Gå til innhold

Trampe er på tjukken!


Trampe

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lasta opp bilder fra min telefon, mannens telefon, iPaden og speilrefleksen, organisert de på macen, plukket ut 150 som jeg lasta inn på japanphoto, og bestilt i papirformat. Det tok bare to og en halv time. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så omsorgsfull storebror høres ut :rodmer: hvor gammel er han igjen?:)

Hehe opplasting av bilder tar sååå lang tid! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir sju om en måneds tid :) Han er bare helt fantastisk, og så utrolig flink til å vise omsorg og kjærlighet. Jeg håper han kan ta med seg akkurat det gjennom ungdomstida og inn i voksenlivet, for det er bare gull verdt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir sju om en måneds tid :) Han er bare helt fantastisk, og så utrolig flink til å vise omsorg og kjærlighet. Jeg håper han kan ta med seg akkurat det gjennom ungdomstida og inn i voksenlivet, for det er bare gull verdt :)

Håper det!:) når det er en egenskap han har så er vel sjansen stor for at det blir med videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Helluuu! Nå fikk jeg omsider med meg at du hadde dagbok i signaturen :fnise:

Da måtte jeg jo såklart lese hele dagboka :jepp: (Heldigvis for meg var den ikke så lang enda :nigo: )

Har du spist noen gode matbutikker i det siste, forresten? :lur::ler:

Storebror høres veldig snill og god ut :)

Så flink du har vært som har leitet frem så mange bilder :jepp: Blir nok bra for deg å få noe og henge fingrene i, kanskje? ^^

Hvordan går det med teppet, forresten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: LilleNinja! Nei, jeg har ikke spist noen matbutikker i det siste :ler: Sendte mannen på epleleting i går, men i følge ham var det uuuutsolgt for de røde eplene mine. Jeg skal innom i morgen, så vi får se da. Jeg mistenker sterkt at letegenet hans er svekket, altså. Han finner aldri noe som helst. Og sånt noe går i arv!!! Dattera hans kan stå midt på gulvet og hyle "pappaaaaa! Jeg finner ikke *sett inn hva som helst mellom himmel og jord*!!! Så tusler mannen for å lete, og jeg bare venter på at noen spør meg hvor tingen er. For jeg vet det. HVER gang!

Lillemor i magen bør slektes på meg når det gjelder letegenet, altså.

Teppet, ja. Jeg er begynt på fellinga, så jeg er over halvveis. Omtrent like langt som i svangerskapet ;) Jeg blir nok ferdig, og da skal jeg strikke ett eller annet til babyen :jepp: Og jeg som har så mange scrappeplaner, jeg tror nesten jeg må bli sykemeldt snart hvis jeg skal få tid til alt dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du spist opp alle de røde eplene? :overrasket::ler:

Det høres merkelig kjent ut dette med mannfolk med dårlige leteevner ;) Hehe, jeg har begynt å si "Hva er det du ser etter?" når jeg ser han leter etter noe, for hvis han faktisk svarer så vet jeg som regel hvor det er :P Krysser fingrene for deg, for at jenta i magen slekter på mammaen sin når det kommer til leting ;)

Åh, så morsomt :laugh: Har du sett deg ut noen spesielle sett eller noe du har lyst til å strikke da? :)
Heheh, såpass :nigo: Jeg hadde store planer om å scrapbooke fra begge USA-turene våre, men jeg kom aldri så langt :sjenert: ... Har ikke kjøpt inn utstyret engang, og første turen var i 2011 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det er leeeenge siden jeg kjøpte røde epler! ;) Går bare og venter på Fujieplene, de bruker å komme på denne tida av året. Sånne digre, saftige røde epler med skumnetting rundt, de er sykt gode. Dessverre suger fruktansvarlig i butikkene rundt her, så jeg må inn til byen. Eurospar bruker å ha, og jeg fant de på Kiwi i fjor, så jeg får ta meg en leterunde. Ikke det verste å ha cravings på, er det? ;)

Njæ, jeg vet ikke helt hva jeg vil strikke for noe. Er ikke såååå flink, jeg kan strikke rett og vrang, øke og felle, og bytte på tråder slik at det blir mønster. Det holder til å strikke Mariusgensere for eksempel, og det ser jo sååå imponerende ut :ler: Babystrikk er gjerne mer komplisert, så jeg får se om jeg finner noe ganske enkelt. Skal strikke noen luer i bomull ihvertfall, så jeg har på føden. Det kan da ikke være SÅ vanskelig! Det blir vel lite bruk for strikkeplagg i starten uansett, med junibaby...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det er leeeenge siden jeg kjøpte røde epler! ;) Går bare og venter på Fujieplene, de bruker å komme på denne tida av året. Sånne digre, saftige røde epler med skumnetting rundt, de er sykt gode. Dessverre suger fruktansvarlig i butikkene rundt her, så jeg må inn til byen. Eurospar bruker å ha, og jeg fant de på Kiwi i fjor, så jeg får ta meg en leterunde. Ikke det verste å ha cravings på, er det? ;)

Njæ, jeg vet ikke helt hva jeg vil strikke for noe. Er ikke såååå flink, jeg kan strikke rett og vrang, øke og felle, og bytte på tråder slik at det blir mønster. Det holder til å strikke Mariusgensere for eksempel, og det ser jo sååå imponerende ut :ler: Babystrikk er gjerne mer komplisert, så jeg får se om jeg finner noe ganske enkelt. Skal strikke noen luer i bomull ihvertfall, så jeg har på føden. Det kan da ikke være SÅ vanskelig! Det blir vel lite bruk for strikkeplagg i starten uansett, med junibaby...

