkelig ikke mene at alle vakre kvinner i "toppsjiktet" har likens personlighet? Her må jeg si du virker som en veldig bitter mann som har blitt avvist og såra. Synd at noen har vært stygge mot deg, men get over it og jobb med fordommene dine da!

Skrevet (endret)

Og hva regner du som en råtten personlighet da? Humor? Du kan da virkelig ikke mene at alle vakre kvinner i "toppsjiktet" har likens personlighet? Her må jeg si du virker som en veldig bitter mann som har blitt avvist og såra. Synd at noen har vært stygge mot deg, men get over it og jobb med fordommene dine da!

Råtten personlighet? Tja, selvopptatthet, si en ting og gjøre noe annet, frekk, overlegen osv? Hadde vi vært på samme sted hadde du sannsynligvis ikke enset meg, så du hadde ikke gått bort. Og jeg hadde ikke gått bort til deg av grunner nevnt ovenfor, så hva er problemet? På Tinder hadde du mest sannsynligvis sveipet meg til venstre uten å ofre det så mye som en tanke hvis du hadde fått opp min profil. Hadde nok også sveipet deg til venstre. Så jeg plager ingen der i gården mtp. dette. Hva du evt. måtte mene og tro om meg får bli opp til deg.

Endret av sjonkelrolf
Skrevet

Råtten personlighet? Tja, selvopptatthet, si en ting og gjøre noe annet, frekk, overlegen osv? Hadde vi vært på samme sted hadde du sannsynligvis ikke enset meg, så du hadde ikke gått bort. Og jeg hadde ikke gått bort til deg av grunner nevnt ovenfor, så hva er problemet? På Tinder hadde du mest sannsynligvis sveipet meg til venstre uten å ofre det så mye som en tanke hvis du hadde fått opp min profil. Hadde nok også sveipet deg til venstre. Så jeg plager ingen der i gården mtp. dette. Hva du evt. måtte mene og tro om meg får bli opp til deg.

Ikke med den innstillinga der nei! Selvopptatthet, frekk og overlegen er verken fint på mann/kvinne, Stygg/fin. Problemet er at du er fordomsfull og ikke skjønner selvironi.

Skrevet

Problemet er at du er fordomsfull og ikke skjønner selvironi.

Problemet med ironi på nett er at det kan være veldig vanskelig å formidle på nett. Det er lettere i den virkelige verdenen, da har man også tonefall og kroppsspråk å basere seg på. Her på nett har man bare tekst.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er jente, og hadde ikke falt meg naturlig å fortelle fremmede menn at jeg syns de er pene. Er andre måter å vise interesse på, som blikk kroppsspråk osv. Vil si jeg er en flott jente, og får mye komplimenter for utseendet mitt, men må ærlig innrømme at jeg mister lettere interessen for menn som liker å påpeke det, enn menn som holder litt igjen, hvor man må jobbe litt for å få bekreftelsen man søker :)

Anonymous poster hash: dc137...62a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...