Gå til innhold

Hvor finner man intelligente og rasistiske kvinner?


Jus sanguinis

Anbefalte innlegg

Det som er litt trist med rasehygienikere er at de ofte har masse meninger og forslag, men når jeg spør om noe konkrekt så blir det mye svada.

Blander man neger og hvit får man ett menneske. Dette mennesket er en bedre rase enn en bare hvit eller bare neger.

Det er det rasehygienikere må forstå. Man blander raser for å gjøre rasene bedre.

Det man får er et menneske som hverken er "fugl eller fisk" og som ikke hører hjemme noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er det ikke.

Nei. Det er en elendig holdning å tro at alle fra en kultur er fæle basert på handlingene som noen få gjør. Mennesker (rasister) som ikke skjønner at mennesker av andre "raser" er like mye individer som seg selv er ikke intelligente.

Nekter du for at lyse mennesker blir raskere solbrent enn mørke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Jeg er litt sånn. Er ikke rasistisk og har mange venner fra hele verden, men er ikke en blind sosialistfitte som tror at grensene bør åpnes og feier under teppet at fremmede kulturer bringer med seg mye dritt.

Og vil ha en norsk viking mann.

Men det kan man jo ikke si da, da er man rasist...om jeg hadde vært pakkis og ville hatt pakkis,ann så er det ikke et problem, da er det jo fullt forståelig, men jeg er jo hvit da så....

"I'm a proud black woman" said the black woman

"I'm a proud asian woman"said the asian woman

"I'm a proud lesbian" said the lesbian woman

"I'm a proud latina"said the latin american woman

"I'm a proud white woman"said the racist....

Hvor gammel er De? Har De barn? Bruker De narkotika? Har De god filmsmak? Hva mener De om analsex? Blir De tent av menn med liten penis og kulemage? Kommer De fra et møblert hjem med samboende foreldre?

Mvh.

Cornelius Salvesen

Endret av Salvesen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I oldtiden var ikke folk så rasistiske. Det var f.eks. bare å få deg et egyptisk navn, flytte til Egypt og da var du egypter.

Anonymous poster hash: b7f2c...1de

HA! Det er det dummeste jeg har hørt. Kilder takk? Egypt ble tatt med sverdet for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 6427b...048

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er De? Har De barn? Bruker De narkotika? Har De god filmsmak? Hva mener De om analsex? Blir De tent av menn med liten penis og kulemage? Kommer De fra et møblert hjem med samboende foreldre?

Mvh.

Cornelius Salvesen

Ehm...

27,0,weed,ser bare dokumentarer,har ikke prøvd,ikke direkte nei,ja.

Haha...rareste spørsmålene idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Ehm...

27,0,weed,ser bare dokumentarer,har ikke prøvd,ikke direkte nei,ja.

Haha...rareste spørsmålene idag.

De bestod nå ihvertfall med glans!

Mvh

Cornelius Salvesen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De bestod nå ihvertfall med glans!

Mvh

Cornelius Salvesen

Jo sikkert flott det men spørsmålene har jo ingenting med om hvor intelligent/uintelligent og rasistisk/realistisk jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har sikkert sagt dette før meg i tråden, men intelligent og rasistisk er to ord som ikke passer sammen. Er man rasistisk er man ikke intelligent, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Jo sikkert flott det men spørsmålene har jo ingenting med om hvor intelligent/uintelligent og rasistisk/realistisk jeg er.

At De er intelligent og sånn passe rasistisk har man allerede fått bekreftet fra før av. Men ja, nok cock-blocking overfor trådstarter nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruce Wayne

Ja, som spørsmålet lyder lurer jeg på hvor man kan finne intelligente og rasistiske kvinner?

Vigrid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Ts ! hvorfor er du rasistisk ? Og hvorfor vil du ha en rasitisk dame? Det er jo kjemien som er viktigst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det man får er et menneske som hverken er "fugl eller fisk" og som ikke hører hjemme noe sted.

Man får et menneske som hører til jordkloden.

Alle mennesker er blandinger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde alle intelligente mennesker vært mer rasjonelle og mindre følelsesorienterte, eller mere menn og mindre kvinner, hadde man unngått slik åpenbar svada som dette. Ved å blande raser gjør man ikke rasene bedre, men tvert i mot så ødelegger man rasene.

