Gå til innhold

Hvor finner man intelligente og rasistiske kvinner?


Jus sanguinis

Anbefalte innlegg

Ja Wub Wub. Voldsorgier må vi nok forholde oss til i all framtid. Stephen Hawking har sagt at det er rovdyr som utvikler store hjerner og mye intelligens. Skulle i få besøk fra en annen planet, av en rase med høyere teknologi da er de rovdyr som kommer for å utrydde oss, og vi sliter, he he.

Anonymous poster hash: b7f2c...1de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi jeg er kvinne, og ikke egentlig rasist

Så utrolig synd! ;)

det naturlige for mennesket i å erobre andre folkeslag.

Anonymous poster hash: b7f2c...1de

Hvilket stiller masseinnvandringen til Norge og resten av den Vesteuropeiske verden i et annet lys enn det innvandringsliberalistene, for ikke å snakke om innvandringsdemografibenekterne, fremstiller det som.

Jeg er rasist, men det er ikke rasisme hverken å påpeke det som er i ferd med å skje eller å problematisere det som er i ferd med å skje ut i fra et norskfolkelig perspektiv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet det Jus. Jeg skjønner ikke hvorfor du må ha en dame som er helt nazi ;)

Anonymous poster hash: b7f2c...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Du kan forsette å tro på myter så mye du vil. Men myter er ikke fakta

Anonymous poster hash: 523ef...ade

Du har en svært bra diskusjonsteknikk må jeg si :)

(ja, det er ironi)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en svært bra diskusjonsteknikk må jeg si :)

(ja, det er ironi)

På den annen side bringer du ikke mye til torgs, du heller!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig synd! ;)

Hvilket stiller masseinnvandringen til Norge og resten av den Vesteuropeiske verden i et annet lys enn det innvandringsliberalistene, for ikke å snakke om innvandringsdemografibenekterne, fremstiller det som.

Jeg er rasist, men det er ikke rasisme hverken å påpeke det som er i ferd med å skje eller å problematisere det som er i ferd med å skje ut i fra et norskfolkelig perspektiv.

I london er hvite i mindretall nå faktisk. det regnes at innen 2066 så vil hvite være i mindretall i hele england. i usa vil hvite være i mindretall i 2050. i oslo vil nordmenn være en minoritet i 2050.

Samme utviklingen over hele fjøla i alle europeiske land. Spesielt hardt rammet er nederland. jeg har aldri skjønt poenget med å bytte ut en by og nasjons demografi.. For det er det som skjer når det flytter inn innvandrere i store antall til bydeler, da flytter den opprinnelige befolkningen ut fordi de føler seg fremmedgjort i sitt eget land og man ser økt kriminalitet og forfall så man blir redd for at verdien på boligen skal stupe, så settes igang en kjedereaksjon som heter "white flight"

http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/immigration/10032296/White-Britons-will-be-minority-by-2066-says-professor.html

White Britons 'will be minority' by 2066, says professor White Britons will be in the minority by 2066, an Oxford professor has claimed.

A large influx of immigrants has given the UK the fastest-rising percentage of ethnic minority and foreign-born residents of any Western nation, David Coleman’s report concluded.

The country is likely to overtake America as the Western world’s greatest ethnic and cultural melting pot if current migration trends continue, he suggested.

By 2040, the number of foreign-born and non-white residents will double, meaning they will account for a third of the population, he predicted. By 2066 they will outnumber white Britons.

Prof Coleman, a professor of demography, drew his findings from research on international population forecasts carried out for the Migration Observatory.

He said: “On current trends European populations will become more ethnically diverse, with the possibility that today’s majority ethnic groups will no longer comprise a numerical majority.”

Endret av WubWub
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

På den annen side bringer du ikke mye til torgs, du heller!

Jeg føler dessverre ikke jeg får så mye ut av å diskutere med en rasist. Beklager.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har aldri skjønt poenget med å bytte ut en by og nasjons demografi..

Jeg er helt enig med deg, og hvis du lurer så er plussen fra meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordommer er ganske interessant. I enhver annen sammenheng er en fordom noe som er erfaringsbasert. Dersom alle biler du møter har fordomsfull mot biler og deres hjulsett. Det gjør det effektivt å vite hva en bil innebærer. Når det gjelder mennesker er det ikke like lett å være så kategorisk fordi mennesker har fritt valg (en lang filosofisk fagdebatt, determinisme osc.). Raseforskning ble effektivt uglesett og etisk umulig etter WW2. Likevel er det historiske tendenser som kan tyde på at større mer generelle tall om intelligens i befolkningen er reellt. Hvorfor har aldri afrikanere fått til noe? At det er den hvite manns skyld begynner å bli en sen unnskyldning. Hvorfor får Japanere, koreanere og kinesere til så mye bra? De har verdens eldste siviliserte kulturer. En kan jo vitenskapelig sett ikke utelukke intelligens. Det er uvitenskapelig å droppe variabler fordi de kan være upopulære. Det er et eksempel som beviser at "forskning" ikke alltid er All That. Ofte er det styrte resultater, kvasiforskning. På den andre siden er det kanskje noe i det at vi har makt til å skape vår egen virkelighet gjennom politikk?

