mimi82 Skrevet 7. januar 2015 #201 Del Skrevet 7. januar 2015 Jeg blir med på 30 dags shred! :-) Men trenger en oppdatering på hva og hvordan det gjøres? Finnes det noen nettside på øvelser man skal gjøre? Så gira nå!! Tror du finner de på youtube, min mann har lastet de ned for meg så jeg har de bare på pc som jeg kobler videre til TVen. Men tror kanskje du finner de på youtube. Ellers kan du jo Google :-) Det er Jillian fra Slankekrigen som har laget de, det er 3 treningsvideoer, tanken er at man skal trene den første i 10 dager, så gå videre til neste i 10 dager før man trener den siste videoen de siste 10 dagene, det er bare 20-25 min hver dag, men tøff trening. Eneste du trenger er en matte hvis du har det på gulvet og håndvekter, du kan bruke små brusflasker med vann i hvis du ikke har vekter. Kjempegøy at flere vil være med på dette :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 7. januar 2015 #202 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Jeg blir med på 30 dags shred! :-) Men trenger en oppdatering på hva og hvordan det gjøres? Finnes det noen nettside på øvelser man skal gjøre? Så gira nå!! Uff skulle ønske jeg og orka! Men har gjort den tusen ganger før så jeg gidder rett og slett ikke:( trener nå på senter isteden, da jeg ble så utrolig lei av å trene hjemme. Men. Det er en av de mest effektive trenings DVDene jeg har vært borti, hun er så flink til å motivere, og øvelsene funker fjell! Oppdater da, kanske jeg til slutt får motivasjon til å gjøre den jeg og Endret 7. januar 2015 av Madam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. januar 2015 #203 Del Skrevet 7. januar 2015 Okey, hjemme! Vil dere kun ha oppskriftene eller vil dere ha selve kostholdsplanen også? Hvis dere vil ha kostholdsplanen også, send en PM, siden navnet mitt står i det dokumentet slik at ingen kunne kopiere arbeidet mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugly truth Skrevet 7. januar 2015 #204 Del Skrevet 7. januar 2015 Tror du finner de på youtube, min mann har lastet de ned for meg så jeg har de bare på pc som jeg kobler videre til TVen. Men tror kanskje du finner de på youtube. Ellers kan du jo Google :-) Det er Jillian fra Slankekrigen som har laget de, det er 3 treningsvideoer, tanken er at man skal trene den første i 10 dager, så gå videre til neste i 10 dager før man trener den siste videoen de siste 10 dagene, det er bare 20-25 min hver dag, men tøff trening. Eneste du trenger er en matte hvis du har det på gulvet og håndvekter, du kan bruke små brusflasker med vann i hvis du ikke har vekter. Kjempegøy at flere vil være med på dette :-) Når starter du? Passer veldig gott imorgen for min del. Da rekker jeg ikke å trene på studio. Har party med bhg på ettermiddagen. Så kan jeg trene hjemme istedenfor når mini lagt seg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugly truth Skrevet 7. januar 2015 #205 Del Skrevet 7. januar 2015 Uff skulle ønske jeg og orka! Men har gjort den tusen ganger før så jeg gidder rett og slett ikke:( trener nå på senter isteden, da jeg ble så utrolig lei av å trene hjemme. Men. Det er en av de mest effektive trenings DVDene jeg har vært borti, hun er så flink til å motivere, og øvelsene funker fjell! Oppdater da, kanske jeg til slutt får motivasjon til å gjøre den jeg og We will do!! Kjempe motiverende at du syns videoene er bra. Da vet jeg at jeg får noe veldig godt ut av de :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertehåp Skrevet 7. januar 2015 #206 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Rapport fra senga idag. Fastedag. Samt gått en tur halvtimes tid istedenfor å kjøre til legekontoret og butikken. Men nå er jg helt kjørt. Dundrende migrene og er kjerring fordi jg sulter. Får vel bli litt mer vann og urte te seinere. Fikk forresten en 5:2 oppskriftbok i posten Igår. Ikke rukket å se i den. Endret 7. januar 2015 av Hjertehåp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #207 Del Skrevet 7. januar 2015 Rapport fra senga idag. Fastedag. Samt gått en tur halvtimes tid istedenfor å kjøre til legekontoret og butikken. Men nå er jg helt kjørt. Dundrende migrene og er kjerring fordi jg sulter. Får vel bli litt mer vann og urte te seinere. Fikk forresten en 5:2 oppskriftbok i posten Igår. Ikke rukket å se i den. Jeg ser deg, kjære og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #208 Del Skrevet 7. januar 2015 Tror du finner de på youtube, min mann har lastet de ned for meg så jeg har de bare på pc som jeg kobler videre til TVen. Men tror kanskje du finner de på youtube. Ellers kan du jo Google :-) Det er Jillian fra Slankekrigen som har laget de, det er 3 treningsvideoer, tanken er at man skal trene den første i 10 dager, så gå videre til neste i 10 dager før man trener den siste videoen de siste 10 dagene, det er bare 20-25 min hver dag, men tøff trening. Eneste du trenger er en matte hvis du har det på gulvet og håndvekter, du kan bruke små brusflasker med vann i hvis du ikke har vekter. Kjempegøy at flere vil være med på dette :-) Når starter du? Passer veldig gott imorgen for min del. Da rekker jeg ikke å trene på studio. Har party med bhg på ettermiddagen. Så kan jeg trene hjemme istedenfor når mini lagt seg :-) Jeg har begynt på nivå 1. Kommer ikke til å bruke opplegget hver dag, da jeg var nokså ferdig etterpå. Planen blir å alternere med spasertur. Så innetrening i dag og spasertur og faste i morgen. Fortell meg hvordan det går med dere, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbæret. Skrevet 7. januar 2015 #209 Del Skrevet 7. januar 2015 Heia folkens! Begynte treningen på mandag, og har nå trent hver dag siden. (altså 3 dager). Kjenner jeg har så mye motivasjon, og jeg gleder meg til å reise på trening. I dag ble det 4 km på tredemølla, også litt lette styrkeøvelser. Blir lettere og lettere for hver gang jeg går på mølla føler jeg. I morgen tenkte jeg å prøve meg på tyngre styrketrening. Må bare vite hvilken øvelser jeg skal ta, og hvordan apparatene fungerer. Har ikke verdens beste peiling på det akkurat, men det kommer seg nok. Kostholdet har også vært bra de siste 3 dagene. Mye sunn mat, og ingen chips eller sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #210 Del Skrevet 7. januar 2015 Heia folkens! Begynte treningen på mandag, og har nå trent hver dag siden. (altså 3 dager). Kjenner jeg har så mye motivasjon, og jeg gleder meg til å reise på trening. I dag ble det 4 km på tredemølla, også litt lette styrkeøvelser. Blir lettere og lettere for hver gang jeg går på mølla føler jeg. I morgen tenkte jeg å prøve meg på tyngre styrketrening. Må bare vite hvilken øvelser jeg skal ta, og hvordan apparatene fungerer. Har ikke verdens beste peiling på det akkurat, men det kommer seg nok. Kostholdet har også vært bra de siste 3 dagene. Mye sunn mat, og ingen chips eller sjokolade. Blåbæret. JIPPIIIII! Da er du her Begynte å lure på om jeg skulle sende ut en etterlysning Flott innsats! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbæret. Skrevet 7. januar 2015 #211 Del Skrevet 7. januar 2015 Blåbæret. JIPPIIIII! Da er du her Begynte å lure på om jeg skulle sende ut en etterlysning Flott innsats! Hehe hyggelig at du tenkte på meg! Jo flere jo bedre, ikke sant! Gleder meg til å følge/oppdatere tråden videre, for dette blir morro! Flinke dere er alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. januar 2015 #212 Del Skrevet 7. januar 2015 Så flinke alle er med trening. Føler meg som den dassen her jeg har sittet siden vi startet dagboken omtrent. Her er oppskriftene for de som ville ha. Er bare kostholdsplanen navnet mitt står på, så da går det greit. Oppskrifter.