Hehe, for meg var det ille å ha craving på epler, for jeg er allergisk :hoho: Men det er definitivt å foretrekke cravings på eple fremfor den sjokobølgen jeg er på... :sjenert:

Kanskje du kan strikke en sånn truse til nyfødtfotografering? :nigo: Vi har ønsket oss det av ene tanta til gubben :jepp: Og så har vi ønsket oss en sånn "nissedrakt" til jul av en bekjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikke truse, det har jeg ikke tenkt på en gang! Du er ikke dum du ;)

:hallo: blomst12! Koselig med nye fjes, og takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikke truse, det har jeg ikke tenkt på en gang! Du er ikke dum du ;)

:hallo: blomst12! Koselig med nye fjes, og takk for det :)

Happy to help :nigo:

Jeg har forresten funnet epler, og jeg kjøpte ti! Så nå har jeg i noen dager ;)

Hihi, så bra at du har sikret deg i en stund, hvertfall :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater gravidhormoner!!!!!!

De gikk ut over storebror i dag. Stakkars skjønningen min, som fikk ei skikkelig skyllebøtte. Jeg var med han på trening i ettermiddag, og vi har det alltid travelt på tur hjem fra trening annenhver mandag. Da er det nemlig å løpe gjennom dusjen, før han skal avgårde til faren. I dag var en sånn dag, og vi småløp hjem fra trening. Jeg hadde sittet på gulvet i en kald idrettshall i en time, frøs, og bekkenet er begynt å krangle, så jeg ville bare hjem.

Akkurat da fant selvfølgelig han ut at han skulle stoppe ved postkassen. Og bruke evigheter på å dra ut all reklamen oppi den. Og miste halvparten på bakken, så jeg måtte løpe etter det som ble tatt av vinden. Da begynte jeg å kjefte, såklart. Og jeg kjeftet ikke mindre da han oppdaget at han sto og dro ut posten fra feil postkasse...så jeg stappa alt oppi igjen med et smell, og marsjerte derfra.

Stakkars liten, han skulle jo bare hente posten. Og så fikk han den skyllebøtta.

Han sa ikke noe etterpå, og vi snakket ikke mer om det, men det kom kastet over meg nå nettopp. Og nå er han dratt til faren, jeg får ikke gjort noe mer med det, og jeg har tidenes dårligste samvittighet. Det er alltid masse klemming og glad i deg og sånn når han drar, og det var ikke noe annerledes i dag, så jeg kan jo håpe at han har glemt det allerede. Men han ringte på skype en halvtime etter jeg hadde levert han, bare for å si hei liksom, og det bruker han aldri å gjøre. Så ett eller annet er det, og jeg vet ikke hva. Jeg vil bare krype inntil han i si unnskyldunnskyldunnskyld for at mamma er en møkkakjerring og et hormonmonster som kjefter helt og holdent uten grunn, men han er ikke her, så jeg får ikke sagt noe. Og selvsagt sørger jo de samme jævla gravidhormonene for at tårene renner. Så nå ligger jeg her og snufser da.

Møkk og dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare ringe ham i morgen :) Si at du er glad i ham, men at du er sliten nå og at det ikke var meninga å være sint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker samme som Millimani, at du kan ringe han i morra og si unnskyld :) Men skjønner at du har det litt tungt i kveld, man får jo selvfølgelig dårlig samvittighet for sånt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det føltes litt lettere på tirsdag, og han kom hjem en tur på onsdag. Alt bare velstand da, ihvertfall. Og nå har vi ei hel uke fri sammen i neste uke, det blir kos :hjerte:

Skikkelig bekkentrøbbel i dag. Heftig dag på jobb, uten noen pause, og jeg kollapset på sofaen da jeg kom hjem. Meeeen vi hadde planlagt bytur, så da måtte jeg jo dra kroppen opp av sofaen da. Fytti altså, det var vondt, men litt bedre nå.

Resultatet: hentet scrappepakka mi, fått nye bilder i posten, kjøpt gravidbukse (den var såååå god, og jeg følte meg faktisk fin i den!!!!) to tightser og en haug fiiine truser, spise candlelightdinner med kjæresten og kjøpt urinprøveglass. (Du vet du er gravid når de to siste der figurerer i samme setning...) Nå skal jeg en tur i badekaret.

Ha ei fin helg dere :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok bra med en hel uke sammen, ja :jepp:

Goood helg :) Må du kjøpe urinprøveglass? :klo: Jeg kjøpte i starten, men så fikk jeg av legekontoret :) Fikk ekstra av de når jeg gav beskjed om at jeg ikke fikk nye hos jm også :jepp: Måtte aldri betale noe for de :)

Håper bekkenet kommer seg! :hug:

Shopping, date og scrapping/bilder :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda ikke levert noen prøve i dette svangerskapet jeg, så jeg kjøpte noen før jeg skal til jordmor på mandag. Hos gyn har jeg oftest timer på ettermiddagen, og da tar jeg bare prøven der i en kopp eller noe. De glassene koster jo ikke stort, så det er ikke noen big deal.

En time i badekaret! Ser ut som en rosin jeg nå. ;)

Edit: teit autocorrectfeil...

Endret av Trampe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...