Gå til innhold

Til dere kjekke menn:-)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får dere mye oppmerksomhet av jentene? selv er jeg ei pen jente og får oppmerksomhet fra mannfolka hvert eneste uke. Får gratis drinker og kommer inn på utesteder. Mange som sier " du er skikkelig søt osv" Får også mye uønsket oppmerksomhet, mange ekle også som vil bare vil ligge med deg og sier ekle ting ( if you know what i mean)

Men hvordan er det for dere? hvor ofte hører dere av en dame , at du er skikkelig kjekk? hvordan oppfører damene blant dere ?

Selv om jeg har møtt mange kjekke menn i mitt liv, så jeg har ikke gjort noe mer enn å gi dem et blikk :-) sier sjelden at de er kjekke når jeg ser en. Men så er jeg den sjenerte typen.

Bare tenker hvordan det ville vært hvis jeg var mann :danse:

Anonymous poster hash: ac9ac...326
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har hørt det av en del jenter de få gangene jeg har vært ute. Andre sier det ikke, men viser at de synes det på andre måter (kommer bort til en hvis man snakker med en annen jente, setter seg på fanget, gir klemmer, kyss på kinnet osv.)

Endret av Synapomorphy
Skrevet (endret)

Sånn passe oppmerksomhet. Får når jeg er ute for å si det sånn. Litt oppmerksomhet på mobil også når jeg er hjemme, aner ikke hvordan de får tak i nummeret mitt. Ikke alltid jeg gidder å svare.

Mange damer som har blitt sint på meg også da.

Noen har blitt sint for at jeg får oppmerksomhet fra andre damer, enda jeg ikke er sammen med de!

Jeg blir både elsket og hatet.

Endret av Tissefant
AnonymBruker
Skrevet

Sånn passe oppmerksomhet. Får når jeg er ute for å si det sånn. Litt oppmerksomhet på mobil også når jeg er hjemme, aner ikke hvordan de får tak i nummeret mitt. Ikke alltid jeg gidder å svare.

Av en eller annen grunn er jeg litt skeptisk til denne, med mindre du er Jamie Dornan elns.

Anonymous poster hash: 316dd...734

• Liker 4
Skrevet

Av en eller annen grunn er jeg litt skeptisk til denne, med mindre du er Jamie Dornan elns.

Sånn er det å ha mobil.. Hvem er Jamie Dornan? :O

Gjest Nosoul
Skrevet

Ser jeg noen som jeg syns er kjekk, så kan jeg gjerne finne på å enten sende et ekstra blikk, eller så går jeg bort å forteller vedkommende at jeg syns han er kjekk/pen.
Alltid en fordel om vedkommende er singel da :lol:

AnonymBruker
Skrevet

Sånn er det å ha mobil.. Hvem er Jamie Dornan? :O

Vel, egentlig ikke? Er visst ikke riktig å si det her inne, og skal innrømme det er litt kleint å si det og, men jeg har alltid fått høre jeg over gjennomsnittlig pen, og har aldri opplevd å bli plaget på mobilen. Ikke på sosiale medier heller for den saks skyld. Tror ikke på deg :)

Google it. Skuespiller/anerkjent modell.

• Liker 3
Skrevet

Får dere mye oppmerksomhet av jentene? selv er jeg ei pen jente og får oppmerksomhet fra mannfolka hvert eneste uke. Får gratis drinker og kommer inn på utesteder. Mange som sier " du er skikkelig søt osv" Får også mye uønsket oppmerksomhet, mange ekle også som vil bare vil ligge med deg og sier ekle ting ( if you know what i mean)

Men hvordan er det for dere? hvor ofte hører dere av en dame , at du er skikkelig kjekk? hvordan oppfører damene blant dere ?

Jepp. :enig:

Akkurat sånn har vi det også, vi kjekke menn.

Vi bor tross alt i verdens mest likestilte land.

:sarkasme:

• Liker 1
Skrevet

Ser jeg noen som jeg syns er kjekk, så kan jeg gjerne finne på å enten sende et ekstra blikk, eller så går jeg bort å forteller vedkommende at jeg syns han er kjekk/pen.

Alltid en fordel om vedkommende er singel da :lol:

ts her, du er modig, mange av mine venner og bekjente hadde aldri turt det.

Gjest Nosoul
Skrevet

ts her, du er modig, mange av mine venner og bekjente hadde aldri turt det.

Den som intet våger, intet vinner.

MEN, det tok meg noen år å ta det steget altså... :P

Skrevet

Noen har blitt sint for at jeg får oppmerksomhet fra andre damer, enda jeg ikke er sammen med de!

Jeg blir både elsket og hatet.

Ts her, tror nok at vi jenter får nok mer oppmerksomhet enn menn. Ja, vi jenter kan bli ganske misunnelige når mange andre pene jenter prøver seg på deg, kan jeg godt forstå :-)

Det var en gutt jeg synes var kjempekjekk og han fikk vite det av en vennine av meg. Han ble visst ekstremt smigret av det. begynte så å kikke og smile til meg neste dagen han så meg. Begynte til å med å flørte med meg. Fant dessverre ut senere på facebook at han hadde dame... jeg bare tenker WTF??

Er det svært sjeldent han får oppmerksomhet av jenter eller???? derfor han gjør sånn?

Gjest Fenrir
Skrevet

Selv om jeg har møtt mange kjekke menn i mitt liv, så jeg har ikke gjort noe mer enn å gi dem et blikk :-) sier sjelden at de er kjekke når jeg ser en. Men så er jeg den sjenerte typen.

Anonymous poster hash: ac9ac...326

Hører ofte av venninner at jeg er veldig kjekk og en bra mann :fnise: . Og min mor selvsagt vær gang jeg er på besøk for kaffe og mat. Men ellers er det veldig dårlig med det. Har bare opplevd å høre at en jente har sagt til meg at jeg var bare utrolig deilig og at hun ville ha meg hele mitt 23 årig "lange" liv.

Slik er det nå bare og generelt tror jeg mannfolk ikke hører det veldig ofte slik som jentene gjør.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei, jeg får ikke spesielt mye oppmerksomhet fra damer. Vet ikke om jeg er veldig kjekk, men kler meg dugelig, passer på hygienen, og er ikke smellfeit. Men nå gir ikke jeg damer spesielt mye oppmerksomhet heller. På byen kjører jeg ofte en "gi faen"-holdning.

Endret av sjonkelrolf
Gjest Nosoul
Skrevet

Ts her, tror nok at vi jenter får nok mer oppmerksomhet enn menn. Ja, vi jenter kan bli ganske misunnelige når mange andre pene jenter prøver seg på deg, kan jeg godt forstå :-)

Det var en gutt jeg synes var kjempekjekk og han fikk vite det av en vennine av meg. Han ble visst ekstremt smigret av det. begynte så å kikke og smile til meg neste dagen han så meg. Begynte til å med å flørte med meg. Fant dessverre ut senere på facebook at han hadde dame... jeg bare tenker WTF??

Er det svært sjeldent han får oppmerksomhet av jenter eller???? derfor han gjør sånn?

Welcome to my world!

Ca 90% av de mennene som tar kontakt med meg på byen, viser seg i ettertid å være opptatt.

Jeg har da "boikottet" det å sjekke menn ute på byen :lol:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vel, egentlig ikke? Er visst ikke riktig å si det her inne, og skal innrømme det er litt kleint å si det og, men jeg har alltid fått høre jeg over gjennomsnittlig pen, og har aldri opplevd å bli plaget på mobilen. Ikke på sosiale medier heller for den saks skyld. Tror ikke på deg :)

Google it. Skuespiller/anerkjent modell.

Jeg skal med hånden på hjerte innrømme at jeg har fått meldinger fra kvinnfolk ikke hele tiden, eller hver dag så klart, men så er jeg sosial også og prater alltid med fremmede også ute på byen, så de får nok nummeret mitt gjennom venners venner og kjente osv.. Ikke vet jeg. Ikke bryr jeg meg heller. Noen gir jeg selv så klart. Av og til skriver jeg først til de og av og til glemmer jeg de og da skriver de først. Jeg får ofte stygge meldinger også. Noen anonyme. Tørr ikke vise hvem de er! Tro hva du vil du :) Jeg tvinger ingen til å tro meg. Sosiale medier har jeg ikke og bryr jeg meg en faen i. Jeg vil være sosial på andre måter, ikke gjennom sosiale medier.

Endret av Tissefant
Skrevet

Noen er bare drittsekker! Selv hater jeg utroskap! Er man i et forhold så er man i et forhold!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått hørt flere ganger at jeg er søt og pen, men jeg får sjeldent interesse fra mannfolk, kun fra cheezy, despo mannfolk, Kanskje jeg ikke er like imøtekommende som deg :)

Anonymous poster hash: c2be9...89b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått hørt flere ganger at jeg er søt og pen, men jeg får sjeldent interesse fra mannfolk, kun fra cheezy, despo mannfolk, Kanskje jeg ikke er like imøtekommende som deg :)

Anonymous poster hash: c2be9...89b

Er nok noe med det. Er ofte jenter ikke virker så veldig imøte kommende. Men skal ikke si noe på det, er sikkert jævlig mange kåte idioter som hele tiden kommer bort.

Anonymous poster hash: e612e...07f

Skrevet
Jepp. :enig:

Akkurat sånn har vi det også, vi kjekke menn.

Vi bor tross alt i verdens mest likestilte land.

Får du masse ekle damer også ? Som får deg til å føle deg som et kjøttstykke ? :-P

• Liker 1
Skrevet

Den som intet våger, intet vinner.

MEN, det tok meg noen år å ta det steget altså... :P

sant så sant :-P men så liker jeg å bli jaktet på, de fleste venninnene mine fortrekker det de også. Men det burde absolutt vært mer likestilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...