AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #81 Skrevet 10. januar 2015 Uff, når skal vi få oppdatering om trusselen er reell da??! Anonymous poster hash: 7a6b8...166
likestilling Skrevet 10. januar 2015 #82 Skrevet 10. januar 2015 Uff, når skal vi få oppdatering om trusselen er reell da??!Anonymous poster hash: 7a6b8...166 Om denne konkrete trusselen er "reell" eller ikke er umulig å si, for hva er en "reell" trussel? Det som er sikkert er at den generelle trusselen fra islamister mot Norge og vår frihet er høyst reell...
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #83 Skrevet 10. januar 2015 Uff, når skal vi få oppdatering om trusselen er reell da??! Anonymous poster hash: 7a6b8...166 Når jeg ser innlegg som dette, skulle jeg nesten ønske at avisene og PST sluttet å melde om enkelttrusler. Det er en løpende trussel mot Norge som vi må lære oss å leve med og slutte å tenke på. Hvis vi endrer atferd, har jo terrorismen vunnet, det er jo å spre frykt terrorister ønsker. Vi kan ikke gjøre annet enn å sette vår lit til at myndighetene kan håndtere trusselen, og gjøre vårt for å skape et inkluderende samfunn der folk ikke faller utenfor.Anonymous poster hash: f89da...4ed
Gjest Meeh Skrevet 10. januar 2015 #84 Skrevet 10. januar 2015 Uff, når skal vi få oppdatering om trusselen er reell da??!Anonymous poster hash: 7a6b8...166 Hvorfor skulle noen som ønsker å utføre et terrorangrep varsle på forhånd?
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #85 Skrevet 10. januar 2015 Når jeg ser innlegg som dette, skulle jeg nesten ønske at avisene og PST sluttet å melde om enkelttrusler. Det er en løpende trussel mot Norge som vi må lære oss å leve med og slutte å tenke på. Hvis vi endrer atferd, har jo terrorismen vunnet, det er jo å spre frykt terrorister ønsker. Vi kan ikke gjøre annet enn å sette vår lit til at myndighetene kan håndtere trusselen, og gjøre vårt for å skape et inkluderende samfunn der folk ikke faller utenfor.Anonymous poster hash: f89da...4ed Klarer ikke tenke på annet så for meg personlig ville det vært best å vært lykkelig uvitende, men er samtidig glad det ikke er sensur. Drømte om det i hele natt og. Anonymous poster hash: 7a6b8...166
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #86 Skrevet 10. januar 2015 Hvorfor skulle noen som ønsker å utføre et terrorangrep varsle på forhånd? Var ikke Frankrike varslet om angrepet noen dager i forveien? Og var vel ikke meningen at pst skulle se den franske nettsiden heller?Anonymous poster hash: 7a6b8...166
Gjest Meeh Skrevet 10. januar 2015 #87 Skrevet 10. januar 2015 Var ikke Frankrike varslet om angrepet noen dager i forveien? Og var vel ikke meningen at pst skulle se den franske nettsiden heller?Anonymous poster hash: 7a6b8...166 Altså, selvfølgelig ikke fullstendig uaktuelt at det er en reell trussel, men man må huske på at islamister sprer falske trusler hele tiden for å skape frykt. Denne tråden viser også bare at det funker.
Gjest Kili Skrevet 10. januar 2015 #88 Skrevet 10. januar 2015 (endret) Hvorfor kan ikke Norge gi faen i å ta inn flere innvandrere og kaste ut en del? Neida, Norge må være så snille de.. og tro godt om alle. Endret 10. januar 2015 av Tissefant 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #89 Skrevet 10. januar 2015 Altså, selvfølgelig ikke fullstendig uaktuelt at det er en reell trussel, men man må huske på at islamister sprer falske trusler hele tiden for å skape frykt. Denne tråden viser også bare at det funker. Jepp, funker som bare det. Hadde et langt bedre liv før den terrortrusselen som kom i sommer. Eier omtrent ingen bukser, så jeg som har et tatovert kors på leggen skal få det gøy i kjole i sommer. Høy, tynn, blond og blåøyd og, er vel det perfekte offeret for de som hater Norge når de skal drepe folk på gata? Anonymous poster hash: 7a6b8...166 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #90 Skrevet 10. januar 2015 Jepp, funker som bare det. Hadde et langt bedre liv før den terrortrusselen som kom i sommer. Eier omtrent ingen bukser, så jeg som har et tatovert kors på leggen skal få det gøy i kjole i sommer. Høy, tynn, blond og blåøyd og, er vel det perfekte offeret for de som hater Norge når de skal drepe folk på gata?Anonymous poster hash: 7a6b8...166 Anonymous poster hash: dd1d7...623 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #91 Skrevet 11. januar 2015 Jepp, funker som bare det. Hadde et langt bedre liv før den terrortrusselen som kom i sommer. Eier omtrent ingen bukser, så jeg som har et tatovert kors på leggen skal få det gøy i kjole i sommer. Høy, tynn, blond og blåøyd og, er vel det perfekte offeret for de som hater Norge når de skal drepe folk på gata?Anonymous poster hash: 7a6b8...166 Tror du de tar de høye og tynne før de lave og feite? Puh, isåfall er jeg trygg en stund til! Anonymous poster hash: 4cf19...67d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå