Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

JAR og moren kalte kone2 for helvete fra nord på åpen Facebook, og han følte seg mobba..... DA var det nok for meg. Sånt gjør man bare ikke når man har 2 barn sammen!! Han drev å gråt på skoler og fortalte hvor mobbet han var....mens han kaller henne helvete fra nord.... 

louise virker som er likt av mor, og så lenge mor er fornøyd så er vel familien fornøyd... 

virker dog som hun bruker mye krefter på å prøve å fremstille seg selv som noe hun ikke er... hun prøver for hardt! Leker at hun er så flott i språket og orntelig... når hun kanskje ikke er den smarteste jenta...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, marthes skrev:

JAR og moren kalte kone2 for helvete fra nord på åpen Facebook, og han følte seg mobba..... DA var det nok for meg. Sånt gjør man bare ikke når man har 2 barn sammen!! Han drev å gråt på skoler og fortalte hvor mobbet han var....mens han kaller henne helvete fra nord.... 

louise virker som er likt av mor, og så lenge mor er fornøyd så er vel familien fornøyd... 

virker dog som hun bruker mye krefter på å prøve å fremstille seg selv som noe hun ikke er... hun prøver for hardt! Leker at hun er så flott i språket og orntelig... når hun kanskje ikke er den smarteste jenta...

Det var mora som gjorde det! Ikke JA. Hun skreiv svigerdattera fra helvete. Ikke fikk han ha ungene og hun nektet å skilles. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Vikinggirl skrev:

Det var mora som gjorde det! Ikke JA. Hun skreiv svigerdattera fra helvete. Ikke fikk han ha ungene og hun nektet å skilles. 

Ved ett tidspunkt skrev de faktisk "helvete fra nord", ene skrev og to andre likte. Det er faktisk ikke greit i mine øyne, alle fire var på samme dårlige nivå...

edit; googlet for å dobbelt sjekke alt nå, hvis man skriver morens navn + helvete fra nord så har tv2 skjermdump. 

Endret av marthes
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Vikinggirl skrev:

Det var mora som gjorde det! Ikke JA. Hun skreiv svigerdattera fra helvete. Ikke fikk han ha ungene og hun nektet å skilles. 

Rett skal være rett. Var faktisk LAR som skrev hælvette fra nord. Ikke at det Berit Riise skrev er så mye bedre da. Sjarmerende gjeng det der... 

http://imgur.com/dCOenSv
http://imgur.com/5iC9ntx

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, marthes skrev:

Ved ett tidspunkt skrev de faktisk "helvete fra nord", ene skrev og to andre likte. Det er faktisk ikke greit i mine øyne, alle fire var på samme dårlige nivå...

edit; googlet for å dobbelt sjekke alt nå, hvis man skriver morens navn + helvete fra nord så har tv2 skjermdump. 

Han likte? Ja, det er jo det samme som å skrive det selv :) Man støtter gjerne sine foreldre/barn/partner, selv om de av og til går for langt :)

Årsaken til at Berit Riise (eller var det Louise Angelica?) skrev dette kjenner vi jo heller ikke :)

Endret av JackIost
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, JackIost skrev:

Han likte? Ja, det er jo det samme som å skrive det selv :) Man støtter gjerne sine foreldre/barn/partner, selv om de av og til går for langt :)

Årsaken til at Berit Riise (eller var det Louise Angelica?) skrev dette kjenner vi jo heller ikke :)

Årsaken er helt irrelevant. Det er moren til hans barn, og hennes barnebarn. Oppegående mennesker holder ikke på sånn! Snakk om å legge til rette for godt samarbeid om barna-not! 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Årsaken er helt irrelevant. Det er moren til hans barn, og hennes barnebarn. Oppegående mennesker holder ikke på sånn! Snakk om å legge til rette for godt samarbeid om barna-not! 

Jeg er med på at John Arne har vært uheldig med partnere, samt at Berit kan bli litt "mye" til tider, men det er ikke John Arnes skyld :)

Og som sagt vet vi ikke noe om årsaken til bruddet og det som har skjedd i ettertid, det kan være gode grunner til reaksjonene til LAR og Berit :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hummingbird2 skrev:

Årsaken er helt irrelevant. Det er moren til hans barn, og hennes barnebarn. Oppegående mennesker holder ikke på sånn! Snakk om å legge til rette for godt samarbeid om barna-not! 

