Gå til innhold

Til dere kjekke menn:-)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fordi det generelt sett legger veldig mye press på personen og situasjonen, noe som kan gjøre det vanskeligere å fortsette interaksjonen. Jeg tar ofte kontakt med fremmede kvinner, men foretrekker å gjøre det på en mer naturlig måte. Komplimenter kan jeg gi henne senere.

Med det sagt, så var det første jeg sa til en kvinne jeg snakket med for noen uker siden: "Elsker hatten din."

Om man vet hva man driver med og har en avslappet energi, kan komplimenter fint fungere om det er ektefølt og det som kommer spontant der og da, men generelt tror jeg det er best å unngå komplimenter for tidlig.

:)

Da får jeg bare lukke munnen min da :ninja:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mellomtiden har du sex med bad-boys.

Anonymous poster hash: 3463c...773

He he. Sølibat er ikke et problem, så lenge jeg venter på noe godt.

Anonymous poster hash: fec6a...580

Skrevet

Da får jeg bare lukke munnen min da :ninja:

Du er jo sikkert en veldig utadvendt type, og er deg selv når du kommer med et kompliment så direkte. Så da vil du få kontakt med menn som liker slikt.

Mens jeg som kvinne liker ikke at en mann kommer bort og sier slikt med en gang. Når mannen kommer bort er det jo underforstått at han synes kvinnen er tiltrekkende, så han kan heller begynne med å si noe annet. Og etter hvert gi kompliment.

Skrevet

Altså, jeg ser jo veldig an de ulike mennene da! Det er ikke alltid jeg starter rett ut med et kompliment. Det skulle jeg nok ha nevnt tidligere. Man sier jo gjerne "Hei" osv før man legger frem hva man synes om vedkommende. Det er jo også en fin mulighet for å se om personen er interessert i å snakke eller ikke.. :)

Skrevet

Jeg har fått høre at jeg ser bra ut både fra kjente og ukjente jenter, og jeg er ikke så undekastet Janteloven at jeg ikke kan se selv at jeg ser bra ut både over og under halsen.

Det å høre dette fra en liten håndfull jenter er også all oppmerksomhet jeg har fått fra hunnkjønnet.

Av diverse grunner er jeg sjenert og introvert når det kommer til sjekking og følelser. Jeg kan prate som en foss med både kvinner og menn om andre ting, men når det kommer til sjekking er det full stopp.

Jeg har til og med fått høre fra et par kvinner at de ikke skjønner hvorfor jeg er singel. Svaret er at det går utmerket an for en kjekk mann å være det, så lenge han ikke tar initiativ.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg tror at gutter får litt mindre oppmerksomhet enn jenter. Gutter er generelt litt tøffere enn jenter til å sjekke opp.

Jeg er en av de som ikke sjekker opp gutter. Blir ikke jeg lagt an på, blir det ingen flørting, for å si det sånn :P Er det en veldig kjekk fyr, ser jeg heller mye på han og håper at HAN legger merke til meg og sjekker meg opp.

Men jeg har datet et par kjekkaser, og de får noen tilbud. Men de er sjelden like direkte som gutter ofte er.

Da er det snakk om å like alle bildene på sosiale medier, snikflørte, invitere dem på fester og stryking på innsiden av lårene :fnise: Man skjønner at de prøver seg, men har man mangel på sosiale antenner får man det ikke helt med seg.

Kjæresten min er ganske naiv, så jeg gjør han oftere oppmerksom på det enn han gjør selv :P Han tror meg sjelden, helt til han spør henne og det viser seg at jeg hadde rett. Mannfolk, hehe...

Endret av estrella
Sitat som er slettet og tilsvar er fjernet fra innlegget. Estrella, mod.
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har fått høre at jeg ser bra ut både fra kjente og ukjente jenter, og jeg er ikke så undekastet Janteloven at jeg ikke kan se selv at jeg ser bra ut både over og under halsen.

Det å høre dette fra en liten håndfull jenter er også all oppmerksomhet jeg har fått fra hunnkjønnet.

Av diverse grunner er jeg sjenert og introvert når det kommer til sjekking og følelser. Jeg kan prate som en foss med både kvinner og menn om andre ting, men når det kommer til sjekking er det full stopp.

Jeg har til og med fått høre fra et par kvinner at de ikke skjønner hvorfor jeg er singel. Svaret er at det går utmerket an for en kjekk mann å være det, så lenge han ikke tar initiativ.

Men jeg skjønner ikke at du ikke tar deg litt sammen for å overkomme den verste sjenansen overfor jenter, slik at du kan ta litt initiativ. Du er jo så heldig å være kjekk, et stort fortrinn. For meg gjør det ingenting om mannen er litt sjenert, så lenge jeg vet at han liker meg.

Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Er helt ubeskrivelig kjekk, men får ingen oppmerksomhet..rart..

