Gå til innhold

-Norge er neste terrormål


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uff, når skal vi få oppdatering om trusselen er reell da??!

Anonymous poster hash: 7a6b8...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, når skal vi få oppdatering om trusselen er reell da??!

Anonymous poster hash: 7a6b8...166

Om denne konkrete trusselen er "reell" eller ikke er umulig å si, for hva er en "reell" trussel?

Det som er sikkert er at den generelle trusselen fra islamister mot Norge og vår frihet er høyst reell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, når skal vi få oppdatering om trusselen er reell da??!

Anonymous poster hash: 7a6b8...166

Når jeg ser innlegg som dette, skulle jeg nesten ønske at avisene og PST sluttet å melde om enkelttrusler. Det er en løpende trussel mot Norge som vi må lære oss å leve med og slutte å tenke på. Hvis vi endrer atferd, har jo terrorismen vunnet, det er jo å spre frykt terrorister ønsker.

Vi kan ikke gjøre annet enn å sette vår lit til at myndighetene kan håndtere trusselen, og gjøre vårt for å skape et inkluderende samfunn der folk ikke faller utenfor.

Anonymous poster hash: f89da...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, når skal vi få oppdatering om trusselen er reell da??!

Anonymous poster hash: 7a6b8...166

Hvorfor skulle noen som ønsker å utføre et terrorangrep varsle på forhånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser innlegg som dette, skulle jeg nesten ønske at avisene og PST sluttet å melde om enkelttrusler. Det er en løpende trussel mot Norge som vi må lære oss å leve med og slutte å tenke på. Hvis vi endrer atferd, har jo terrorismen vunnet, det er jo å spre frykt terrorister ønsker.

Vi kan ikke gjøre annet enn å sette vår lit til at myndighetene kan håndtere trusselen, og gjøre vårt for å skape et inkluderende samfunn der folk ikke faller utenfor.

Anonymous poster hash: f89da...4ed

Klarer ikke tenke på annet så for meg personlig ville det vært best å vært lykkelig uvitende, men er samtidig glad det ikke er sensur. Drømte om det i hele natt og.

Anonymous poster hash: 7a6b8...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle noen som ønsker å utføre et terrorangrep varsle på forhånd?

Var ikke Frankrike varslet om angrepet noen dager i forveien? Og var vel ikke meningen at pst skulle se den franske nettsiden heller?

Anonymous poster hash: 7a6b8...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikke Frankrike varslet om angrepet noen dager i forveien? Og var vel ikke meningen at pst skulle se den franske nettsiden heller?

Anonymous poster hash: 7a6b8...166

Altså, selvfølgelig ikke fullstendig uaktuelt at det er en reell trussel, men man må huske på at islamister sprer falske trusler hele tiden for å skape frykt. Denne tråden viser også bare at det funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke Norge gi faen i å ta inn flere innvandrere og kaste ut en del? Neida, Norge må være så snille de.. og tro godt om alle.

Endret av Tissefant
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, selvfølgelig ikke fullstendig uaktuelt at det er en reell trussel, men man må huske på at islamister sprer falske trusler hele tiden for å skape frykt. Denne tråden viser også bare at det funker.

Jepp, funker som bare det. Hadde et langt bedre liv før den terrortrusselen som kom i sommer. Eier omtrent ingen bukser, så jeg som har et tatovert kors på leggen skal få det gøy i kjole i sommer. Høy, tynn, blond og blåøyd og, er vel det perfekte offeret for de som hater Norge når de skal drepe folk på gata?

Anonymous poster hash: 7a6b8...166

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, funker som bare det. Hadde et langt bedre liv før den terrortrusselen som kom i sommer. Eier omtrent ingen bukser, så jeg som har et tatovert kors på leggen skal få det gøy i kjole i sommer. Høy, tynn, blond og blåøyd og, er vel det perfekte offeret for de som hater Norge når de skal drepe folk på gata?

Anonymous poster hash: 7a6b8...166

:klaske:

Anonymous poster hash: dd1d7...623

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, funker som bare det. Hadde et langt bedre liv før den terrortrusselen som kom i sommer. Eier omtrent ingen bukser, så jeg som har et tatovert kors på leggen skal få det gøy i kjole i sommer. Høy, tynn, blond og blåøyd og, er vel det perfekte offeret for de som hater Norge når de skal drepe folk på gata?

Anonymous poster hash: 7a6b8...166

Tror du de tar de høye og tynne før de lave og feite? Puh, isåfall er jeg trygg en stund til!

Anonymous poster hash: 4cf19...67d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...