Gå til innhold

Trampe er på tjukken!


Trampe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor er jeg registrert som mann? Jeg må da være verdens første gravide mann, i så fall... :ler:

Ja, en begynte jo å lure litt da du skrev:

Lillemann er blitt stor

:fnise:

Gratinerer så massevis! :hallo:

PS:

Det sies at grunnen til at muslimske menn går med kjempevide bukser som er knytt sammen ved anklene, er at Mohammed skal gjenfødes av en mann. - Just saying... :P

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en begynte jo å lure litt da du skrev:

:fnise:

Gratinerer så massevis! :hallo:

PS:

Det sies at grunnen til at muslimske menn går med kjempevide bukser som er knytt sammen ved anklene, er at Mohammed skal gjenfødes av en mann. - Just saying... :P

:hoho:

Vel - etter å ha sett diverse "nååå skal vi føøøøde vi også"-videoer der menn kobles fast og settes strøm på, så har jeg en liten ting å si til Aladdin-buksene: Good luck :blomst:

På den andre sida - det kunne vært usannsynlig interessant å se en slik fødsel. Hvor kommer ungen ut da lisom? Eller - de knipser vel bare i fingrene, så ligger den der?

For øvrig har det vært litt snipp-snipp i løpet av natta, og rett kjønn er på plass. En PM til Bond med magiske knapper gjorde susen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger igjen et spor slik at jeg kan følge med :-) Kjekt å lese graviddagbøker, og da vet jeg hva jeg har å se frem til :nigo: Ligger litt bak deg i løypa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: j86! Mye å se frem til! :jepp:

Sløve-på-sofaen-dag. Har vært en tur hos svigers og spist middag. Og så har jeg akutt lyst på iskald hvitvin :sjenert: Jeg drikker ikke ofte, har vel ikke vært på fest siden påska i fjor, men nå fikk jeg plutselig festelyst gitt. Jaja, det går vel over det også.

Mamma skal sy babynest. Fikk akkurat melding fra henne, med bilder av stoff og greier. Hun er ivrig ;) Var på besøk der et par dager, og fikk hentet frem gravidbuksene mine. Foreløpig går gamle bukser greit, men det er kjekt å ha innen rekkevidde. Mamma har ekstremt med lagringsplass, så jeg har alle babysaker etter storebror der. Det var mer enn jeg husker, altså. Jeg tror ikke vi trenger å kjøpe et eneste plagg i starten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja... For meg som heller aldri har vært noen stor festløve har drikke- og festelysta bare blitt sterkere og sterkere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene ruller og går, og plutselig har jeg ikke vært her inne på ei uke! Begynte på jobb igjen i dag. Sykt tungt å stå opp i morges, men helt greit å være på jobb igjen. Kjenner at det er tungt å løpe rundt i mange timer i strekk, så jeg lurer litt på hvor lenge jeg holder ut i 100%. Min jobb kan ikke tilrettelegges heller, da er gradert sykemelding det eneste alternativet. Utrolig irriterende når man tross alt ikke er syk... Jeg har kjent symfysemurring i dag, så nå er jeg litt på vakt kjenner jeg.

Jeg har kjent lite liv de siste dagene. Lille har kanskje snudd seg. Det kommer noe jeg tolker som et dult nå og da, men i jula gikk jeg tre døgn uten å kjenne noe som helst. Det er jo tidlig enda, så jeg bør vel ikke stresse med det, men jeg liker at lille bekrefter at det fortsatt er liv der inne.

Fortalte sjefen det i dag. Hun bare lo, kan vel ikke gjøre annet når den ene etter den andre blir gravide. Skulle tro vi hadde lite å gjøre i høst, så mye overskudd som vi må ha hatt :ler: Nå er det ingen igjen som MÅ bli fortalt det, så nå tar vel jungeltelegrafen seg av resten tenker jeg.

Håper alle har hatt ei god jul, og sovet like mye som meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten begynt å strikke babyteppe :hjerte: Strikker i grått, for jeg vet jo enda ikke hvem som bor der inne. Grått funker både til gutt og jente, så kan jeg heller hekle på en kant i blått eller rosa etterpå. Det er så koselig å strikke til egen baby :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17+4 i dag. Kjenner fortsatt veldig lite, det kan gå dager mellom. Blir litt stressa av det, men det er kanskje ikke så unormalt? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal ikke begynne å stresse over det allerede nå :) selvom du ikke er førstegangs tror jeg den samme regelen om regelmessige spark fra uke 24(?) gjelder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er ikke før uke 24 man bør ha kjent spark og skal kjenne hver dag. Så er enda god tid:) h*n er så liten enda at h*n kan snu seg og sparke innover mot ryggen din/ha bevegelser som ikke er så tydlige enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok ikke reagert hvis det ikke var for at jeg kjente liv mange ganger om dagen for noen uker siden. Men alt står nok bra til, jeg tror også lille har snudd seg. :)

Magen begynner å vises litt nå. Jeg ser fortsatt bare småtjukk ut, ingen tydelig babymage nei. Men har man mageflesk fra før så forsvinner det jo ikke sånn plutselig og erstattes av babykul :ler: Jeg merker at folk jeg vet ikke vet er begynt å kaste blikk på magen, men de tør ikke å spørre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner veldig til den der altså. Har funnet ut at topper som tydelig går inn under puppene er best, hvis ikke ser jeg bare feit ut :P Jeg har bare fortalt nærmeste kolleger på jobb, så jeg får nok noen undrende blikk før nyheten har nådd alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20. januar :)

Det har ikke spredt seg helt på jobb her heller. Noen vet, men de holder kjeft. Resten aner ingenting, eller har en anelse uten å spørre. Hva om jeg bare er blitt litt tjukkere, liksom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...