Gjest Bruce Wayne
Skrevet

Får aldri noe komplimenter av damer uten videre. Er vel kun venniner eller familie som kommer med kommentarer eller komplimenter. Man skal havne i en skikkelig samtale om utseende og slikt for at noen nevner noe om utseende mitt eller kompliment.

Du var litt lik Brendan Rodgers :)

Skrevet

Herre så misunnelig jeg blir på alle dere som er pene. :sjokkert:

Anonymous poster hash: ab65a...ee6
Skrevet

Men jeg skjønner ikke at du ikke tar deg litt sammen for å overkomme den verste sjenansen overfor jenter, slik at du kan ta litt initiativ. Du er jo så heldig å være kjekk, et stort fortrinn. For meg gjør det ingenting om mannen er litt sjenert, så lenge jeg vet at han liker meg.

Er det noe her i verden du har skikkelig angst for? Flyskrekk, vannskrekk etc.? Forestill deg at noen sier "bare ta deg sammen litt". Det er ikke så enkelt.

Man kan ikke ved et trylleslag riste av seg all emosjonell bagasje mam har fra oppveksten. Det å ha bortimo null erfaring med kvinner i voksen alder gjør jo også sitt.

Men jeg prøver å ikke bruke tid eller krefter på å tenke på det. Jeg bor i verdens rikeste land, har en bra jobb og givende fritidsinteresser, det fins millioner av mennesker som har det verre.

• Liker 2
Skrevet

Men jeg prøver å ikke bruke tid eller krefter på å tenke på det. Jeg bor i verdens rikeste land, har en bra jobb og givende fritidsinteresser, det fins millioner av mennesker som har det verre.

Ja, hvis du ikke synes det er viktig så. Men det kan jo hende du angrer når du blir gammel og grå.

Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Det er ikke så enkelt.

Sikker på det? Eller vil du at det skal være vanskelig?

Man kan ikke ved et trylleslag riste av seg all emosjonell bagasje man har fra oppveksten. Det å ha bortimot null erfaring med kvinner i voksen alder gjør jo også sitt.

Kanskje ikke ved et trylleslag, men med innsats får du det til om du vil. Spørsmålet er om du vil det nok.

Å skylde på emosjonell bagasje hjelper deg heller ikke. Se fremover og få deg erfaring.

:)

Skrevet

Er det noe her i verden du har skikkelig angst for? Flyskrekk, vannskrekk etc.? Forestill deg at noen sier "bare ta deg sammen litt". Det er ikke så enkelt.

Man kan ikke ved et trylleslag riste av seg all emosjonell bagasje mam har fra oppveksten. Det å ha bortimo null erfaring med kvinner i voksen alder gjør jo også sitt.

Hvilken alder har du? :)

Anonymous poster hash: c2cad...0f7

Skrevet

Jeg tror det er veldig forskjellig, hvor mye pågang og interesse de kjekke opplever. Jeg vet om en jeg synes er veldig kjekk og også har en fin personlighet. Men han er ikke pågående, er ganske rolig. Etter det jeg har hørt får han ikke mye oppmerksomhet fra damene, og jeg synes det er kjemperart.Mens det er andre menn som ikke er like kjekke som han, som får mye mer oppmerksomhet. De er kanskje mer flørtete. Anonymous poster hash: fec6a...580

interessant :-) tror det absolutt ligger noe i akkurat det :-) selvtillit har veldig mye å si på mannfolk.
  • Liker 1
Skrevet

Du var litt lik Brendan Rodgers :)

Jo takk, tar det som et kompliment. Aldri hørt det før så måtte google litt ;-)

Skrevet

Tråden er ryddet for hets, språkdebatt og tilsvar til disse innleggene.

Estrella, mod.

• Liker 1
Skrevet

:blink:

Jeg har det på akkurat samme måte som Dem. Får så sinnsykt mye oppmerksomhet fra jentene ute på byen, og alle bare: "Ermagherd! Du er bare sååå kjekk!". Får kommer gratis inn på utesteder, og blir alltid møtt med en: "God dag, Herr Salvesen. Vi har reservert et bord til Dem. Skal det være en drink på huset?" Men også mange ekle quinder som er interessert. Dem bare ler jeg av og dytter ansiktene deres ned i søla mens jeg gir dem kokos. Er også av den sjenerte typen.

:fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir ofte tilbudt penger av damer for å knulle dem, og på byen så kaster de ofte trusene sine på meg. Jeg synes det er vanskelig å velge hvem jeg skal ta med, så jeg ender helg etter helg med å ha meg med 10-15 stk på en gang. Sånn er det å være sååå deilig som meg.

Uff og uff, det er et slit, men klarer ikke å skuffe jenter.

Anonymous poster hash: 1a337...b40

Gjest brutal_mann
Skrevet

Siden fremmede kvinner på byn som regel har kommet med kommentarer ala "Faen du er ekkel..." og lignende så tror jeg ikke at jeg er berettiget til å svare her. Men, kjekke menn med penger virker å ha godt over snittet draget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...