Gjest ricecrispies Skrevet 30. januar 2018 #1021 Del Skrevet 30. januar 2018 Fin dame hun der Louise Angelica. 😳😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 30. januar 2018 #1022 Del Skrevet 30. januar 2018 7 timer siden, LilleKlump skrev: Om man ser på kjæresten til Victor Lindeløf så har hun alle de samme veskene som andre fotballfruer. Jeg tror dette et normalen, og at man ikke er golddigger av den grunn. Jeg har full sympati med ekskona i England. Tenk å sitte der med en nyfødt og ektemannen din er utro med det største ludderet I England. Og den bok han gå ut i høst for å tjene penger? Tråkke på 2 ekskoner som han har barn med og som hver dag jobber for å være gode mødre for hans barn. LAR framstår veldig umoden. Hadde hun hatt egne barn tror jeg hun hadde tenkt seg om. Denne hashtag eraseddad på instaprofilen til herr Riise, betyr det at han har mistet omsorgen? Den der er ganske stygg å slenge fra seg, når hun har vært åpen om at de sliter med å bli gravide og at det er noe hun virkelig ønsker.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 30. januar 2018 #1023 Del Skrevet 30. januar 2018 3 timer siden, Skorpion89 skrev: Er vel blitt slettet, siden hun avslører mannen sin og hele greia blir for dumt. La det ut her, men moderator slettet det. pm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 30. januar 2018 #1024 Del Skrevet 30. januar 2018 Jeez Louise, bokstavelig talt. Noe så utrolig tacky. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjelldronning Skrevet 31. januar 2018 #1025 Del Skrevet 31. januar 2018 Fy faen. Unnskyld språket mitt. Men fy faen for en drittkjerring LAR er! Er mildt sagt skjokkert over at hun skrev og la ut det innlegget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaraAvis78 Skrevet 31. januar 2018 #1026 Del Skrevet 31. januar 2018 25 minutter siden, Fjelldronning skrev: Fy faen. Unnskyld språket mitt. Men fy faen for en drittkjerring LAR er! Er mildt sagt skjokkert over at hun skrev og la ut det innlegget! Synes eksen i England virker å være ganske "drittkjerring" også 😉 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. januar 2018 #1027 Del Skrevet 31. januar 2018 Kan vel egentlig si det sånn at de tre fortjener hverandre. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 31. januar 2018 #1028 Del Skrevet 31. januar 2018 14 minutter siden, MarianneE skrev: Kan vel egentlig si det sånn at de tre fortjener hverandre. Oh yes. Like ille alle 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thejohan Skrevet 31. januar 2018 #1029 Del Skrevet 31. januar 2018 Kjære vakre vene! 😳 Er det INGEN i den familien der som eier sosiale antenner? 🤦🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 31. januar 2018 #1030 Del Skrevet 31. januar 2018 ER det bare meg som sitter å venter på et digert utspill fra selveste sjefsdama Rise? Hun som omtalte svigerdatteren fra helvette i nord eller hva nå det var....! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 31. januar 2018 #1031 Del Skrevet 31. januar 2018 3 timer siden, Hummingbird2 skrev: Drar fram at han måtte stå for morgenstellet når de var gift + sender barns jule og bursdagsgaver. Det skulle da vel bare mangle! Enig. Tullete at hun drar det fram. Noe som er en selvfølge når man har barn. Forventer de stående applaus eller? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiemonster Skrevet 31. januar 2018 #1032 Del Skrevet 31. januar 2018 JAR skal i retten nå i februar; 06.02.2018 17-163438TVI-SUMO Disposisjoner i strid med vergemålsloven Emma Elvegård Riise - John Arne Semundseth Riise 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 31. januar 2018 #1033 Del Skrevet 31. januar 2018 28 minutter siden, Cookiemonster skrev: JAR skal i retten nå i februar; 06.02.2018 17-163438TVI-SUMO Disposisjoner i strid med vergemålsloven Emma Elvegård Riise - John Arne Semundseth Riise Lures å legge som imgur. Moderator sletter dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 31. januar 2018 #1034 Del Skrevet 31. januar 2018 16 minutter siden, Skorpion89 skrev: Lures å legge som imgur. Moderator sletter dette. Kanskje dumt spørsmål, men hva er forskjell på imgur og dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 31. januar 2018 #1035 Del Skrevet 31. januar 2018 7 minutter siden, nicecar skrev: Kanskje dumt spørsmål, men hva er forskjell på imgur og dette? Hakke peiling 😂 Bare sånn det er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 31. januar 2018 #1036 Del Skrevet 31. januar 2018 Litt rart nykone operer seg likt exkone2. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 31. januar 2018 #1037 Del Skrevet 31. januar 2018 3 minutter siden, Skorpion89 skrev: Hakke peiling 😂 Bare sånn det er. Merkelige regler, men ok 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 31. januar 2018 #1038 Del Skrevet 31. januar 2018 Min manns nye kone kan,og har mye imot meg. Hadde hun lagt ut noe sånt i sosiale medier, så skulle jeg anmeldt henne. For dette et det groveste jeg har sett . Hun legger ut ting,hun ikke har noe med. Ting hun ikke kan vite om, skjedd før hennes tid, og opplysninger fra sin mann. Ser hun skriver VI må forsørge hennes livsstil. Spar deg. Hadde ikke tenk meg om engang ang anmeldelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 31. januar 2018 #1039 Del Skrevet 31. januar 2018 Louise har alltid vært opptatt av penger, berømmelse og status. MEN uansett, poenget her er at det er lavmål å legge ut noe slikt på Facebook. Om jeg hadde hatt probelmer med ekskona til han nye mannen, haddr jeg tatt problemene PRIVAT. Dessuten er det strengt tatt ikke LAR problemer men JAR! Uansett hva saken er, så er ikke LAR et hakk bedre av å legge ut slike ting. Og dessuten er hun like gold digger som eksdama, så de er på samme båt 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 31. januar 2018 #1040 Del Skrevet 31. januar 2018 (endret) På 31.1.2018 den 16.14, pelikanen skrev: Min manns nye kone kan,og har mye imot meg. Hadde hun lagt ut noe sånt i sosiale medier, så skulle jeg anmeldt henne. For dette et det groveste jeg har sett . Hun legger ut ting,hun ikke har noe med. Ting hun ikke kan vite om, skjedd før hennes tid, og opplysninger fra sin mann. Ser hun skriver VI må forsørge hennes livsstil. Spar deg. Hadde ikke tenk meg om engang ang anmeldelse. Enig her. Egentlig har ikke hun noe med dette å gjøre. Fatter ikke hvorfor hun føler for å legge dette ut på nettet! Tenk litt på ungene a. Umodne de er. DE har forsørget Maria? Eh, JAR har gjort det. Ikke LAR. Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 1. februar 2018 av Papirfly 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg