Gå til innhold

Hvor finner man intelligente og rasistiske kvinner?


Jus sanguinis

Anbefalte innlegg

Rasisme baserer seg på konklusjoner av observasjoner som er forenklede og feilaktige. Verden er ikke så enkel, men det er mye enklere å gjøre den om til "svarte har større penis og asiatere er mest intelligente" enn å orke å bry seg med sosiologiske, kulturelle, politiske og historiske faktorer. Slikt er så pes.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEG FANT EN TIL DEG, TS!!!! :biggrin:



Anonymous poster hash: 93685...741
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasisme baserer seg på konklusjoner av observasjoner som er forenklede og feilaktige. Verden er ikke så enkel, men det er mye enklere å gjøre den om til "svarte har større penis og asiatere er mest intelligente" enn å orke å bry seg med sosiologiske, kulturelle, politiske og historiske faktorer. Slikt er så pes.

Ja, for å forholde seg til den biologiske virkeligheten er jo så kjedelig. Da er det så mye mer spennende å presentere virkeligheten som så komplisert og uforståelig at man kan forme den akkurat slik man ønsker den skal være.

I virkeligheten, dog, er det vitenskapelig sett svært usannsynlig at det ikke finnes biologiske gruppeforskjeller mellom mennesker som i praksis utgjør det vi i dag oppfatter som rase.

Ikke minst lever allerede du og dine politisk korrekte likesinnede i en foreldet ideologisk boble. I dag kan man for eksempel analysere en del av et menneskeskjellett, og med hundre prosent nøyaktighet fastslå om det tilhørte en neger eller en av den europeiske rase. I dag eksisterer også hjertemedisinen Bidil- som bare virker på negere. Og sånn fortsetter utviklingen hele tiden, med stadig flere skritt som i stadig større grad beviser eksistensen av menneskeraser.

Fremtiden tilhører raseanerkjennerne , ikke rasefornekterne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som spørsmålet lyder lurer jeg på hvor man kan finne intelligente og rasistiske kvinner? Jeg begynner å bli drittlei politisk korrekte kvinner. Det ville vært herlig forfriskende med en kvinne som ikke bare bevisst unnlater å innlede et forhold til en rasefremmed, men som også innrømmer at hun heller ikke ønsker å gjøre det.

Så hvor finner man egentlig intelligente og rasistiske kvinner i Norge i dag? Gjemmer de seg alle sammen? Etter flere tiår med feminisme skulle man tro at i hvert fall enkelte kvinner var blitt tøffe og selvstendige nok til i hvert fall privat å utfordre det politisk korrekte tankehegemoniet. Så hvor er dere?

Vil selvsagt aldri innlede et forhold til en mann som ikke er hvit, eller som er muslim. Men vil ikke påstå jeg er rasistisk av den grunn, det handler om preferanser og tiltrekning - og jeg blir kun seksuelt tiltrukket av hvite menn, og så har jeg selvsagt ikke respekt for noen som tilhører verdens dummeste religion, islam.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intelligent og rasistisk? Går det an?

Det går helt fint. Intelligente mennesker er utrolig flinke til å rasjonalisere, og de kan derfor ha skikkelig idiotiske meninger, som de selv føler er jævla bra fordi den smarte hjernen dems har greid å finne opp "unnskyldninger" og på en måte lurt seg selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror omtrent halvparten av den kvinnelige befolkningen bryr seg mer om sitt eget folk, eller europeere generelt sett, og ønsker å bevare landene for dem. Om det er det du mener.

Så var man i gang igjen. Du kjære bitre norske mann; ikke bli en bitterpikk fordi du kun klarer å ha en samtale med en kvinne når du er full og en innvandrer sjarmerer henne i senk uten så mye drikke innabords. Ikke bli en bitterpikk fordi du mangler samtaleemner mens en annen har mye å prate om. Jobb litt med deg selv så slipper du å bruke slike hersketeknikker.

Anonymous poster hash: ad802...89a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for å forholde seg til den biologiske virkeligheten er jo så kjedelig. Da er det så mye mer spennende å presentere virkeligheten som så komplisert og uforståelig at man kan forme den akkurat slik man ønsker den skal være.

I virkeligheten, dog, er det vitenskapelig sett svært usannsynlig at det ikke finnes biologiske gruppeforskjeller mellom mennesker som i praksis utgjør det vi i dag oppfatter som rase.

Ikke minst lever allerede du og dine politisk korrekte likesinnede i en foreldet ideologisk boble. I dag kan man for eksempel analysere en del av et menneskeskjellett, og med hundre prosent nøyaktighet fastslå om det tilhørte en neger eller en av den europeiske rase. I dag eksisterer også hjertemedisinen Bidil- som bare virker på negere. Og sånn fortsetter utviklingen hele tiden, med stadig flere skritt som i stadig større grad beviser eksistensen av menneskeraser.

Fremtiden tilhører raseanerkjennerne , ikke rasefornekterne.

Når ble mennesker inndelt i raser? Er du Doberman da?

Anonymous poster hash: ad802...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Freakingawesome

TS, hvis det er deg på profilbildet så diskuterer jeg gjerne rasisme med deg på tomannshånd med en flaske vin :laugh:

Helt seriøst, så blir ordet "rasisme" ekstremt mye misbrukt her til lands. Man kan ikke si noe som helst om noen fra et annet land/kultur som kan tolkes som negativt, for da kommer rasistpolitiet og begynner å hyle og skrike. :frustrert: Alle diskusjoner om innvandring, kulturforskjeller, språk osv blir bare trumfet igjennom og avsluttet med rasismekortet.. Man kan aldri vinne en diskusjon mot en antirasist, ihvertfall ikke uten at noen blir pottesure :roll:. Spør du meg, så er det de som er dumme.. Det er de som fremhever og peker på forskjellene i samfunnet og setter folk i bås fremfor å bare godta at alle er individer, og at det finnes rasshøl i alle farger, nasjonaliteter og kulturer.

Å tro at alle mennesker er like, har like verdier og bør behandles likt på kryss av kulturforskjeller er så naivt at jeg kan ikke få sagt det engang. :eeeh:

Hear Hear!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere intelligente mennesker tror på mye rart, som at jøder stod bak 11. september. At man et intelligent er ikke til hinder for å tro og mene noe om ting utenfor eget fagfelt som egentlig er helt bak mål. Det er synd, verden hadde vært et mye bedre sted hvis intelligente mennesker alltid var rasjonelle.

Det kan være svært så rasjonelt å være rasist. Nazistene utryddet folk på en veldig rasjonell måte. Jeg skjønner poenget ditt, men det er jo ikke så enkelt dessverre. Rasjonalitet er ikke svart-hvitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være svært så rasjonelt å være rasist. Nazistene utryddet folk på en veldig rasjonell måte. Jeg skjønner poenget ditt, men det er jo ikke så enkelt dessverre. Rasjonalitet er ikke svart-hvitt.

Men den nazistiske ideologien i deg selv er ikke rasjonell. Det er en grunn til at vitenskapsmenn sluttet å måle hodet fra drøssevis av vinkler for å se hvor intelligent du var. Rasjonaliserer man for mye, blir ikke resultatet så rasjonelt. Nettopp rasjonalisering er det som gjør at intelligente mennesker er veldig gode til å forsvare standpunkt de har inntatt selv om de er gale.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for å forholde seg til den biologiske virkeligheten er jo så kjedelig. Da er det så mye mer spennende å presentere virkeligheten som så komplisert og uforståelig at man kan forme den akkurat slik man ønsker den skal være.

I virkeligheten, dog, er det vitenskapelig sett svært usannsynlig at det ikke finnes biologiske gruppeforskjeller mellom mennesker som i praksis utgjør det vi i dag oppfatter som rase.

Ikke minst lever allerede du og dine politisk korrekte likesinnede i en foreldet ideologisk boble. I dag kan man for eksempel analysere en del av et menneskeskjellett, og med hundre prosent nøyaktighet fastslå om det tilhørte en neger eller en av den europeiske rase. I dag eksisterer også hjertemedisinen Bidil- som bare virker på negere. Og sånn fortsetter utviklingen hele tiden, med stadig flere skritt som i stadig større grad beviser eksistensen av menneskeraser.

Fremtiden tilhører raseanerkjennerne , ikke rasefornekterne.

Det er bare i din verden det må være enten/eller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare i din verden det må være enten/eller.

Det som er litt trist med rasehygienikere er at de ofte har masse meninger og forslag, men når jeg spør om noe konkrekt så blir det mye svada.

Blander man neger og hvit får man ett menneske. Dette mennesket er en bedre rase enn en bare hvit eller bare neger.

Det er det rasehygienikere må forstå. Man blander raser for å gjøre rasene bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er litt trist med rasehygienikere er at de ofte har masse meninger og forslag, men når jeg spør om noe konkrekt så blir det mye svada.

Blander man neger og hvit får man ett menneske. Dette mennesket er en bedre rase enn en bare hvit eller bare neger.

Det er det rasehygienikere må forstå. Man blander raser for å gjøre rasene bedre.

Hadde alle intelligente mennesker vært mer rasjonelle og mindre følelsesorienterte, eller mere menn og mindre kvinner, hadde man unngått slik åpenbar svada som dette. Ved å blande raser gjør man ikke rasene bedre, men tvert i mot så ødelegger man rasene.

Disse «gutmenschen» er ekstremt farlige. Hva de i virkeligheten gjør er å utrydde menneskerasene i den hensikt å fremstille seg selv som moralsk overlegne. Sagt på en annen måte representerer disse «gutmenschen» den endelige moralske løsningen, hvor verden skal befris fra den vestlige verdens moralske menneskerasedilemma ved å utrydde menneskerasene og verdens menneskerasemessige mangfold, slik at man bare står igjen med en eneste globalt sammenblandet menneskerase.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare i din verden det må være enten/eller.

Nei, slik er det i verdenen til alle som driver med ekte vitenskap, og ikke kvasivitenskap hvor man aldri kommer fram til konkrete bevis, men likevel kaller det som i realiteten er ideologi for vitenskap akkurat som om de kan trumfe den ekte vitenskapen.

Du er som tatt rett ut av hjernevask, fjernsynsprogramserien til Harald Eia, og det sier det aller meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være svært så rasjonelt å være rasist. Nazistene utryddet folk på en veldig rasjonell måte. Jeg skjønner poenget ditt, men det er jo ikke så enkelt dessverre. Rasjonalitet er ikke svart-hvitt.

På den annen side er det ikke spesielt rasjonelt å feste en automatisk kobling mellom rasisme, slik det er definert at Kunnskapsforlagets norske ordbok, og utryddelse av andre folkeslag. Selv ikke nazisme er det spesielt rasjonelt å feste ved en automatisk kobling til utryddelse av andre folkeslag. Så svart/hvit er det ikke.

For eksempel er nasjonalsosialisten og frontkjemperen Per Immerslund, og det Quisling-kritiske miljøet rundt tidsskriftet Ragnarokk, et godt eksempel på det. De reagerte svært negativt på Hitler og Stalins vennskapspakt og blitzkrigen mot Polen syv dager senere. Et slikt overfall på en annen nasjon var for dem, sterkt preget av Völkischbevegelsen som de var, en krenkelse av nasjonalsosialismens grunnide om det enkelte folks selvbestemmelse.

Med andre ord kan du godt være både rasist, nazist og medlem av Nasjonal Samling uten å ville utrydde andre folkeslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er et ganske omstridt emne.

Det finnes en rekke forskere (altså intelligente) som har fokusert endel på rase-separering, hvor den "sterke" rasen må holde seg unna de andre. Dette er for det meste basert på teorier, religiøse meninger, og et lite snev av nasjonalisme (ettersom jeg ALDRI har hørt en forsker si at sin egen rase er den svake...).

Det som er ganske omstridt er om denne rase-teorien er sann. Mennesket må ha samleie utenfor sin familie for å unngå sykdommer/skader som kommer hvis genene er for like. Mennesket trenger da altså å få et barn med en som er forskjellig enn en selv (genetisk sett), og da blir samleie mellom raser sett på som litt mer positivt.

Jeg tror det som er problemet her er kultur, og ikke rase. En mann av arabisk opprinnelse som vokste opp i Island er nok mer passet den Islandske kulturen, enn en Islandsk mann som vokste opp i Lebanon.

Anonymous poster hash: bb320...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesket må ha samleie utenfor sin familie for å unngå sykdommer/skader som kommer hvis genene er for like. Mennesket trenger da altså å få et barn med en som er forskjellig enn en selv (genetisk sett), og da blir samleie mellom raser sett på som litt mer positivt.

Anonymous poster hash: bb320...b0c

Det er det reneste tøv av man må raseblande for å unngå innavl. Det holder i massevis at to nabobygder i innerste Jokkmokk eller to nabostammer i ytterste Amazonas utveksler ektefeller. Da blir rasefremmed masseinnvandring overfor et etnisk homogent og moderne land på fire millioner innbyggere, for å unngå innavl, som å skyte spurv med interkontinentale atomstridshoderaketter.

Dessuten er det mer positivt med et menneskerasemessig mangfold i forhold til sykdom og menneskeartens overlevelse, da ulike menneskeraser har ulik forekomst av og ulik motstandskraft mot diverse sykdommer. For eksempel tyder det på at genetikk er en medvirkende årsak til at meksikanere og latin-amerikanere har en betydelig høyre forekomst av diabetes enn den europeiske og/eller europeiskættede befolkningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som spørsmålet lyder lurer jeg på hvor man kan finne intelligente og rasistiske kvinner? Jeg begynner å bli drittlei politisk korrekte kvinner. Det ville vært herlig forfriskende med en kvinne som ikke bare bevisst unnlater å innlede et forhold til en rasefremmed, men som også innrømmer at hun heller ikke ønsker å gjøre det.

Så hvor finner man egentlig intelligente og rasistiske kvinner i Norge i dag? Gjemmer de seg alle sammen? Etter flere tiår med feminisme skulle man tro at i hvert fall enkelte kvinner var blitt tøffe og selvstendige nok til i hvert fall privat å utfordre det politisk korrekte tankehegemoniet. Så hvor er dere?

Jeg er litt sånn. Er ikke rasistisk og har mange venner fra hele verden, men er ikke en blind sosialistfitte som tror at grensene bør åpnes og feier under teppet at fremmede kulturer bringer med seg mye dritt.

Og vil ha en norsk viking mann.

Men det kan man jo ikke si da, da er man rasist...om jeg hadde vært pakkis og ville hatt pakkis,ann så er det ikke et problem, da er det jo fullt forståelig, men jeg er jo hvit da så....

"I'm a proud black woman" said the black woman

"I'm a proud asian woman"said the asian woman

"I'm a proud lesbian" said the lesbian woman

"I'm a proud latina"said the latin american woman

"I'm a proud white woman"said the racist....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som spørsmålet lyder lurer jeg på hvor man kan finne intelligente og rasistiske kvinner? Jeg begynner å bli drittlei politisk korrekte kvinner. Det ville vært herlig forfriskende med en kvinne som ikke bare bevisst unnlater å innlede et forhold til en rasefremmed, men som også innrømmer at hun heller ikke ønsker å gjøre det.

Så hvor finner man egentlig intelligente og rasistiske kvinner i Norge i dag? Gjemmer de seg alle sammen? Etter flere tiår med feminisme skulle man tro at i hvert fall enkelte kvinner var blitt tøffe og selvstendige nok til i hvert fall privat å utfordre det politisk korrekte tankehegemoniet. Så hvor er dere?

Her er jeg!

Jeg kan innrømme at jeg er rasistisk innenfor rimelighetens grenser. Jeg mener ikke at noen er "bedre" enn andre, men jeg mener helt klart at evolusjonen har tilpasset oss mennesker til bestemte klima, kosthold og oppgaver. Det vil alltid være "best" å være så godt genetisk tilpasset omgivelsene som mulig. Vi nord-germanere er derfor "best" her i Norge.

Å flytte etniske grupper over halve jorda er etter min mening galskap! Vi ødelegger naturen så drastisk at det er til å gråte av. I tillegg er det vestlige samfunnet skapt av og for oss hvite europeere, så folk fra andre kontinent vil aldri klare seg like godt som oss i vårt samfunn og område. Det som er viktige egenskaper i Europa er forskjellig fra hva som er viktige egenskaper i Afrika. Det burde være common sense!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...