Charlene87 Skrevet 9. januar 2015 #21 Skrevet 9. januar 2015 Noen er bare drittsekker! Selv hater jeg utroskap! Er man i et forhold så er man i et forhold! var jo ikke utroskap... noen vil teknisk sett mene at han ikke har gjort noe galt... i og med det bare var en liten flørt. men det hadde vært veldig fint om han hadde nevnt at han hadde kjæreste enn å gi meg falske forhåpninger, for jeg begynte å like han skikkelig :-(
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 10. januar 2015 #22 Skrevet 10. januar 2015 Jeg er usikker på utseendet mitt, så jeg velger å ikke svare på spørsmålet.
Gjest EspenAskeladd Skrevet 10. januar 2015 #23 Skrevet 10. januar 2015 Jeg er usikker på utseendet mitt, så jeg velger å ikke svare på spørsmålet. Kult
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #24 Skrevet 10. januar 2015 Selv om jeg har møtt mange kjekke menn i mitt liv, så jeg har ikke gjort noe mer enn å gi dem et blikk :-) sier sjelden at de er kjekke når jeg ser en. Men så er jeg den sjenerte typen. Anonymous poster hash: ac9ac...326 Slik er de fleste jenter. Kanskje på dritfylla så spruter de ut med "åh du er så kjekk assa"". Anonymous poster hash: 3463c...773 2
Gjest Nosoul Skrevet 10. januar 2015 #26 Skrevet 10. januar 2015 Slik er de fleste jenter. Kanskje på dritfylla så spruter de ut med "åh du er så kjekk assa"". Anonymous poster hash: 3463c...773 Man trenger da virkelig ikke å være "dritfull" for å fortelle noen at de er kjekk?
For the ladies Skrevet 10. januar 2015 #27 Skrevet 10. januar 2015 Får aldri noe komplimenter av damer uten videre. Er vel kun venniner eller familie som kommer med kommentarer eller komplimenter. Man skal havne i en skikkelig samtale om utseende og slikt for at noen nevner noe om utseende mitt eller kompliment.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. januar 2015 #28 Skrevet 10. januar 2015 Man trenger da virkelig ikke å være "dritfull" for å fortelle noen at de er kjekk? Brisen da?
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #29 Skrevet 10. januar 2015 Man trenger da virkelig ikke å være "dritfull" for å fortelle noen at de er kjekk? Nei, men jenter er gjerne slik. Anonymous poster hash: 3463c...773 1
Gjest Salvesen Skrevet 10. januar 2015 #30 Skrevet 10. januar 2015 (endret) Får dere mye oppmerksomhet av jentene? selv er jeg ei pen jente og får oppmerksomhet fra mannfolka hvert eneste uke. Får gratis drinker og kommer inn på utesteder. Mange som sier " du er skikkelig søt osv" Får også mye uønsket oppmerksomhet, mange ekle også som vil bare vil ligge med deg og sier ekle ting ( if you know what i mean) Men hvordan er det for dere? hvor ofte hører dere av en dame , at du er skikkelig kjekk? hvordan oppfører damene blant dere ? Selv om jeg har møtt mange kjekke menn i mitt liv, så jeg har ikke gjort noe mer enn å gi dem et blikk :-) sier sjelden at de er kjekke når jeg ser en. Men så er jeg den sjenerte typen. Bare tenker hvordan det ville vært hvis jeg var mann Anonymous poster hash: ac9ac...326 Jeg har det på akkurat samme måte som Dem. Får så sinnsykt mye oppmerksomhet fra jentene ute på byen, og alle bare: "Ermagherd! Du er bare sååå kjekk!". Får kommer gratis inn på utesteder, og blir alltid møtt med en: "God dag, Herr Salvesen. Vi har reservert et bord til Dem. Skal det være en drink på huset?" Men også mange ekle quinder som er interessert. Dem bare ler jeg av og dytter ansiktene deres ned i søla mens jeg gir dem kokos. Er også av den sjenerte typen. Endret 10. januar 2015 av Salvesen 8
Gjest Nosoul Skrevet 10. januar 2015 #31 Skrevet 10. januar 2015 Brisen da? Nå kan jeg kun snakke for meg selv, men det funker i edru tilstand også. Nei, men jenter er gjerne slik. Anonymous poster hash: 3463c...773 Bra det finnes forskjellige mennesker da 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #32 Skrevet 10. januar 2015 Jeg tror det er veldig forskjellig, hvor mye pågang og interesse de kjekke opplever. Jeg vet om en jeg synes er veldig kjekk og også har en fin personlighet. Men han er ikke pågående, er ganske rolig. Etter det jeg har hørt får han ikke mye oppmerksomhet fra damene, og jeg synes det er kjemperart. Mens det er andre menn som ikke er like kjekke som han, som får mye mer oppmerksomhet. De er kanskje mer flørtete. Anonymous poster hash: fec6a...580
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 10. januar 2015 #33 Skrevet 10. januar 2015 Kult How so? Jeg er ikke usikker på utseendet mitt, jeg er bare usikker på hvor jeg er på skalaen og om jeg faller innenfor det kvinner kaller 'kjekk'. Ser jeg noen som jeg syns er kjekk, så kan jeg gjerne finne på å enten sende et ekstra blikk, eller så går jeg bort å forteller vedkommende at jeg syns han er kjekk/pen. Å kaste ekstra blikk er ganske normalt og stort sett det ytterste mange kvinner strekker seg, men å gå bort til en fremmed mann og si at han er 'kjekk/pen' vil jeg tro er ganske unormalt. Jeg tror heller ikke at det er den beste måten å tilnærme seg en mann (eller kvinne).
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #34 Skrevet 10. januar 2015 Jeg tror det er veldig forskjellig, hvor mye pågang og interesse de kjekke opplever. Jeg vet om en jeg synes er veldig kjekk og også har en fin personlighet. Men han er ikke pågående, er ganske rolig. Etter det jeg har hørt får han ikke mye oppmerksomhet fra damene, og jeg synes det er kjemperart. Mens det er andre menn som ikke er like kjekke som han, som får mye mer oppmerksomhet. De er kanskje mer flørtete.Anonymous poster hash: fec6a...580 Jenter vil heller ha en stygg bad-boy enn en kjekk, hyggelig fyr. Slik er det bare. Anonymous poster hash: 3463c...773 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #35 Skrevet 10. januar 2015 Jenter vil heller ha en stygg bad-boy enn en kjekk, hyggelig fyr. Slik er det bare. Anonymous poster hash: 3463c...773 Jeg venter bare på han kjekke, hyggelige. Anonymous poster hash: fec6a...580 2
Gjest Nosoul Skrevet 10. januar 2015 #36 Skrevet 10. januar 2015 Å kaste ekstra blikk er ganske normalt og stort sett det ytterste mange kvinner strekker seg, men å gå bort til en fremmed mann og si at han er 'kjekk/pen' vil jeg tro er ganske unormalt. Jeg tror heller ikke at det er den beste måten å tilnærme seg en mann (eller kvinne). Vel, det er din mening. Jeg mener noe annet. Nå ble jeg nysgjerrig. Hvorfor tror ikke du det?
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 10. januar 2015 #37 Skrevet 10. januar 2015 Vel, det er din mening. Jeg mener noe annet. Nå ble jeg nysgjerrig. Hvorfor tror ikke du det? Fordi det generelt sett legger veldig mye press på personen og situasjonen, noe som kan gjøre det vanskeligere å fortsette interaksjonen. Jeg tar ofte kontakt med fremmede kvinner, men foretrekker å gjøre det på en mer naturlig måte. Komplimenter kan jeg gi henne senere. Med det sagt, så var det første jeg sa til en kvinne jeg snakket med for noen uker siden: "Elsker hatten din." Om man vet hva man driver med og har en avslappet energi, kan komplimenter fint fungere om det er ektefølt og det som kommer spontant der og da, men generelt tror jeg det er best å unngå komplimenter for tidlig.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. januar 2015 #38 Skrevet 10. januar 2015 Jeg er ikke usikker på utseendet mitt, jeg er bare usikker på hvor jeg er på skalaen og om jeg faller innenfor det kvinner kaller 'kjekk'. Send meg eit bilete så skal eg bedømma
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #39 Skrevet 10. januar 2015 Jeg venter bare på han kjekke, hyggelige. Anonymous poster hash: fec6a...580 I mellomtiden har du sex med bad-boys.Anonymous poster hash: 3463c...773 2
Gjest Castielz Skrevet 10. januar 2015 #40 Skrevet 10. januar 2015 Jeg har aldri opplevd at en random jente har gitt meg komplimenter, heller ikke familie/venninner. Men så tror jeg ikke jeg er noe spesielt kjekk heller. Så lenge det er godt nok for min kjæreste, så er jeg fornøyd ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå