Gå til innhold

Trampe er på tjukken!


Trampe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har mannen bestilt bilstol. Vi kjører MaxiCosi Cabriofix. Jeg har hatt den før, den er liten, lett og sikker. Blir bra det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, han er on a roll for tida. I dag kom han med morsdagsgave fra lille i magen - kurv med bodyshopprodukter. Deilig :hjerte: Han var på byen på fredag. Han rakk akkurat innom en bodyshop før de stengte, og han har drasset med seg kurven på fire puber før han kom seg hjem kvart over fire på natta. Men morsdagsgave ble det :ler:

Jeg baker brød. Er det noe jeg virkelig har bestemt meg for, så er det at i permisjonstida skal jeg bake masse! Og så er jeg over halvveis på nøstebarnteppet til lille. Jeg fikk masse babyoppskrifter for et par dager siden, så nå må jeg få ferdig teppet hvis jeg skal strikke babytøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdateringsliste!

Termin: 18. juni 2015

På vei: 23 uker

Igjen til termin: Lenge nok! ;)

Neste kontroll: Første jordmorkontroll 23. februar

Innkjøp: Ammepute og bilstol.

Kjønn: UL viste kanskje jente :)

Utålmodig: Niks. Overhodet ikke klar for babystyr riktig enda.

Navn: Vi har noen på blokka, får se...

Vektøkning: +5 kg. Nå ruller kiloene på, og jeg bryyyyr meg ikke!

Vann i kroppen: Nope

Melk i brystene: Jepp!

Strekkmerker: Nope

Hodet ned: Nope. Rumpa ned, som storebror. Litt spennende akkurat det.

Tungt: Neida, ikke enda. Liten mage enn så lenge.

Kynnere: Ja, når jeg står og går mye.

Bevegelser: Jaaa, de blir kraftigere, og mannen har kjent flere ganger!

Hodet festet: Nei, guriland.

Matkick: Ingen spesielle. Spiser alt, og spiser litt for mye :sjenert:

Plager: Litt symfysevondt og litt ryggvondt, men det går greit.

Humør: Litt opp og ned, men høvelig stabilt og greit i følge mannen. ;)

Høygravid: Uff, nei, heldigvis lenge til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt urolig i kroppen. Rastløs, men vil ikke gjøre noe. Mannen synes jeg stresser for mye og puster for tungt. Han er på øving med bandet i kveld, og jeg fikk streng beskjed om å legge meg i badekaret når ungene la seg, men jeg kjenner ikke at jeg orker å ligge i ro i varmen så lenge... :sjenert:

Aner ikke hva det kommer av, men jeg har det sånn av og til. Vanskelig å beskrive, og når jeg ikke vet grunnen er det vanskelig å unngå det også. Jeg sover litt dårlig for tida, kanskje det er en sammenheng der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint med sånne oppsummeringslister, jeg lot meg inspirere ;)

Så rart med rastløshet. Det kan jo være at en kort tur i badekaret kan hjelpe også, eller hva med strikking eller å lese en bok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal strikke litt foran tv'en tenker jeg. Jeg vet ikke hva det kommer av, det er merkelig...

Jeg glemte den verste plagen akkurat nå: halsbrann. Haaaater det!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Furstina!!! :klem: :klem: :klem: Du henger her fortsatt? Du kommer til å like navnet vi har tenkt på til lillesøster - hvis det blir ei lillesøster ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ut som du har det ganske bra nå!:) hjalp det med strikkingen?:)

Nja, litt. Jeg kan være litt urolig som person, stresser rundt og vil ha noe å gjøre hele tida, så jeg er forsåvidt vant til det. Nå blir det litt mer sånn at jeg helst ville gjort noe, og så gidder jeg ikke, og så stresser jeg fordi jeg ikke gidder å gjøre det. Og så får jeg dårlig samvittighet, og greier ikke å nyte å ikke gjøre noe. :sjenert: Det er litt bedre nå da, nå har jeg ligget på sofaen og sløvet ganske lenge faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har helg uten noe spesielt planlagt. Det er godt det også! Storesøster har fotballturnering, er snart på tur ut for å dra på kamp nummer to, og jeg og storebror skal ha kvalitetstid sammen bare vi to. Han har virret rundt her en stund og ikke helt visst hva han skal finne på, men nå har han roet seg med noe legogreier. Jeg synes det er så viktig at ungene lærer seg å leke alene også, og ikke bare skal bli underholdt hele tiden. Han har hatt litt storebrortid med magen i dag også. Det er ikke så ofte at han kommer bort og vil ta på, men i dag la han hodet på magen og lurte på om han snart kan kjenne noe han også. Han teller uker og gleder seg til babyen kommer, men er veldig bekymret for mamman sin i mellomtida. Spør stadig vekk om det er vondt, passer på at jeg ikke skal skli på isen og vil bære handleposen for meg. Snille lille :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kost meg på bikuben sine nettsider en stund, og plutselig har jeg bestilt en hel masse stæsj!!! Nå skal jeg dra frem scrappesaker, og laste opp og bestille en haug bilder. Jeg har ikke fremkalt noen bilder på over et år, og når lille kommer blir det garantert maaaange bilder, så det er kanskje greit å få gjort unna noe fra i fjor i det minste :) Jeg ser at jeg ikke har scrappet storebrors femårsdag enda, og han blir snart sju... :sjenert:

Kanskje dette blir kuren for rastløsheten min :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jodå, jag hänger fortfarande på KG. Läser mer än jag skriver. Lite skönt tidsfördriv. Dock inga dagböcker eller nya babyer på väg här inte. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hengt her uten dagbok og uten å logge inn egentlig, men nå måtte jeg jo ha et sted å lufte ut alle gravidgreier. Sånn for å vise hensyn for alle rundt meg. :ler:

Godt å "se" deg ihvertfall :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...