Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ikke særlig overasket at butikken gikk i grus. Å drive butikk er hardt arbeid, så kan ikke ligge på latsiden akkurat. Burde uten tvil hatt lavere priser, men virket ikke som hun jobbet så hardt. Jeg har sett flere starte butikk i byen jeg er fra og alke har endt opp med å legge ned butikken. LAR tok seg vann over hodet. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har ikke sett barna sine på over 1 år. Så får man møte de, og alt må ut på insta. Snakk om å være mest opptatt av fasade

Endret av LilleKlump
Skrivefeil
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.8.2018 den 7.09, Sol79 skrev:

Så unødvendig at hun som stemor må dele så mange snapper av at de er med barna.

Uffda.Så STEmor skal ikke få dele bilder av barna (deling av bilder av barn i SoMe er en annen debatt)? Helvetes damer altså, som har så i mot STEmødre.

Og alle, og da mener jeg ALLE, relasjoner mellom mennesker er mye mer enn svart-hvitt. Det er komplekst, og kun de som er involvert har det hele og fulle bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Malika skrev:

Uffda.Så STEmor skal ikke få dele bilder av barna (deling av bilder av barn i SoMe er en annen debatt)? Helvetes damer altså, som har så i mot STEmødre.

Og alle, og da mener jeg ALLE, relasjoner mellom mennesker er mye mer enn svart-hvitt. Det er komplekst, og kun de som er involvert har det hele og fulle bilde.

Når biologisk mor som har den daglige omsorgen ikke deler barna i SoMe, så syns jeg det er helt hårreisende at stemor som tilsynelatende har en samværshelg i året gjør det. Det samme gjelder faren, men da jeg skrev innlegget mitt hadde jeg kun sett det LAR la ut på sin instastory.

Jeg har ingenting i mot stemødre om det er det du sikter til.

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.8.2018 den 12.47, Aurora** skrev:

Det legges ut på snap for å vise folket at jo JAR er en god pappa og har kontakt med barna 🙄

Er vel ikke så rart det akkurat , når detstadig nevnes at han ikke har det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Orly skrev:

Er vel ikke så rart det akkurat , når detstadig nevnes at han ikke har det.

Og da skal barna brukes som bevis til offentligheten? Det viser ikke akkurat god dømmekraft og ansvarlighet. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ikke har sett barna sine på to år, så er det vel viktig å dokumentere at man endelig møtes, for å ikke fremstå som det man egentlig er: en deadbeat dad.

Spesielt dette tatt i betraktning: https://www.google.no/amp/s/www.sporten.com/bunnen-er-nadd-trekker-meg-unna-alt-og-alle/amp/

Endret av Hummingbird2
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de har barna så lite (sånn 1 ganger i året eller noe?) Så synes ikke jeg LAR blir stemor, men bare kona til pappa. Hvem er ho til å legge ut bilde av de på SoMe? Hadde ikke likt det om jeg var Maria.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Ser ut som det jobbes med salg av hus i Ålesund? Veldig profesjonelle bilder på insta som tyder på bilder til salgsannonse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, bonsaijenta skrev:

Har han så lite penger at han ikke lenger kan cashe ut dette beløpet? 

Hvor har pengene tatt veien? 

Det er det beløpet, som med stor sannsynlighet gjelder ubetalt barnebidrag gjennom NAV internasjonal, samt over 400.000 kr som han har stjålet fra barnas konto som han ble dømt i Tingretten til å betale tilbake. Så han skylder jo da rundt regnet en million til barna i utlandet. 

Endret av Rosalie
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...