Enig med deg

Voksne oppegående mennesker driver ikke på sånn

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ble jo sammen før det var slutt med kone nr.2 og da prøvde vel kone nr. 2 og spolere litt og nekte Krukka (JAR) skilsmisse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og ser "Bloggerne" nå, og kjenner jeg blir provosert av oppførselen til LA. Hun sutrer, sjefer og snakker skikkelig nedlatende til de rundt seg. Virker ufattelig utakknemlig. Svigerinnen er supersøt, hjertevarm, virker som en veldig herlig dame! JAR viser seg også fra en ny side, virker symatisk, omsorgsfull og jordnær. Han har virkelig vokst fra 

 

Når det gjelder drittslenignen i media om eks.2 syns jeg det er hårreisende. Uavhengig av hva som har skjedd, hvem som har oppført seg dumt osv, det er lavmål! Hun er mor til 2 av JARs barn, de må forholde seg til hverandre livet ut. JAR traff LA mens han fremdeles var gift, så jeg skjønner godt at eks.2 er bitter. Det hadde nok alle vært. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på hvor sliten hun er hele tiden...! Louise Angelica syter hele tiden i det programmet... Hun burde sjekkes av en lege! Er ikke normalt for en på 25 år 😱 Håper for Guds skyld ikke han har tenkt å få barn med henne... Tenk så sliten hun vil bli da 😜 Hun gjør en elendig figur i "Bloggerne", det egentlig helt utrolig at det går an! Bortskjemt, trøtt, kjedelig, sur og vrang er det inntrykket jeg sitter igjen med...

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Jeg reagerer på hvor sliten hun er hele tiden...! Louise Angelica syter hele tiden i det programmet... Hun burde sjekkes av en lege! Er ikke normalt for en på 25 år 😱 Håper for Guds skyld ikke han har tenkt å få barn med henne... Tenk så sliten hun vil bli da 😜 Hun gjør en elendig figur i "Bloggerne", det egentlig helt utrolig at det går an! Bortskjemt, trøtt, kjedelig, sur og vrang er det inntrykket jeg sitter igjen med...

Synes det er fint med de som tør være ærlige og viser at livet ikke alltid er en dans på roser, dette burde Louise Angelica få ros for :)

Det er MANGE som er sykelig opptatt av å fremstille seg selv og forholdet sitt som et glansbilde overfor venner/familie og på sosiale medier osv, men til tider er det selvsagt helt annerledes helt privat på "hjemmebane", og LAR sitt bidrag til å få ned glansbildehysteriet kan være viktig, dersom de det gjelder som ser på faktisk reflekterer over det :)

Endret av JackIost
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Jeg reagerer på hvor sliten hun er hele tiden...! Louise Angelica syter hele tiden i det programmet... Hun burde sjekkes av en lege! Er ikke normalt for en på 25 år 😱 Håper for Guds skyld ikke han har tenkt å få barn med henne... Tenk så sliten hun vil bli da 😜 Hun gjør en elendig figur i "Bloggerne", det egentlig helt utrolig at det går an! Bortskjemt, trøtt, kjedelig, sur og vrang er det inntrykket jeg sitter igjen med...

Kan godt hende hun er. Hun sa jo også at kroppen ikke spiller på lag med henne og ikke er klar for å få barn. Stress og eventuell hormonell ubalanse? Skjønner godt hun blir sliten. Det er en slags ond sirkel det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er veldig pen og har fint hår :) Litt mye sminke, men det er vel det hun liker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter kone nr 2? Var de gift lenge? Har liksom bare hørt om kone nr 1, jeg. Har jeg rett i at det liksom er kone nr 1 som skal være så flott på innsiden og utsiden? 

Endret av smartbimbo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, smartbimbo skrev:

Hva heter kone nr 2? Var de gift lenge? Har liksom bare hørt om kone nr 1, jeg. Har jeg rett i at det liksom er kone nr 1 som skal være så flott på innsiden og utsiden? 

http://www.tv2.no/a/5469048/ informasjon her 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, chiki skrev:

Ikke verst av både han og exen å finne seg ny partner når de har en baby på 6 måneder sammen 😟

Noen trenger sikkert mer tid, men det er da ikke noe i veien med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, JackIost skrev:

Noen trenger sikkert mer tid, men det er da ikke noe i veien med det :)

Nei alt i orden der i gården ☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...