Gå til innhold

Til dere kjekke menn:-)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men jeg vil ha en kjekk mann også! :wow:

Har du store brøst?

Anonymous poster hash: 19233...da0

Videoannonse
Annonse
Gjest Nordavind
Skrevet

Du må ha hørt det andre steder?

ikke så mye egentlig.

Skrevet

Har du store brøst?

Anonymous poster hash: 19233...da0

Hehe har gigantiske... Men folk sier det fordi jeg er så kraftig...

Skrevet

Er det noe her i verden du har skikkelig angst for? Flyskrekk, vannskrekk etc.? Forestill deg at noen sier "bare ta deg sammen litt". Det er ikke så enkelt.

Man kan ikke ved et trylleslag riste av seg all emosjonell bagasje mam har fra oppveksten. Det å ha bortimo null erfaring med kvinner i voksen alder gjør jo også sitt.

Men jeg prøver å ikke bruke tid eller krefter på å tenke på det. Jeg bor i verdens rikeste land, har en bra jobb og givende fritidsinteresser, det fins millioner av mennesker som har det verre.

full forståelse , mange av venninner blir helt vettskremte av tanken av å skjekke opp en gutt, uansett hvor pene de er. Håper det kommer en søt dame som skjekker deg opp en dag :-) Så til dere mannfolk dere som skjekker opp damer, dere er veldig modige!!! Full creds.

Anonymous poster hash: ac9ac...326

Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Så til dere mannfolk dere som skjekker opp damer, dere er veldig modige!

Egentlig ikke.

Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Har forøvrig merket at antall blikk øker i takt med skjegglengden. Ser ut til å være en lineær sammenheng i intervallet 1-5 dager etter barbering. Trimmer det som regel etter 5 dager, så vet ikke hva som skjer etter det. Kanskje det flater ut eller daler?

:laugh:

Skrevet (endret)

Har forøvrig merket at antall blikk øker i takt med skjegglengden. Ser ut til å være en lineær sammenheng i intervallet 1-5 dager etter barbering. Trimmer det som regel etter 5 dager, så vet ikke hva som skjer etter det. Kanskje det flater ut eller daler?

:laugh:

Du får teste det ut :jepp:

Personlig så er jeg veldig svak for 3-4 dagers skjegg, eller stubber!

Endret av Nosoul
Skrevet

Mitt inntrykk er at gutter sjelden får mye oppmerksomhet med mindre de er VELDIG heldig med utseende. Men til gjengjeld får da de aller kjekkeste ekstremt mye oppmerksomhet. Mens hos jentene er det mer jevnt fordelt, la oss si skala fra 1-10 så får jenter fra hele skalaen oppmerksomhet, økende etter hvor pene de er, mens hos guttene er det kun 9`ere og 10`ere jentene er villige til å aktivt sjekke opp.

Anonymous poster hash: 55b38...965
Skrevet

Mitt inntrykk er at gutter sjelden får mye oppmerksomhet med mindre de er VELDIG heldig med utseende. Men til gjengjeld får da de aller kjekkeste ekstremt mye oppmerksomhet. Mens hos jentene er det mer jevnt fordelt, la oss si skala fra 1-10 så får jenter fra hele skalaen oppmerksomhet, økende etter hvor pene de er, mens hos guttene er det kun 9`ere og 10`ere jentene er villige til å aktivt sjekke opp.

Ja, stemmer dette virkelig? Av damer så blir ikke 9'ere og 10'ere sjekket opp så ofte, fordi de fleste menn tror ikke de har sjans på dem. Tviler på at damer generelt har så god selvtillit at de hele tiden prøver seg på mannlige 9'ere og 10'ere. Se på dere selv da. Hvis dere skal sjekke opp noen, velger dere 9'eren/10'eren? Selv er jeg mer sjenert overfor de jeg synes er veldig kjekke.

Anonymous poster hash: fec6a...580

Skrevet

Får dere mye oppmerksomhet av jentene? selv er jeg ei pen jente og får oppmerksomhet fra mannfolka hvert eneste uke. Får gratis drinker og kommer inn på utesteder. Mange som sier " du er skikkelig søt osv" Får også mye uønsket oppmerksomhet, mange ekle også som vil bare vil ligge med deg og sier ekle ting ( if you know what i mean)

Men hvordan er det for dere? hvor ofte hører dere av en dame , at du er skikkelig kjekk? hvordan oppfører damene blant dere ?

Selv om jeg har møtt mange kjekke menn i mitt liv, så jeg har ikke gjort noe mer enn å gi dem et blikk :-) sier sjelden at de er kjekke når jeg ser en. Men så er jeg den sjenerte typen.

Bare tenker hvordan det ville vært hvis jeg var mann :danse:

Anonymous poster hash: ac9ac...326

Du skryter først av å få gratis drinker av menn pga du er så himla pen og deretter hevder du at du er sjenert???? :daane:

Skrevet

Ja, stemmer dette virkelig? Av damer så blir ikke 9'ere og 10'ere sjekket opp så ofte, fordi de fleste menn tror ikke de har sjans på dem. Tviler på at damer generelt har så god selvtillit at de hele tiden prøver seg på mannlige 9'ere og 10'ere. Se på dere selv da. Hvis dere skal sjekke opp noen, velger dere 9'eren/10'eren? Selv er jeg mer sjenert overfor de jeg synes er veldig kjekke.

Anonymous poster hash: fec6a...580

Jeg tror faktisk 5-8 får aller mest oppmerksomhet. Greia er at konkurransen om jentene er så stor og de kan tillate seg å være så kresne, at når guttene da sliter med 4-5-6-7 så tør de i hvert fall ikke å begi seg ut på 9 og 10. Har kjent på dette selv også.

Skrevet

Du skryter først av å få gratis drinker av menn pga du er så himla pen og deretter hevder du at du er sjenert???? :daane:

jeg snakker ikke med menn, med mindre de kommer til meg først. Vet ikke hva du vil definere det som
Skrevet

Er veldig sjeldent jeg blir sjekka opp, eller at mannfolk tar kontakt i hele tatt. Alltid jeg som må ta første skrittet. Er vel en indikator på at jeg råpen sikkert :danse:

Skrevet

jeg snakker ikke med menn, med mindre de kommer til meg først. Vet ikke hva du vil definere det som

Du er TS?

Skrevet

Er veldig sjeldent jeg blir sjekka opp, eller at mannfolk tar kontakt i hele tatt. Alltid jeg som må ta første skrittet. Er vel en indikator på at jeg råpen sikkert :danse:

Da er vi to. Og jeg som trodde jeg bare var en åtter...

Gjest Tassen10
Skrevet

Jeg er veldig lite ute for tiden så jeg vet ikke helt hvor attraktiv jeg er ute nå, men tidligere erfarte jeg hvertfall dette: Utstråling er det viktigste. Hvis jeg hadde kjøpt meg noe nye klær etc, og jeg følte meg vel, da fikk jeg oppmerksomhet. Hadde jeg en dårlig dag, så gikk jeg i ett med inventaret.

Jeg tror egentlig ikke det er så viktig for en mann å være så pen. Jeg tror det er viktigere at det er ser ut som han har det bra når han er ute.

Ellers får jeg en del oppmerksomhet fra eldre damer! Jeg jobber i helsevesenet og treffer mange eldre damer, som syns jeg er sånn en kjekk mann :)

Skrevet

Da er vi to. Og jeg som trodde jeg bare var en åtter...

Spørs om vi er nærmere 10'ern :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...