Vikinggirl Skrevet 9. mars 2017 #641 Del Skrevet 9. mars 2017 11 minutter siden, Mumua skrev: Kone nr 2 postet akkurat en forklarende instagram-post ang skilsmissen og hvordan hun forsørger seg. He He.... godt hun følger med her 😉👋🏼 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumua Skrevet 9. mars 2017 #642 Del Skrevet 9. mars 2017 2 minutter siden, Vikinggirl skrev: He He.... godt hun følger med her 😉👋🏼 Det gjør de visst hele gjengen, Kvinneguiden er virkelig blitt satt på kartet Tipper de fleste som blir omtalt her inne er innom daglig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissDesiree Skrevet 9. mars 2017 #643 Del Skrevet 9. mars 2017 16 minutter siden, Mumua skrev: Kone nr 2 postet akkurat en forklarende instagram-post ang skilsmissen og hvordan hun forsørger seg. Hva heter hun på insta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumua Skrevet 9. mars 2017 #644 Del Skrevet 9. mars 2017 1 minutt siden, MissDesiree skrev: Hva heter hun på insta? mariaelondon tror jeg det var. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthe75 Skrevet 10. mars 2017 #645 Del Skrevet 10. mars 2017 Er det bare meg, eller blir det litt rart når en tråd om kone nr 3, begynner å handle mest om kone nr 2? Hvordan går det med babydrømmen til LA og JAR? I den ene episoden av Bloggerne ble det gjort et nummer ut av mange var gravide/ hadde babyer rundt henne, og at hun kjente litt på det. Hun nevnte også at hun trodde kroppen hennes ikke var helt i modus for å bli gravid, og at kroppen ble gravid når den var klar for det. Det er en stund siden innspillingen, så hun kan jo faktisk være gravid nå 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 10. mars 2017 #646 Del Skrevet 10. mars 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner og omtale av barn. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hysj Skrevet 11. mars 2017 #647 Del Skrevet 11. mars 2017 Hva slags hunderase er den hunden som LA gikk på tur med i Bloggerne i torsdagsepisoden? Den hunden var jo bare sååå nydelig!!! Fikk lyst til å gå inn i skjermen og kose med den, så skjønn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 11. mars 2017 #648 Del Skrevet 11. mars 2017 1 minutt siden, hysj skrev: Hva slags hunderase er den hunden som LA gikk på tur med i Bloggerne i torsdagsepisoden? Den hunden var jo bare sååå nydelig!!! Fikk lyst til å gå inn i skjermen og kose med den, så skjønn!!! De har to. Vil tro den ene enten er en chihuahua som er en smule overvektig og ikke står til rasestandard, eller en chihuahuamix. Den andre er en pomeranian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hysj Skrevet 11. mars 2017 #649 Del Skrevet 11. mars 2017 4 minutter siden, Gia_ skrev: De har to. Vil tro den ene enten er en chihuahua som er en smule overvektig og ikke står til rasestandard, eller en chihuahuamix. Den andre er en pomeranian Åja, jeg fulgte visst ikke helt med på hvor mange hunder det fantes, jeg ble litt betatt av den hunden hun satt med på sofaen, som jeg trodde var den samme som hun gikk tur med? Men det var hunden i sofaen jeg mente Den var bare så søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borifrankrike Skrevet 11. mars 2017 #650 Del Skrevet 11. mars 2017 Hvis hun har en innadvendt personlighet, så er det forståelig at hun blir sliten av å ha mange mennesker rundt seg. Jeg er innadvendt, og blir kjempesliten av sosiale settinger og av å jobbe med kunder. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hysj Skrevet 11. mars 2017 #651 Del Skrevet 11. mars 2017 3 minutter siden, jentefranorge skrev: Kanskje en ide å ikke jobbe i en interiør butikk da,der man jobber med og blant mange mennesker. Fins kontor jobber, eller om hun satset på bloggen (Hun oppdaterte aldri den heller ). det er helt ekstremt hvor sliten hun er... Mener du at hun bare skal gi opp drømmen sin da? Det er jo dessverre baksiden av å være så opptatt av mote og interiør som det hun er - hun må forholde seg til en hel masse mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 11. mars 2017 #652 Del Skrevet 11. mars 2017 Må innrømme jeg ikke helt skjønner hvorfor hun er med i Bloggerne? Hun blogger jo egentlig ikke. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 11. mars 2017 #653 Del Skrevet 11. mars 2017 (endret) 21 minutter siden, hysj skrev: Mener du at hun bare skal gi opp drømmen sin da? Det er jo dessverre baksiden av å være så opptatt av mote og interiør som det hun er - hun må forholde seg til en hel masse mennesker. Nei, mener ikke det. Men hvis det er drømmen så burde hun ikke klage. Jeg er ofte sliten i min jobb, men jeg elsker jobben min og klager ikke! :-) Endret 11. mars 2017 av jentefranorge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hysj Skrevet 11. mars 2017 #654 Del Skrevet 11. mars 2017 3 minutter siden, jentefranorge skrev: Nei, mener ikke det. Men hvis det er drømmen så burde hun ikke klage. Jeg er ofte sliten i min jobb, men jeg elsker jobben min og klager ikke! :-) Hun sier jo bare at hun er sliten, og selv om det sikkert er drømmejobben hennes, så tror jeg at det er sunt å få ut litt frustrasjon en gang i blant. Pleier ikke du å klage/sutre litt? Det hender at jeg gjør det, men mest fordi det kan gå i ett noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 11. mars 2017 #655 Del Skrevet 11. mars 2017 Det kan virke som hun ikke er så veldig vant med en 9 to 5 job. At det er lenge siden hun har gjort det. Siden hun blir SÅ sliten. Nå som JAR er borte, så måtte hun jo gjøre alt selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 11. mars 2017 #656 Del Skrevet 11. mars 2017 44 minutter siden, jentefranorge skrev: Kanskje en ide å ikke jobbe i en interiør butikk da,der man jobber med og blant mange mennesker. Fins kontor jobber, eller om hun satset på bloggen (Hun oppdaterte aldri den heller ). det er helt ekstremt hvor sliten hun er... Hun har neppe særlig med utdanning, og da er det ikke mange administrative stillinger man kan få. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 11. mars 2017 #657 Del Skrevet 11. mars 2017 Så trist med kvinnfolk som er avhengig av sin mann/kjæreste. Stå opp for seg selv! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 11. mars 2017 #658 Del Skrevet 11. mars 2017 1 minutt siden, Xstrella skrev: Så trist med kvinnfolk som er avhengig av sin mann/kjæreste. Stå opp for seg selv! Uten å forsvare Louise på noen måte, men hvis jeg ikke har hørt/lest feil, så kommer hun fra en ganske velstående familie. Tror neppe at hun er avhengig av sin mann økonomisk. Kanskje sosialt, men det trenger vel ikke være feil.... Spør du meg, så virker det som hun har bein i nesa! Ser ut som det er John Arne som er puddingen i det forholdet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 11. mars 2017 #659 Del Skrevet 11. mars 2017 Å? Trodde hun var fra høyblokkene på Ammerud jeg. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 11. mars 2017 #660 Del Skrevet 11. mars 2017 Tråden er ryddet for omtale av tredjeperson, avsporinger og spekulasjoner, samt svar til dette. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg