Gå til innhold

Trampe er på tjukken!


Trampe

Anbefalte innlegg

Hei Småkjekset! :vinke: Takk for det! Du har lita jente, skjønner jeg? ;) Blir nytt for meg, men det er nok ikke store forskjellen i starten uansett tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må gjøre et forsøk. Blir jo sinnsyk av de, de er verre enn mygg jo!!! Og så har de jo ingen kontroll på seg selv og flyveretningen sin. Jeg pustet nettopp inn en i nesa. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får det alltid på høsten. De liker krydderplantene som begynner å bli stusselige :P Vanlig eddik kan også funke, og øl også muligens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånne alkoholikerfluer dette her? Siden man bruker alkohol, liksom? Må sjekke om mannen har noen øl i kjøleskapet. Jeg har likør i skapet vet jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babyrelatert: ammepute i hus. Første innkjøpet! Jeg kjøpte som sagt en doomoo, størrelse L. Hun sa at den er nyvasket, og den lukter vaskemiddel :ler: Stor og god, og den virker mye bedre enn de jeg kjente på på kid. Fornøyd med den! Bare det ikke blir noe krøll med amminga nå, så. Jeg har jo gjort det før, så jeg regner med at det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De liker vel lukten av ting som har fordervet :P Kan sikkert lokkes både med godt moden banan, eple, eplejuice osv. Problemet er å fange dem. Tror muligens likør blir i heftigste laget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg og samboeren vært sammen i fire år, og jeg kan fortsatt ikke fatte hva som er så sykt spesielt med Deadline Day... Han skal altså nå sitte og se på noen folk som sitter og spekulerer i hvilke fotballspillere som blir kjøpt og solgt og lånt ut og dumpet og whatnot. Altså, hvorfor ikke bare se lista i morgen, liksom? :klo:

Klokka teller ned. Tre timer og seksten minutter igjen.

Jaja. Jeg får legge meg alene og sove på tvers i senga ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De liker vel lukten av ting som har fordervet :P Kan sikkert lokkes både med godt moden banan, eple, eplejuice osv. Problemet er å fange dem. Tror muligens likør blir i heftigste laget ;)

Ekle småkryp. Dumme er de også. Hadde de bare holdt seg i plantene og ikke surret inn i nesa mi, så hadde de fått leve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akutt lyst på ritzkjeks og smøreost med hvitløk. Kjempelyst på!!! Sa det "tilfeldigvis" til mannen, men han tok ikke hintet. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hinting fungerer ikke på hannkjønn vet du, klartekst må til! Håper du får deg snacken, er då godt å få det man er fysen på :-) her går det i salt lakris, og mannen tør ikke gå i butikken uten å handle det, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg og samboeren vært sammen i fire år, og jeg kan fortsatt ikke fatte hva som er så sykt spesielt med Deadline Day... Han skal altså nå sitte og se på noen folk som sitter og spekulerer i hvilke fotballspillere som blir kjøpt og solgt og lånt ut og dumpet og whatnot. Altså, hvorfor ikke bare se lista i morgen, liksom? :klo:

Klokka teller ned. Tre timer og seksten minutter igjen.

Jaja. Jeg får legge meg alene og sove på tvers i senga ;)

Jeg har også lagt meg alene, mens mannen nok blir oppe noen timer til. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg og samboeren vært sammen i fire år, og jeg kan fortsatt ikke fatte hva som er så sykt spesielt med Deadline Day... Han skal altså nå sitte og se på noen folk som sitter og spekulerer i hvilke fotballspillere som blir kjøpt og solgt og lånt ut og dumpet og whatnot. Altså, hvorfor ikke bare se lista i morgen, liksom? :klo:

Klokka teller ned. Tre timer og seksten minutter igjen.

Jaja. Jeg får legge meg alene og sove på tvers i senga ;)

Akkurat det samme her.. Mannfolk!

Gratulerer med 4 år sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva er greia med akkurat deadline day??! Null spennende var det visst denne gangen også, såpass fikk jeg med meg før jeg gikk og la meg. Han kom og la seg etterhvert. Jeg våkna klokka to, av at han snorket. Skikkelig. Etter en halvtimes tid ga jeg opp og gikk og la meg i storebrors seng. Der fikk jeg ikke sove på leeeenge, lå bare og snurret, så jeg er en smule trøtt i trynet i dag. Passer svært dårlig når man har tolvtimersdag på jobb! Jeg er bare innom hjemme en snartur for å slippe inn katta, før det er tilbake på jobb igjen. Jeg har kontaktmøteuke, så jeg skal svinge innom og hente en pizza før første møtet. Jeg og partneren min har møter i ettermiddag begge to, så vi skal spise pizza først. Denne uka blir det sykt deilig å ta helg tror jeg ;)

Fire år sammen, ja, takk for det MissStiles! Skjønt, jeg vet ikke helt når det egentlig er. Vi bare begynte å henge sammen på denne tida for fire år siden, og det ble bare sånn, liksom. Vi har ikke noen dato eller noe. Datet aldri, og har jo kjent hverandre i årevis før vi ble sammen. Eneste datoen er første gangen vi hadde sex, og den kan jeg jo ikke offentliggjøre heller :ler: Ikke tror jeg mannen husker datoen for det heller, og akkurat det kan jeg jo ikke klandre ham for. Og så gikk det to år før vi flytta sammen, så den datoen gjelder jo heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nei, det ble ikke noe snacks på meg! Får passe på å handle på tur hjem fra jobb i kveld, så jeg kan kose meg når det er grey's :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ferdig med andre maratondag på jobb! Det regner ute, så resultatet er speilis over alt, og ikke har de rukket å strø heller på småveiene mellom jobb og hjem. Jeg og mannen jobber på samme sted, og vanligvis går vi til og fra jobb, men da jeg skulle gå hjem angret jeg litt på at vi ikke hadde tatt bilen i dag. Mannen begynte med sine møter omtrent da jeg var ferdig, så da jeg skulle gå hjem lå bilnøklene og en lapp på pulten min: "Ta bilen du, kjære. Jeg liker ikke at du skal gå hjem på glattisen. Elsker deg"

Han hadde hentet bilen til meg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...