Rasisme er ikke ensbetydende med lav intelligens. Det er uvitenskapelig å hevde. Det kan faktisk være svært logisk. Etisk derimot? Forkastelig. Men vi må se at dét også er en valgt holdning, på samme måte som det går an å velge å være rasist.

Jeg vil også legge til at rasisme er et fullstendig utvannet begrep. Når ble ideologi rase? Det er på tide med et begrep som er mer logisk. Rase og ideologi er to ulike ting. Religion er noe helt annet igjen. Det er bokstavelig talt en umulighet å være rasist mot en religion f.eks.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker om jeg er for eller imot rasister?

Når jeg leser den forakten rasister blir utsatt for av antirasister så synes jeg begge leirer har sin del med trangsynt og fordomsfullhet.

Hvorfor hate rasister? Samme det vel om folk er rasister, det betyr da vel ingenting? Hvorfor skal folk mase som slike private betraktninger?

Nå sier jeg det til dere allesammen, antirasister og rasister, ikke forsøk å forandre hverandre! Den forakten dere gjengjelder til hverandre er sunn! En rasist kan hate en antirasist, og en antirasist kan hate en rasist? Hvorfor ikke? Er dere ikke bare mennesker?

Begynn heller å gi litt mer faen, drit i om folk er rasister og rasistene må begynne å drite i om folk liker å blande raser. Gjør heller selv hva du liker best!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder mennesker er det ikke like lett å være så kategorisk fordi mennesker har fritt valg (en lang filosofisk fagdebatt, determinisme osc.).

Nettopp! Fri vilje er høyreideologisk svada fullstendig uten røtter til virkeligheten!

Raseforskning ble effektivt uglesett og etisk umulig etter WW2.

Hvilket er hva såkalt Anti-Rasisme hviler på.

Likevel er det historiske tendenser som kan tyde på at større mer generelle tall om intelligens i befolkningen er reellt. Hvorfor har aldri afrikanere fått til noe? At det er den hvite manns skyld begynner å bli en sen unnskyldning. Hvorfor får Japanere, koreanere og kinesere til så mye bra? De har verdens eldste siviliserte kulturer. En kan jo vitenskapelig sett ikke utelukke intelligens. Det er uvitenskapelig å droppe variabler fordi de kan være upopulære. Det er et eksempel som beviser at "forskning" ikke alltid er All That. Ofte er det styrte resultater, kvasiforskning.

Nettopp!

På den andre siden er det kanskje noe i det at vi har makt til å skape vår egen virkelighet gjennom politikk?

I så fall er det at vi benekter den rasemessige virkeligheten.

Etisk derimot? Forkastelig. Men vi må se at dét også er en valgt holdning, på samme måte som det går an å velge å være rasist.

Hvorfor er det forkastelig å representere virkeligheten, dersom rasemessige forskjeller viser seg å være virkelig?

Her demonstrerer du den liberale forvirringen. På den ene siden er du kondisjonerte til å være en del av «de gode», men på den andre siden ser du «de onde». Eller som noen kanskje ville si, du ønsker å være på de godes side (her underforstått anti-rasistenes side).

Det er bokstavelig talt en umulighet å være rasist mot en religion f.eks.

Liberalistene ønsker selvfølgelig det, men i virkeligheten er rase og religion tett sammenvevd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det å være rasist og intelligent litt selvmotsigende?

Anonymous poster hash: 7f940...c31

Nei.

Anonymous poster hash: 279da...c50

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp! Fri vilje er høyreideologisk svada fullstendig uten røtter til virkeligheten!

Hvilket er hva såkalt Anti-Rasisme hviler på.

Nettopp!

I så fall er det at vi benekter den rasemessige virkeligheten.

Hvorfor er det forkastelig å representere virkeligheten, dersom rasemessige forskjeller viser seg å være virkelig?

Her demonstrerer du den liberale forvirringen. På den ene siden er du kondisjonerte til å være en del av «de gode», men på den andre siden ser du «de onde». Eller som noen kanskje ville si, du ønsker å være på de godes side (her underforstått anti-rasistenes side).

Liberalistene ønsker selvfølgelig det, men i virkeligheten er rase og religion tett sammenvevd.

Det som er litt morsomt er at du faktisk ikke greier å se at du er av samme rase som en mørkhudet person. Du er like mye homo sapiens som alle andre mennesker her på jord. Den dagen du greier å ta av skylappene dine og se at under huden din så er du av samme kjøtt og blod som alle andre så vil du ikke være rasist lengre.