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest earlgrey Skrevet 7. januar 2015 #213 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Så flinke alle er med trening. Føler meg som den dassen her jeg har sittet siden vi startet dagboken omtrent. Oppskrifter.pdf Du er ikke alene Si meg, teller shopping som trening? Isåfall har jeg trent masse i dag :D Endret 7. januar 2015 av earlgrey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #214 Del Skrevet 7. januar 2015 Så flinke alle er med trening. Føler meg som den dassen her jeg har sittet siden vi startet dagboken omtrent. NEI NEI NEI KaDust Her er en til deg: KaDust Du er en ressurs - motiverende og kunnskapsrik God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. januar 2015 #215 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Du er ikke alene Si meg, teller shopping som trening? Isåfall har jeg trent masse i dag :D Shopping er trening, selvom det er veldig flatmark man går å tråkker på. NEI NEI NEI KaDust Her er en til deg: KaDust Du er en ressurs - motiverende og kunnskapsrik God bedring! Takk takk! Jeg føler meg litt bedre igjen, så skal prøve på en yoga-økt igjen i morgen å se hvordan kroppen tar det. (Og ja, det har vært nyttig å gå ett år med idrettspesialiserende på vgs med trening og kosthold som hovedfag ) Jeg føler jeg har vært litt flink nå da. Når jeg er stillesittende og dårlig, så får jeg ofte cravings på veldig usunne ting. Mest potetgull, det er min store svakhet. Når jeg nå var på butikken kjøpte jeg i stedet en Froosh (smoothie) og en pakke usaltede nøtter. Endret 7. januar 2015 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimi82 Skrevet 7. januar 2015 #216 Del Skrevet 7. januar 2015 Når starter du? Passer veldig gott imorgen for min del. Da rekker jeg ikke å trene på studio. Har party med bhg på ettermiddagen. Så kan jeg trene hjemme istedenfor når mini lagt seg :-) Da har jeg akkurat hatt første økt, ser at jeg må kjøpe meg nye vekter, de jeg har er ikke gode...jeg satser på økt nr 2 i morgen kveld :-) Deilig å kjenne at hele kroppen blir brukt skikkelig på bare 25 min :-) Supert hvis du hiver deg med i morgen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugly truth Skrevet 7. januar 2015 #217 Del Skrevet 7. januar 2015 Da har jeg akkurat hatt første økt, ser at jeg må kjøpe meg nye vekter, de jeg har er ikke gode...jeg satser på økt nr 2 i morgen kveld :-) Deilig å kjenne at hele kroppen blir brukt skikkelig på bare 25 min :-) Supert hvis du hiver deg med i morgen :-) Ligger her hjemme trøtt som bare den! Kanskje jeg bør ta en liten 25minuters økt alikevel idag? Er så trøtt! Motivasjon Please! :-( Hvilke vekter bruker du nå? Jeg må bruke vannflaske jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. januar 2015 #218 Del Skrevet 7. januar 2015 Ligger her hjemme trøtt som bare den! Kanskje jeg bør ta en liten 25minuters økt alikevel idag? Er så trøtt! Motivasjon Please! :-( Hvilke vekter bruker du nå? Jeg må bruke vannflaske jeg :-) Trening gir mye energi, så hvis man bare klarer å lette på rumpe og starte på treningen er det ikke så ille + at man får den etterlengtede energien! Så! Opp med rumpa fra sofaen og bare sett igang! Så blir du ferdig med det OG føler deg bedre etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttmeis Skrevet 7. januar 2015 #219 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Da kommer dommen av treningstightsene jeg kjøpte... Kari Traa Svalestjert Tights - Elsker den! Den er behagelig, har god passform og ser veldig bra ut. Den er behagelig i livet (er ikke for stram) og har litt myk gummi nederst på leggene slik at tightsen holdes på samme plass under treninga. Love it! Reebok compresjons tights (svart og lilla) - Njaaa... Den ser utrolig bra ut, men er ikke behagelig på. Den er stram rundt leggene, men har ikke strikk i livet. Under øvelser føler jeg at tightsen sklir av i livet. Endret 7. januar 2015 av kjøttmeis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttmeis Skrevet 7. januar 2015 #220 Del Skrevet 7. januar 2015 Så flinke alle er med trening. Føler meg som den dassen her jeg har sittet siden vi startet dagboken omtrent. Her er oppskriftene for de som ville ha. Er bare kostholdsplanen navnet mitt står på, så da går det greit. Oppskrifter.pdf Aaaah herlig! Tusen takk for at du deler! Setter virkelig pris på det. Får så mye inspirasjon her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå