Gå til innhold

Til dere kjekke menn:-)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Siden fremmede kvinner på byn som regel har kommet med kommentarer ala "Faen du er ekkel..." og lignende så tror jeg ikke at jeg er berettiget til å svare her. Men, kjekke menn med penger virker å ha godt over snittet draget.

Er et virkelig voksne folk som gjør dette helt uten videre?? Hvorfor tror du dem gjør det?

Anonymous poster hash: c2cad...0f7

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet (endret)

Er et virkelig voksne folk som gjør dette helt uten videre?? Hvorfor tror du dem gjør det?

Anonymous poster hash: c2cad...0f7

Jepp, dette gjør voksne folk. Hvorfor? Tja, fordi de har et behov for å dekke over sin egen usikkerhet, og, det er nok av rasshøl i verden.

Endret av brutal_mann
Skrevet

Jepp, dette gjør voksne folk. Hvorfor? Tja, fordi de har et behov for å dekke over sin egen usikkerhet, og, det er nok av rasshøl i verden.

Ja, det er utrolig hva man kan bli utsatt for. Jeg ble beskyldt for å ha puttet ting oppi drinkene til damer jeg ikke engang hadde snakket med eller sett på engang...

Skrevet

Kommentar/spørsmål rundt moderering er ryddet. Dette kan man ta på PM eller på ris og ros.

Når det gjelder innlegg som ikke nødvendigvis bryter med regler, som blir borte, er det ofte fordi at det er tilsvar og/eller inneholder siteringer til innlegg som ble ryddet. Men spørsmål rundt dette tas på pm eller ris og ros.

Mvh Estrella, mod.

Skrevet

Får dere mye oppmerksomhet av jentene? selv er jeg ei pen jente og får oppmerksomhet fra mannfolka hvert eneste uke. Får gratis drinker og kommer inn på utesteder. Mange som sier " du er skikkelig søt osv" Får også mye uønsket oppmerksomhet, mange ekle også som vil bare vil ligge med deg og sier ekle ting ( if you know what i mean)

Men hvordan er det for dere? hvor ofte hører dere av en dame , at du er skikkelig kjekk? hvordan oppfører damene blant dere ?

Selv om jeg har møtt mange kjekke menn i mitt liv, så jeg har ikke gjort noe mer enn å gi dem et blikk :-) sier sjelden at de er kjekke når jeg ser en. Men så er jeg den sjenerte typen.

Bare tenker hvordan det ville vært hvis jeg var mann :danse:

Anonymous poster hash: ac9ac...326

Slik er ikke verden for oss menn nei.

Er du en pen jente litt over snittet spessielt så får du mye "creds" på facevalue sånn helt automatisk.

Spessielt i nattklujber o.l - det med at folk gir deg gratis drinker er vel mer et patetisk forsøk på å få deg til å like dem. På en måte at du skal forplikte deg selv til å like dem...jaja

Personlig kan jeg ikke huske om jeg noen gang har fått et kompliment fra ei Norsk jente ihvertfall.

Dem fleste uttrykker seg mot meg personlig like mye som den vanlige dama i kassen på butikken gjjør - så kan vanskelig tolke det som om at det er naturlig å ta noe initiativ heller.

Vil tro at menn flest føler det slik egentlig.:)

Anonymous poster hash: a8482...6c4

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke om jeg faller under kategorien kjekk, mest sannsynelig ikke. Har fått høre av randoms at jeg er kjekk, men ikke så alt for ofte. Ender somregel opp i sengs med alle venninnene mine også, men føler ikke selv at jeg har draget i det hele tatt egentlig.

Kan ikke huske å hatt så mange jenter etter meg, da må jeg isåfall mate med interesse tilbake eller så gir de seg. Var en gang for lenge siden at jeg dansa med en dame og hun søkte opp nummeret mitt på google og masse meldinger osv. Holdt vel på et år selv om jeg aldri møtte hun engang, men hun var jo sykt desperat da.

Venner og familie sier jo at jeg ser bra ut, men det telles vel ikke. Vil tro jeg er gjennomsnittelig, kanskje litt over i noens øyne.

Anonymous poster hash: 5d5cc...8e5
Skrevet

Slik er ikke verden for oss menn nei. Er du en pen jente litt over snittet spessielt så får du mye "creds" på facevalue sånn helt automatisk. Spessielt i nattklujber o.l - det med at folk gir deg gratis drinker er vel mer et patetisk forsøk på å få deg til å like dem. På en måte at du skal forplikte deg selv til å like dem...jaja Personlig kan jeg ikke huske om jeg noen gang har fått et kompliment fra ei Norsk jente ihvertfall. Dem fleste uttrykker seg mot meg personlig like mye som den vanlige dama i kassen på butikken gjjør - så kan vanskelig tolke det som om at det er naturlig å ta noe initiativ heller. Vil tro at menn flest føler det slik egentlig.:)Anonymous poster hash: a8482...6c4

Ts her, vil nok mene at vi kvinner får mer oppmerksomhet, men det er nok ekstrem sjeldent dere får ekle kommentarer fra kvinner. Jeg i hvertfall liker ikke ekle kommentarer, og jeg liker ikke mannfolk begynner å klå på meg og sier " du kan ikke forvente gå i sånn fin bukse uten å bli tatt på rumpa" uffa meg... :-( hvis jeg hadde ropt "Nice as og skulle likt å ta deg **** med den'" så hadde nok dere mannfolk blitt glade, mens vi kvinner hadde blitt fornærmet. Det er i hvertfall slik at vi kvinner ikke gjør sånn :-P
Skrevet (endret)

Ts her, vil nok mene at vi kvinner får mer oppmerksomhet, men det er nok ekstrem sjeldent dere får ekle kommentarer fra kvinner. Jeg i hvertfall liker ikke ekle kommentarer, og jeg liker ikke mannfolk begynner å klå på meg og sier " du kan ikke forvente gå i sånn fin bukse uten å bli tatt på rumpa" uffa meg... :-( hvis jeg hadde ropt "Nice as og skulle likt å ta deg **** med den'" så hadde nok dere mannfolk blitt glade, mens vi kvinner hadde blitt fornærmet. Det er i hvertfall slik at vi kvinner ikke gjør sånn :-P

Har noen kompiser som er rimelig kjekke, de får mer oppmerksomhet enn jentene jeg kjenner. Jentene svermer over dem. Nesten alle kan jo bli en pen jente på byen bare sminke og kle seg riktig. Menn må jo være naturlig ansiktspene.

Og det med tafsing, her er jenter mye verre. Virker som jenter tror det er helt greit å grafse menn i skrittet.

Endret av Summers
Skrevet

Har noen kompiser som er rimelig kjekke, de får mer oppmerksomhet enn jentene jeg kjenner. Jentene svermer over dem. Nesten alle kan jo bli en pen jente på byen bare sminke og kle seg riktig. Menn må jo være naturlig ansiktspene.

Og det med tafsing, her er jenter mye verre. Virker som jenter tror det er helt greit å grafse menn i skrittet.

var på date her om dagen, han begynte å tafse på puppene mine, når jeg sa nei. Ikke særlig hyggelig. Blir oppgitt over folk som ikke ta nei for nei :-( . sikkert noen som blir tent av det, og er in for it. Men sier man nei så er det nei!
Gjest incognita
Skrevet

:blink:

Jeg har det på akkurat samme måte som Dem. Får så sinnsykt mye oppmerksomhet fra jentene ute på byen, og alle bare: "Ermagherd! Du er bare sååå kjekk!". Får kommer gratis inn på utesteder, og blir alltid møtt med en: "God dag, Herr Salvesen. Vi har reservert et bord til Dem. Skal det være en drink på huset?" Men også mange ekle quinder som er interessert. Dem bare ler jeg av og dytter ansiktene deres ned i søla mens jeg gir dem kokos. Er også av den sjenerte typen.

:fnise:

• Liker 1
Gjest UngMann1986
Skrevet

Det hender ofte at jeg får blikk fra kvinner :-) Men det er sjeldnere at de selv tar kontakt.

Skrevet

Huff ja her er vi overfladiske... Hva med oss mindre pene, skal ikke vi også få kjekke menn?? :rodmer:

Skrevet

Huff ja her er vi overfladiske... Hva med oss mindre pene, skal ikke vi også få kjekke menn?? :rodmer:

Man kan ikke være for kravstor ift. egen attraktivitet...

Gjest Nordavind
Skrevet

Jeg fikk høre det her på KG. Var litt uventet og hyggelig.

:)

Skrevet

:blink:

Jeg har det på akkurat samme måte som Dem. Får så sinnsykt mye oppmerksomhet fra jentene ute på byen, og alle bare: "Ermagherd! Du er bare sååå kjekk!". Får kommer gratis inn på utesteder, og blir alltid møtt med en: "God dag, Herr Salvesen. Vi har reservert et bord til Dem. Skal det være en drink på huset?" Men også mange ekle quinder som er interessert. Dem bare ler jeg av og dytter ansiktene deres ned i søla mens jeg gir dem kokos. Er også av den sjenerte typen.

Er helt ubeskrivelig kjekk, men får ingen oppmerksomhet..rart..

Jeg blir ofte tilbudt penger av damer for å knulle dem, og på byen så kaster de ofte trusene sine på meg. Jeg synes det er vanskelig å velge hvem jeg skal ta med, så jeg ender helg etter helg med å ha meg med 10-15 stk på en gang. Sånn er det å være sååå deilig som meg.

Uff og uff, det er et slit, men klarer ikke å skuffe jenter.Anonymous poster hash: 1a337...b40

Det hender ofte at jeg får blikk fra kvinner :-) Men det er sjeldnere at de selv tar kontakt.

ja, her var det mye forskjellig :-D kanskje det er noen steder jenter er tøffere enn andre. Men det kommer selvfølgelig mye an på hvor imøtekommende personen virker.
Skrevet

Jeg fikk høre det her på KG. Var litt uventet og hyggelig.

:)

Du må ha hørt det andre steder?

Skrevet

Det Summers mener er vel "Du må ha hørt det også andre steder?"

Anonymous poster hash: 89185...063
Skrevet

Det Summers mener er vel "Du må ha hørt det også andre steder?"

Anonymous poster hash: 89185...063

ja

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Jeg synes det er vanskelig å si om man selv er kjekk eller ikke. Altså, jentene jeg har holdt på med har naturlig nok sagt at jeg er kjekk, men jeg vet ikke helt hvordan damer bedømmer meg generelt. Føler meg helt normal.

Jeg har perioder hvor jeg plutselig blir populær, og så har jeg perioder hvor det ikke skjer noe på damefronten. Har jeg en dårlig periode hvor jeg ikke er glad og ikke har livsgnist skjer det fint lite.

Før eksamenstiden forrige semester hadde jeg noe pågang og ble sjekket opp av flere samt spurt med på ting. Veldig koselig det :) Semesteret før der igjen skjedde det så og si ingenting. Jeg var på en date, men den endte opp med å bli den eneste dårlige daten jeg har hatt. Var bare ikke særlig interessert i å bli kjent med noen nye det semesteret og gjorde ingenting for å bli det.

Jeg har blitt sjekket opp av damer jeg finner attraktive og damer jeg ikke finner attraktive. Når det kommer til uønsket oppmerksomhet så har jeg vel 4 tilfeller som jeg kommer på hvor jeg ikke var noe interessert i å snakke med dem da de tok kontakt via facebook.

Har opplevd noe uønsket oppmerksomhet på byn. Har blitt klasket på rumpen, har fått rumpen til en dame presset opp mot skrittet mitt flere ganger helt plutselig uten at vi vekslet ord først eller noe, har blitt befølt oppover låret av en så og si totalt ukjent mens hun nærmet seg nakken min med hodet sitt, osv. Jeg synes egentlig damer generelt er veldig flinke til å ikke trenge seg på når man ikke er interessert. Slik jeg har opplevd det pleier damene som regel å dyppe "tåen nedi vannet" først for å sjekke om det er varmt. Er det kaldt slutter de å ta kontakt.

Endret av Minesveiper
Skrevet

Man kan ikke være for kravstor ift. egen attraktivitet...

Men jeg vil ha en kjekk mann også! :wow:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...