Gå til innhold

-Norge er neste terrormål


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et fransk nettsted melder nå at Norge er neste terrormål og med det har vårt vakre land fått en konkret trussel rettet mot seg.

PST etterforsker saken.

Kilde:

http://www.tv2.no/2015/01/09/nyheter/6432577

Jeg legger ikke skjul på min bekymring og må ærlig innrømme at jeg er oppriktig engstelig for tiden fremover.

Synd den politiske venstresiden i Norge har latt det gå så langt. Asyl-, innvandrings- og integreringspolitikken har feilet totalt.

Anonymous poster hash: 857c1...52e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mon tro hvordan Europa, Nord-Amerika og hele vesten hadde vært dersom man de siste 50 årene:

1. Aldri hadde tatt inn så mye som en eneste ikke-vestlig innvandrer.

2. Aldri hadde blandet seg i noe av det som hadde skjedd utenfor den vestlige verden.

Jeg tror Europa, USA og Canada hadde vært tryggere og mer fredfulle steder å leve, dersom disse to punktene hadde vært tilfelle de siste 50 årene.

Tanker?

Anonymous poster hash: 857c1...52e

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv når de blåblå sitter i regjering er det de rødgrønnes feil...



Anonymous poster hash: 104fe...3d8
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er langt fra utenkelig at slikt kan skje her. Derimot tror jeg norsk politi står langt dårligere rustet til å håndtere en terroraksjon som i Frankrike.enn f.eks det franske politiet.

Hva gjør man om en gruppe terrorister bestemmer seg for å storme en kinosal, auditorium eller et fullstappet kjøpesenter? Trusselen er faktisk ikke så fjern lenger.



Anonymous poster hash: 40b2a...11a
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mon tro hvordan Europa, Nord-Amerika og hele vesten hadde vært dersom man de siste 50 årene:

1. Aldri hadde tatt inn så mye som en eneste ikke-vestlig innvandrer.

2. Aldri hadde blandet seg i noe av det som hadde skjedd utenfor den vestlige verden.

Jeg tror Europa, USA og Canada hadde vært tryggere og mer fredfulle steder å leve, dersom disse to punktene hadde vært tilfelle de siste 50 årene.

Tanker?

Anonymous poster hash: 857c1...52e

Vi kunne godt ta inn ikke-vestlige. Problemet er de som ikke integrerer seg, det er nesten uten unntak de som radikaliseres.

Anonymous poster hash: 40b2a...11a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv når de blåblå sitter i regjering er det de rødgrønnes feil...

Anonymous poster hash: 104fe...3d8

Det er jo partiene på venstresiden som har ønsket å ta inn så mange innvandrere som mulig. Det er partiene på venstresiden som samarbeider på terrororganisasjonen Hamas. Det er partiene på venstresiden som enten er naive i forhold til eller ønsker en islamifisering av Norge.

Anonymous poster hash: 857c1...52e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv når de blåblå sitter i regjering er det de rødgrønnes feil...

Anonymous poster hash: 104fe...3d8

Vanskelig å forstå?

Anonymous poster hash: 40b2a...11a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Jeg planlegger å avvente nærmere beskjed fra myndighetene. Verden er et lumsk sted, sånn er det dessverre bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Mon tro hvordan Europa, Nord-Amerika og hele vesten hadde vært dersom man de siste 50 årene:

1. Aldri hadde tatt inn så mye som en eneste ikke-vestlig innvandrer.

2. Aldri hadde blandet seg i noe av det som hadde skjedd utenfor den vestlige verden.

Jeg tror Europa, USA og Canada hadde vært tryggere og mer fredfulle steder å leve, dersom disse to punktene hadde vært tilfelle de siste 50 årene.

Tanker?

Anonymous poster hash: 857c1...52e

Fullstendig enig. Det er jo helt åpenbart.

I tillegg ville kanskje islam - i et slikt scenario - allerede ha påbegynt sin egen renessanse (slik kristendommen gjorde for noen hundre år siden). Eksil-muslimer er jo typisk mer fromme enn Ayatollahen selv, og vestlig innblanding i muslimske staters interne affærer er ikke akkurat noe som fremskynder noen liberaliseringsprosess heller.

Endret av Salvesen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at siden jeg ikke bor i Oslo eller en annen storby er det ikke så stor sannsynlighet for at hverken jeg eller familie vil bli drept.



Anonymous poster hash: 5dc21...b6c
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mon tro hvordan Europa, Nord-Amerika og hele vesten hadde vært dersom man de siste 50 årene:

1. Aldri hadde tatt inn så mye som en eneste ikke-vestlig innvandrer.

2. Aldri hadde blandet seg i noe av det som hadde skjedd utenfor den vestlige verden.

Jeg tror Europa, USA og Canada hadde vært tryggere og mer fredfulle steder å leve, dersom disse to punktene hadde vært tilfelle de siste 50 årene.

Tanker?

Anonymous poster hash: 857c1...52e

Det kan godt hende vi hadde vært tryggere, men jeg mener at det ikke er riktig å bare se på alt det grusomme som skjer andre steder i verden.

Litt som blir gjort nå angående IS slakting og tortureringer...

Vi gjør veldig rett i å ta inn ikke-vestlige flyktninger, og det er ofte viktig å blande seg inn. Kanskje ikke like hyppig som USA, men jeg mener det er viktig å hjelpe. Det er vår plikt som medmennesker.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner meg litt engstelig på vegne av slekt og venner rundt omkring i storbyene.



Anonymous poster hash: 016c5...fa8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd!

Anonymous poster hash: e283a...9b1

Jeg og, har utviklet angst av alle disse truslene og får drit vondt i magen når jeg skal ut å gå i Oslo om kvelden :(

Anonymous poster hash: 7a6b8...166

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det blitt av alle de som kalte oss redde for dumme fordi vi frykter lignende ting her? Slikt er helt usannsynlig i Norge, var det ikke det dere sa?

Anonymous poster hash: 36ba5...e3d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg litt engstelig på vegne av slekt og venner rundt omkring i storbyene.

Anonymous poster hash: 016c5...fa8

Vet! Jeg har baby, mannen min, HELE familien og venner som bor og jobber i Oslo, blir helt paralysert av slike trusler. Faen!

Anonymous poster hash: 7a6b8...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...