Disse «gutmenschen» er ekstremt farlige. Hva de i virkeligheten gjør er å utrydde menneskerasene i den hensikt å fremstille seg selv som moralsk overlegne. Sagt på en annen måte representerer disse «gutmenschen» den endelige moralske løsningen, hvor verden skal befris fra den vestlige verdens moralske menneskerasedilemma ved å utrydde menneskerasene og verdens menneskerasemessige mangfold, slik at man bare står igjen med en eneste globalt sammenblandet menneskerase.

Alle mennesker er blandinger!

Jeg kan godt vedgå at vi har tre hovedraser på jorda, negere, hvite, og den mongolske rasen.

Du virker litt overtroisk er du det? Hva er det som får deg til å tro at vi vil sitte igjen med bare en eneste rase?

Og det andre jeg lurer på er hvordan rent konkret har du tenkt til å forhindre at en hvit eller neger eller en mongoler puler en neger, hvit eller en mongoler?

Svar gjerne med et par tre setninger hvordan du skal få til dette her i praksis?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nekter du for at lyse mennesker blir raskere solbrent enn mørke?

Anbefaler deg å lese "“The Apportionment of Human Diversity" (1972) av genetiker Richard Lewontin fra Harvard. Der fremkommer det bla. at det er mer enn ti ganger større genetisk variasjon innad i de såkalte "rasene" enn mellom dem. Senere forskning med bedre metoder for DNA-analyser har utelukkende kommet til samme konklusjon.Det er åpenbart galt å snakke om ulike "raser", genus eller subgenus i noen vitenskapelig sammenheng når det gjelder mennesker.

Årsaken til at enkelte medisiner fungerer på enkelte befolkningsgrupper er den samme som at enkelte grupper har lysere hud og har (eller "mangler") epikantisk fold - "knekk" i øyelokkene; Enkelte gener har mutert etter at folkegrupper skiltes ad, og disse er enten dominante, eller har øket sjansene til overlevelse, slik at de i folkegruppen uten genet døde ut. På samme måte er det enkelte medisiner som fungerer på mennesker med visse gentyper som man finner på tvers av de såkalte "rasene" dine. Men fullstendige gentester er (enda) for dyre til å gjøre genmålrettet behandling som ikke kan sees med det blotte øye særlig utbredt. Men før jeg dør, vil nok nærmest enhver behandling jeg får være tilpasset min genetiske profil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å lese "“The Apportionment of Human Diversity" (1972) av genetiker Richard Lewontin fra Harvard. Der fremkommer det bla. at det er mer enn ti ganger større genetisk variasjon innad i de såkalte "rasene" enn mellom dem. Senere forskning med bedre metoder for DNA-analyser har utelukkende kommet til samme konklusjon.Det er åpenbart galt å snakke om ulike "raser", genus eller subgenus i noen vitenskapelig sammenheng når det gjelder mennesker.

Årsaken til at enkelte medisiner fungerer på enkelte befolkningsgrupper er den samme som at enkelte grupper har lysere hud og har (eller "mangler") epikantisk fold - "knekk" i øyelokkene; Enkelte gener har mutert etter at folkegrupper skiltes ad, og disse er enten dominante, eller har øket sjansene til overlevelse, slik at de i folkegruppen uten genet døde ut. På samme måte er det enkelte medisiner som fungerer på mennesker med visse gentyper som man finner på tvers av de såkalte "rasene" dine. Men fullstendige gentester er (enda) for dyre til å gjøre genmålrettet behandling som ikke kan sees med det blotte øye særlig utbredt. Men før jeg dør, vil nok nærmest enhver behandling jeg får være tilpasset min genetiske profil.

Kanskje han tenker mer på religion, holdninger og kultur da. Jeg for eks. liker ikke muslimer veldig mye pga de ser ned på kvinner og jeg liker ikke religionen deres. Selv om jeg syns de er skikkelig deilige utseendemessig

Anonymous poster hash: 0e820...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje han tenker mer på religion, holdninger og kultur da. Jeg for eks. liker ikke muslimer veldig mye pga de ser ned på kvinner og jeg liker ikke religionen deres. Selv om jeg syns de er skikkelig deilige utseendemessig

Anonymous poster hash: 0e820...eae

Både Ungoliant og Jus sanguines har argumentert for at det finnes ulike raser.

Fornuftige og rasjonelle mennesker holder seg stort sett unna troende mennesker uansett hva slags fantasifigur de tror på. Som norsk kvinne er det selvfølgelig også fornuftig å holde seg unna troende muslimske menn fordi sjansen for at han er i stand til å fungere i et oppegående likeverdig forhold er statistisk mindre enn hvis han ikke var det. Man kan fint ha forstått at det ikke finnes ulike menneskeraser selv om man ikke er kulturrelativist. Jeg har ingen problemer med å si at en rekke kulturelt betingede ideer rundt om i verden er onde, avskyelige, menneskefiendtlige, skadelige eller uønskede i siviliserte samfunn, men jeg tror da ikke på raser av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å lese "“The Apportionment of Human Diversity" (1972) av genetiker Richard Lewontin fra Harvard. Der fremkommer det bla. at det er mer enn ti ganger større genetisk variasjon innad i de såkalte "rasene" enn mellom dem.

Anbefaler deg å lese «Keiserens nye klær» av forfatteren H.C. Andersen. Samt «1984» av forfatteren George Orwell (Sannhetsministeriet: Krig er fred, frihet er slaveri og uvitenhet er styrke).

Når gruppebaserte genetiske forskjeller mellom menneskegrupper faktisk kan dokumenteres, og får stadig mer praktisk relevans innenfor blant annet medisin, så er det åpenbart at rasefornekterne fører en ideologisk kamp mot virkeligheten.

Dette understrekes ikke minst av at den samme argumentasjonen rasefornekterne bruker mot eksistensen av rase, også kan brukes mot eksistensen av kjønn. Hvis rase ikke eksister fordi den genetiske variasjonen innad i rasene er større enn den genetiske variasjonen mellom rasene, eksisterer heller ikke kjønn ettersom den genetiske variasjonen innad i kjønnene er større enn den genetiske variasjonen mellom kjønnene.

Så nå kan alle kvinner bare gå hjem og fortelle mannen sin at deres neste barn skal han bære fram, fordi kjønn visstnok ikke eksisterer ettersom det er større genetisk variasjon kvinner imellom enn mellom menn og kvinner, og at mannen deres derfor ikke lenger kan bruke noe som ikke eksisterer som unnskyldning for at hun skal ta all svangerskapsjobben med å bringe fram deres felles barn. Nå er det hans tur! For her i huset skal det nemlig være likestilling mellom kjønnene. Øøøhh….

Høres absurd ut, ikke sant? Ja, det er nettopp fordi det er absurd! De dokumenterbare gruppebaserte genetiske forskjellen mellom menneskegrupper som danner det biologiske grunnlaget for kjønn, er nemlig høyst reell. Like reell som de dokumenterbare gruppebaserte genetiske forskjellene mellom menneskegrupper som påfallende ofte samsvarer med det vi tradisjonelt oppfatter som rase.

Det ideologiske aspektet ved rasefornektelsen blir også illustrert av Nicholas Wade – som har skrevet flere bøker om vitenskapshistorie og menneskelig evolusjon, og har en lang karriere som vitenskapsjournalist i anerkjente publikasjoner som Science, Nature og New York Times.

I sin nye bok “A Troublesome Inheritance: Genes, Race and Human History”, en kontroversiell (selvfølgelig) bok han som pensjonist nå har kunnet skrive uten å frykte for sin fremtidige karriere, advarer Wade mot en fryktkultur i [vestlig] akademia – som han kritiserer for å være livredde for å snakke om rase ut av frykt for sine egne karrierer.

Ikke minst understrekes denne akademiske fryktkulturen av oppstyret boken og kritikken mot den har skapt. En biolog fra UC Berkley, Michael Eisen, går til og med så langt som å hevde at Wade fremmer rasisme. Tenk det, en vitenskapsmann som mener det er rasistisk bare å hevde at de seneste vitenskapelige funnene av gruppebaserte genetiske forskjeller mellom mennesker gjør det fruktbart å snakke om rase. Hva slags kultur for viten og kunnskap, eller snarere mangel på sådan, vitner dette om, når man demoniseres bare for å fremme visse vitenskapelige tolkninger?

Uansett har boken til Nicholas Wade også fått mange positive tilbakemeldinger fra anerkjente kilder som Scientific American, The Wall Street Journal, Publishers Weekly og Harvard University - ved Edward O. Wilson, University Research Professor Emeritus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det å være rasist og intelligent litt selvmotsigende?

Anonymous poster hash: 7f940...c31

Neppe.

Selv om jeg ikke liker andre raser er jeg ikke uintelligent. Det er intet som er nedfelt i menneskets intelligens at man MÅ like andre raser.

Hva samfunnsmainstreamen sier har intet å bety. Følger man den er man bare en av saueflokken. Det må kunne gå an å si at man ikke liker andre raser uten å bli stemplet som dum.

Anonymous poster hash: b718f...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...