Anonymous poster hash: 4fa8f...04e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil kun være sammen med hvit nordmann, som har gener langt tilbake. Rett og slett for å føre en ren slekt videre. Er sammen med en nå, tidligere medlem av gamle boot Boys som igjen holder på å nyetablere seg i Norge.vi har stiftet familie. Jeg er dritt lei av alle som blir sluppet inn i landet uten grunn og som krever og følge sin religion og vi nordmenn kan ikke si dem i mot, da blir man automatisk en rasist. De fleste i familien min er sterkt imot innvandring.

Anonymous poster hash: 38bbe...510

Gratulerer! :roll:

Boot boys er jo selve inkarnasjonen på mindre intelligente mennesker. I tillegg til å være rasister, så gikk de ikke av veien for å trakassere og terrorisere heilnorske nordmenn, hvis de gjorde noe de var uenig i.

Jeg var gift med en profilert politiker, og etter et tv-intervju, ble vi terrorisert av Arne Myrdahl og Boot boys i månedsvis. Telefonterror, trusler, tagging av hakekors på husveggen vår, døde dyr og avføring i postkassa, for å nevne noe. I flere av telefonene vi mottok fra dem, truet de min 4-årige sønn hvis det var han som tok telefonen. Jeg var høygravid og måtte ha politibeskyttelse mens mannen min var ute og reiste.

Flott og intelligent mann du har fått deg, det får en si. Fy f*'n for pakk! De skulle vært buret inne alle som en.

For meg er intelligent og rasist fullstendig selvmotsigende. Bare uintelligente mennesker mener at en rase er bedre enn en annen. For øvrig er det bare en rase, og det er menneskerasen.

Anonymous poster hash: 16f8e...d8d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :roll:

Boot boys er jo selve inkarnasjonen på mindre intelligente mennesker. I tillegg til å være rasister, så gikk de ikke av veien for å trakassere og terrorisere heilnorske nordmenn, hvis de gjorde noe de var uenig i.

Jeg var gift med en profilert politiker, og etter et tv-intervju, ble vi terrorisert av Arne Myrdahl og Boot boys i månedsvis. Telefonterror, trusler, tagging av hakekors på husveggen vår, døde dyr og avføring i postkassa, for å nevne noe. I flere av telefonene vi mottok fra dem, truet de min 4-årige sønn hvis det var han som tok telefonen. Jeg var høygravid og måtte ha politibeskyttelse mens mannen min var ute og reiste.

Flott og intelligent mann du har fått deg, det får en si. Fy f*'n for pakk! De skulle vært buret inne alle som en.

For meg er intelligent og rasist fullstendig selvmotsigende. Bare uintelligente mennesker mener at en rase er bedre enn en annen. For øvrig er det bare en rase, og det er menneskerasen.

Anonymous poster hash: 16f8e...d8d

Jeg er helt enig.

Anonymous poster hash: 4fa8f...04e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg har ikke noe i mot integrerte "utlendinger", men de ser jeg på som norske, men innvandrere som oppfører seg som stereotypiske tåper fra sitt "slag" har jeg ikke så mye til overs for. Ville heller aldri vært sammen med en typisk utlending. Og om du sier: "hva om du møter en og dere har det kjempefint sammen??!", så hadde ikke det skjedd, for jeg har mer selvinnsikt enn det. I tillegg er jeg i hovedsak bare tiltrukket av vestlige menn, eller utseende til en vanlig vestlig mann.

Selv om jeg kan se at en, for eksempel, afrikansk mann har et pent ansikt og er objektivt kjekk er det ikke noe jeg blir tiltrukket av uansett, og ser ikke noe seksuelt i personen. Vanskelig å forklare, men blir det samme som en venninne da, jeg ser jo utseende hennes, men ikke noe mer enn det :)

Anonymous poster hash: ab272...5aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Såkalte "rasister" kan godt være svært intelligente, da de er blandt de i samfunnet som ser de negative sidene med masseinnvandring. Å være "rasist" handler ikke om å hate alle andre raser, eller å mene at alle er idioter, men man mener at så mange av de ikke passer i samfunnet vår at man vil ikke ta sjansen på at man får de få som er oppegående.



Anonymous poster hash: 0829e...cef
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forøvrig sluttet å kalle det rasisme. Jeg kaller det å være politisk ukorrekt å ikke skulle omfavne og ønske alle velkommen hit til hele verdens sosialkontor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok vanskelig. De fleste intelligente mennesker er ikke rasister vil jeg tro!

Flere intelligente mennesker tror på mye rart, som at jøder stod bak 11. september. At man et intelligent er ikke til hinder for å tro og mene noe om ting utenfor eget fagfelt som egentlig er helt bak mål. Det er synd, verden hadde vært et mye bedre sted hvis intelligente mennesker alltid var rasjonelle.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...